1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Same old, same old...
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Objective gamemodes, nice.

    Haters oprotten choo chooooo bandwagon
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik irriteer mij mateloos aan dat geschreeuw van de vrouwelijke voice announcers in de MP. Leuk en aardig vrouwelijke soldaten in de game, maar kunnen ze hun bakkes niet even dicht houden? :)

    Voor de rest ziet de game er leuk uit..
     
  4. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Instant buy yes yes .
    dit is terug meer een classic shooter zoals vroeger
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die mulitplayer gameplay, alsof je minimaal 10 jaar terug in de tijd gaat... :lol:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gezien COD 2 toen nog gespeeld werd totaal niet erg.

    Enige waar ik me aan irriteer is die vrouwelijke stem en de lasers. Comments onder de video zijn bepaald niet mals en gezien het aantal dislikes kon dit wel eens een harde afrekening worden in de reviews, tenzij je bij de Power Unlimited op de redactie zit.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maar ff serieus, wat verwachten jullie van CoDWW dan?
    Wat was er revolutionair aan BF1?


    Call of Duty heeft volgens mij beetje imago probleem door wat wanproducten van de laatste jaren... Maar dat iedereen hier een game afschrijft omdat ze niets nieuws zien vind ik beetje bullshit.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb een dubbel gevoel bij deze gameplay. Aan de ene kant ziet er gedateerd en naar mijn smaak te twitchy uit maar als ik die ping van de M1 hoor wil ik het toch wel. Dubio, nu al!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik schrijf de game nog niet af. Gaf in mijn vorige post alleen maar iets aan. Game lijkt me wel tof, naar old skool MP, wat ik al jaren toejuich. Qua SP lijkt die mij teveel Murica te worden, iets waar ik bepaald niet op zit te wachten.

    Sowieso wil ik bij iedere potentieel goede game wachten op de reviews van o.a. de pers, maar ook gebruikers hier op XBW. Ik heb teveel goed ogende games gekocht die dat uiteindelijk niet waren en de laatste maanden bespaar ik lekker wat geld op mijn uitgaven, dat wil ik graag zo houden. Vandaar dat ik ook deze even afwacht, ook al kan het nog steeds een topper worden.

    Of het iets nieuws doet of niet maakt mij verder totaal niet uit eerlijks gezegd. Als het maar een beetje mooi oogt en lekker speelt, veel belangrijker.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bij BF1 lijken de maps tenminste heel groots en open, kan zowat alles kapot en geeft de gameplay je echt het gevoel midden in een oorlog te zitten. Heerlijk dynamisch allemaal!
    Qua gameplay verder niets revolutionairs, en op sommige punten misschien zelfs een stapje terug (meer casual), maar wel een beleving om je vingers bij af te likken.

    Bij een goede uitgebalanceerde pot met 64 spelers in BF1 is het echt genieten om te zien in wat voor slagveld de map veranderd, dat is voor mij eigenlijk al genoeg om te blijven spelen... _O_

    Wanneer ik naar die gameplay beelden van COD multiplayer kijk krijg ik het al direct benauwd, alleen maar smalle gangetjes en kleine ruimtes waarin gevochten word (rennen en schieten) die ook nog eens zo statisch zijn als maar kan. Is gewoon nog steeds precies COD 2, al kan dat ook als positief gezien worden natuurlijk. Nostalgie! ;)

    Maar zoals al eens gezegd, voor de singleplayer ga ik dit deel zeker wel spelen, blijf toch WWII <3
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die 'lasers' lijken me juist wel handig. Zie je makkelijker waar de schoten vandaan komen. In WW2 films zie je dat toch ook vaak.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maar CoD is altijd al nauw geweest en fast paced waarin BF al vanaf BF1942 juist groots is met voertuigen. Dat maakt die games uniek van elkaar.
    Maar bij BF1 hoor je ook niemand: jezus weer grote maps, weer voertuigen, weer dezelfde klassen.. Alleen in andere settings.


    Ik ben absoluut geen cod fanboy ofzo maar snap de kritieken die ik hier lees totaal niet.
    Hopelijk wordt dit een game die beetje naar niveau Wolfenstein: Enemy Territory.

    Fast paced en vooral een toffe objective mode. Dat zie je bij weinig andere shooters en vind ik zeker wel uniek. Weer wat anders als SnD/TDM/CTF etc


    BTW dit is wel maf:
    [​IMG]

    Amerikaanse typische badge met een MP40. Nee toch
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2017
    Servantes, Smirnoff en Alexknl vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Band of Brothers, Crossroads aflevering in Nederland. Dat is een goed voorbeeld, maar vergeet niet dat het vooral bij de zwaardere wapens is, iets wat je ook in die aflevering wel ziet. Bovendien zijn die lasers zoals jij het bedoeld alleen in de nacht te zien. ;)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk.

    Dat is gameplay.

    Verfrissend om gewoon weer eens een Call of Duty te hebben waarbij je tegenstanders niet als een stel vliegen de map door zoeven. Grafisch ziet het er leuk uit ... absoluut. Ben benieuwd.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Naar mijn idee is de manier van level design nog steeds een uitkomst van de restricties van de engine. Zeer gedateerd allemaal. =(
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Leg uit?




    Jammer dat het maar 6vs6 is? Wil gewoon 12vs12 objective.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2017
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja godverdomme het is ook nooit goed hè?!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, het is jammer dat ze niet echt ballen tonen om de MP te verbeteren.
    Blijft toch het same-old- gevoel van 6 v 6. Wel leuk dat je tegenstander nu de map in moet rennen overigens. Geinig idee.

    Had liever een WAR achtige gameplay gezien waarbij er meer mensen tegen elkaar knokken.
    Ach, wat niet is ...
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik snap het soms ook niet. In Wolfenstein had je servers met 64 man met een objective mode en dat was gewoon perfect gebalanceerd. Geen voertuigen, 4 classes en een handjevol wapens.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Snap volkomen dat een franchise zichzelf trouw moet blijven. Echter mag er na zoveel jaar wel een keer een frisse wind doorheen.
     

Deel Deze Pagina