Crunchyroll trail op de Xbox gezet, kan ik eindelijk op een makkelijke manier anime checken. Attack on Titan S2 ben ik nu 4 eps in, tot dusver weer genieten, ook opvallend hoe bloederig die serie is zonder dat het irritant is.
Misschien omdat je weet van de serie dat het gewoon bloederig is, maar uiteindelijk draait deze serie echt om het sterke verhaal en de interessante personages die zeer goed zijn uitgewerkt. De interactie tussen hen is gewoon goed en het speelt elke keer weer in op de opbouwende spanning naar het moment waarop je wacht, waardoor het je tot de laatste seconde van elke aflevering blijft boeien. Maar het einde van de laatste episode was gewoon teasen om meer van het verhaal...
Dit weekend Mob Psycho 100 gezien. Erg leuke comedy actie serie. Vond de OVA alleen een stuk minder was gewoon seizoen 1 gerecapped.
Inderdaad een toffe serie. Ben nu zelf bij S3 van Boku no Hero Acadamia. Het is vermakelijk maar had meer verwacht.
Begonnen met het kijken van Hayao Miyazaki films. Heb nu My Neighbor Totoro, Ponyo en Howl's Moving Castle gezien. Spirited Away, Castle in the Sky en Nausicaa of the Valley of the Wind staan nog klaar. Nog meer tips?
The Castle Of Cagliostro! Geen Ghibli, want deze kwam daarvoor uit, maar een van mijn favorieten! Oh, en Porco Rosso is geweldig.
AOT GAAT ZO FUCKING HAAAAAARD NIEMAND KIJKT HET HIER ALLEMAAL WITTE MENSEN ANIME IS TEKENFILMS? @Modder-Eter @Yi-Long JULLIE OOK NIET GEKKE GASTEN? FALCO PORCO REINER DIE FUCKING UNO REVERSE IN PATHS HOU ME VAAAAAAAST
Alleen 1ste seizoen destijds bekeken, was okay, vrij lelijk getekend, maar vond het ook niet ‘geweldig’ ofzo. Ik wil weer even met Beastars verder (of overnieuw) beginnen, want dat is wel goed, maar was even andere series gaan kijken en nu ben ik het allemaal weer beetje kwijt. Was pas een paar eps in, dus denk ik overnieuw begin. Oh, en ik zou eigen Neon Genesis Evangelion eens moeten kijken, maar ik kom steeds niet door die eerste 2 episodes heen. Het pakt me gewoon steeds niet.
SORRY, IK MOET NOG EEN CATCH UP DOEN VANAF SEIZOEN 2. MAAR SHIT IS HARD, YI-LONG CANCELLED. Ik moet ook nog Ousama Ranking kijken. Oh, en nieuw Lupin season!
BEST ATTACK ON TITAN EPISODE Chapter in manga was al amazing laat staan deze anime EP Spoiler GAAAAAST