Season 1 van hitman nu 24 euro in de PS Store met Plus. Zelf nog niet overtuigd. Gister even demo geprobeerd.
Damn zieke aanbiedingen! Wellicht koop ik dat Bully ook.. En Sleeping Dogs is wellicht ook nog wel tof. En BioShock the Collection moet ik ook nog hebben
Haha ik denk dat tijd iets is waar niemand genoeg van heeft. We moeten werken om onze hobby te kunnen betalen en doordat we werken hebben we eigenlijk te weinig tijd om onze hobby uit te voeren.. fuck it maar allemaal ook #onderwegomeengeldtransportteovervallen.
Zit ook te denken aan Bioshock voor dat derde deel die ik heb gemist vorige gen. En batman voor arkham city, maar dacht dat performance daar tegenviel.
Bully is tof, het is wellicht even wennen aan de verouderde graphics en besturing maar al met al is dit toch een leuke game met de nodige Rockstar humor!
Sleeping Dogs is inmiddels zo oud dat ik hem nog wel eens in de PS+ verwacht, dus beetje huiverig om hem te kopen. Daarnaast al eens gespeeld op PC en weet niet of ik hem nog eens opnieuw zou spelen terwijl er nog zoveel ganes in mijn backlog staan. Voor mensen die hem nog nooit gespeeld hebben natuurlijk wel een dikke aanrader.
SD was niet zo lang geleden €4.99 in de store. Jullie hebben verdomd weinig aan die informatie, maar toch