1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sinai Desert BF1
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De woestijn in Breath Of The Wild
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dacht even aan een Hollandse windmolen. :+
     
  5. Wolfra7en

    Wolfra7en New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd waar ik ook gelijk aan denk bij dat beeld :) Dit is de eerste AC waar ik echt weer zin in krijg vanaf Black Flag! Misschien door de setting + beelden. Maar het zou ook best kunnen dat ik zoals meerdere gewoon even AC moe was...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet het ook nog niet. Ik koop sowieso al een stuk minder games dan vorig jaar en mede daardoor heb ik extra geld over voor mijn vakantie. En daarnaast heb ik nog voor honderden uren speelplezier over in Skyrim remastered en Witcher III en kan ik on the fly zo beginnen aan WoW.

    Ik game ook minder door meerdere verplichtingen per week, leef een stuk minder laat in de avond en nacht. Als je leven weer een beetje op de rails is, dan veranderen je prioriteiten ook heb ik gemerkt. Het wil overigens niet zeggen dat ik dit niet in de gaten hou, maar heb inmiddels wel geleerd beter te wachten op reviews en meningen van gebruikers van o.a hier.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je kunt ook niet alles kopen aan games. Keuzes keuzes. Beter een paar games helemaal op spelen dan een heleboel games snel doorheen en naar de volgende....
     
    StrikwerdaAjax en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Daarbij bestaat het leven - als het goed is - uit een veel meer dan gamen. Het moet naar mijn mening echt bijzaak zijn.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou absoluut. Vroeger wilde ik ook alles hebben, alles zien, alles doen. Maar nu ik wat ouder ben geworden zijn een heleboel dingen maar bijzaak. Gamen is inderdaad maar een klein onderdeel van het leven. Althans voor mij. Des al wel te plus wel en heel erg leuk onderdeel maar er is veel meer dan alleen gamen..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat @Rossi46 ook zegt. Voor mij is het de laatste weken/maanden ook steeds meer bijzaak geworden. Ben wel verstandiger geworden, komt ook door omstandigheden. Bovendien ben ik nog lang niet klaar met de games die ik nog heb, dus het kan zo maar zijn dat ik dit najaar helemaal niets koop en Origins volgend jaar uit de budgetbakken op pik, als de prijs dan gedaald is. Ik probeer ze wel nieuw te kopen, haat Marktplaats over het algemeen.

    Belangrijkste is eerst even afwachten of dit een echte topper word. Ik ga hem zeker weten niet kopen als bijvoorbeeld Far Cry 5 een stuk beter blijkt te zijn, of andersom. FC 5 zou ik ook niet kopen als deze een stuk beter blijkt te zijn. En als ik nog steeds druk bezig ben met Skyrim, Witcher III of WoW, dan koop ik helemaal niets. Heb daarnaast mijn vrijwilligerswerk, vrienden en familie ook nog. Prioriteiten in mijn leven voelen nu veel bevredigender aan dan gamen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou zeg, jullie doen net alsof gamen een domme hobby is en zonde van je tijd is.

    FC5 komt in februari 2018, deze game ga ik gewoon op release halen. Eindelijk een game waar het wel tof is om in te zwerven zo te zien.
     
    Reckuuza en Cyndris vinden dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat maak jij er van. Ik zeg nergens dat het een domme hobby is. Ik geniet er heel veel van maar tijd is iets wat ik niet heb om allemaal in games te stoppen. Dus keuzes maken.
     
  13. Wolfra7en

    Wolfra7en New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens hoor! Gamen moet leuk blijven en niet je normale leven beinvloeden. Alles kopen is ook niet altijd verstandig. Ik richt mij hoe ouder ik word meer op 1 à 2 games per keer en speel die dan helemaal uit en koop dan weer een nieuwe game :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2017
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha ik lees alleen maar berichten dat mensen ''verstandiger'' worden. Worden we allemaal oud luitjes? Gamen valt prima te combineren met werk, school, vrienden, familie, liefde, voetbal, uitgaan, bier drinken, netflix, reizen, dom in de zon liggen en weet ik allemaal wel niet. Beetje deprimerend om te lezen alsof jullie uit jullie leiden zijn verlost ofzo. Maar goed! Ik heb syndicate nog steeds niet gespeeld en gister AC Unity weer eens opgestart, toch wel een super mooie game met die belichting. AC Origins moet dan haast wel eye candy worden op de Xbox one X en een 4k tv. ooh wacht, beide heb ik nog niet... en nog geld voor ;p
     
    Reckuuza, Servantes, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Beetje vage uitspraak moet ik zeggen.
    Maar anyway zinloze discussie


    meer hypen
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2017
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Wolfra7en

    Wolfra7en New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel dat het geen ongezonde situatie moet worden. Dat je geestelijk alleen nog daar mee bezig bent of jezelf financieel de afgrond in laat storten door een koopverslaving etc :)
    Had een vriend bijvoorbeeld die alles (werk, vrienden etc.) Aan de kant schoof om maar te kunnen gamen. Dit mag je natuurlijk zelf weten hé...
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben ook AC moe

    Laatst AC2 (Ezio Collection) met veeeeel moeite uitgespeeld. Aan Brotherhood en Revelations ga ik voorlopig maar niet beginnen. Anders duurt het weer een half jaar voordat ik ze uit heb. Terwijl ik de Ezio delen juist erg vet vond op de last-gen. Maar dat krijg je als je jaar op jaar vrijwel hetzelfde krijgt voorgeschoteld. Dan heb je zelf geen zin meer om de goede games uit de franchise te spelen.

    Was in eerste instantie ook erg sceptisch over Origins. Maar hoe meer ik erover zie, hoe enthousiaster ik word.

    Lijkt een beetje een RPG achtige Assassin's Creed te worden. En dat is alleen maar goed nieuws voor deze franchise.

    Toch wacht ik de reviews nog af. Pre-order durf ik nog niet aan :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    NIET ZEIKEN GEWOON DOORGAMEN
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina