1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Morgen heb ik misschien tijd voor een aantal potjes, dan zal ik het laten weten. Stars zien er, vanzelfsprekend, veelbelovend uit.

    Heb mijn team wel gelijk een beetje aangepast, de magie van mijn 4222 was een beetje verdwenen. Heb nu wel een untradeable TOTY(?) Fekir op de bank zitten die ik nu niet gebruik. Dat is wel zonde, dus misschien ga ik er binnenkort verder aan tweaken.

    [​IMG]

    Op LM komt dus een IF versie van Insigne. Twijfel of ik die al moet halen. Calcio A is toch nog aan de beurt?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja serie a is of as vrijdag of de week er op. Maar heb je dan nog een hoop op je tradepile? Want met 64k kom je niet ver voor hem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    TP is helaas helemaal leeg. Wordt voor mij dan de 87 versie. Of mijn 2e team verkopen, heb nog een shitload aan fitness kaartjes.
     
  4. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88

    Nice, ook direct één van de beste die je kon krijgen.

    Ligue 1 is het meer waard trouwens. Je krijgt 3 rares in die packs en in de Bundesliga waren er 188 rares, in Ligue slechts 77.

    Ik had ook veel packluck met de Ligue 1

     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gelijk nog maar een pack gehaald... Nu zat Glik er in :D

    Moet even kijken hoe ik hem in mijn team verwerk.
     
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Weet iemand hoe het zit met de futties die eraan komen?
     
  7. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Prachtig dat er dingen in FIFA 17 (buiten FUT) nog steeds verlept zijn ... EA investeert maar al te graag in FUT. Nooit een leuke game mode gevonden. Je komt zonder geld niet ver.
     
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Zonder geld kom je wel ver, maar dan moet je of best goed zijn (FUT Champions) of genoeg tijd in handelen stoppen.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klopt.
    De tijden van de hele markt controleren liggen ver achter me. Alle spelers opkopen en dan voor veel duurder erop zetten = profit.

    Bedoel dat een game zoals FIFA niet echt "fair" is om te doen. Zolang het momentum systeem in FIFA nog steeds actief is is het zelfs mogelijk om van een bronzen team te verliezen. Erg jammer.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb er geen geld in gestoken, nauwelijks gehandeld en slechts paar potjes WL gespeeld. Toch heb ik 7 TOTS spelers in mijn team. Volgens mij ook niet heel erg veel potjes gespeeld, zal ergens tussen 300-400 liggen. Over een jaar vind ik dat redelijk.

    Het is wel jammer dat Pro-Clubs niet de aandacht krijgt die het verdient. Daar kunnen ze vast ook geld aan verdienen...

    Edit: zie mijn team hier boven aan de pagina staan. Is in minder dan een maand wel wat veranderd.

    [​IMG]

    Dat is wel redelijk hard gegaan :D
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2017
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb ook rond de 400 potjes gespeeld. Twee prima teams met een aantal TOTS spelers. Div 1 gewonnen en Elite gehaald in de WL. Ben niet overdreven goed maar het gaat me prima af in FUT, ondanks dat ik 0,0 heb gehandeld en er geen geld in heb gestoken. Iedereen altijd maar zeiken op FIFA en op FUT maar kom op, het is gewoon een super toffe gamemode

    Pro clubs staat trouwens inderdaad al een aantal jaren stil.. dat is jammer
     
  13. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Het is inderdaad jammer dat er zo weinig aandacht voor proclubs is. Ik speel zelf ook wel proclubs via een site genaamd VFL, waar een redelijk grote community is.
    EA heeft opzich dit jaar voor het eerst sinds jaren wel wat aangepast in proclubs mbt het verbeteren van je speler. Hoe ze het presenteerde zag het er heel tof uit, maar ik vind de verdiensten systeem toch leuker. Nu heb je in ieder geval bijna allemaal spelers met precies dezelfde stats en maakt het gewoon niks meer uit of je jezelf spelmaker, afmaker of aanspeelpunt maakt. De stats zijn misschien op 1 of 2 aantal punten na verschillend.
    Ook vind ik het zeer kwalijk dat 2 bugs die bij de release van het spel er in zaten nog steeds niet gefixt zijn en EA het ook helemaal niet erkend.
    De eerste bug is dat de speler van de persoon die 'any' is zijn conditie velen malen sneller omlaag gaat, dan andere spelers.
    De tweede bug is dat wanneer je vanuit profclub friendly's een ultimate team potje doet (ik weet niet of het alleen bij friendly's is of ook normaal), je meteen uit de game wordt gegooid en je een loss krijgt.
    Zo, dan is mijn geklaag eindelijk over. Elk jaar haat ik wel weer op het spel, maar elk jaar moet ik het spel toch weer halen. :+
     
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Maandelijkse rewards zijn trouwens beschikbaar, alleen maar TOTS spelers

     
    Santino vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is niet zeiken op FIFA hoor.
    Heb regelmatig met vrienden de "FIFA avondjes" met een pot bier. Altijd leuk!

    Het is alleen frustrerend dat er online teveel onzin gebeurd waardoor het spelen van de game niet leuk meer is. Denk hierbij aan zelf 30 kansen krijgen, die allemaal op de keeper, paal of laat verdwijnen en je tegenstander knalt er met een onbekende speler vanaf 30 meter eentje in. Ja, kan altijd .. maar het is vreemd dat je voor open goal soms nog kan missen. Bovendien is in FIFA de bal nog steeds niet "vrij" en komt deze dan ook 90% van de tijd bij de tegenstander uit. Erg jammer. Echter is dit al jaren zo.

    FUT is een leuke gamemode waar ik jaren geleden maar zat tijd in heb gestoken. Gaat maar zat geld in om dus ik zie EA dit wel blijven verbeteren.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Eindelijk een keer echt bruikbare spelers in mijn Elite 1 maandelijkse rewards: Mertens, Kante, Silva (Monaco), Dembele, Valencia en in mindere mate Biglia, Bruma, Sanson en Mandy. De rest was troep. :)
     

Deel Deze Pagina