Xenoverse vond ik zelf echt niks... Ben blij idd dat ze deze kant op gaan met de serie. Lekker snel en hetisch zoals DBZ ook echt is
Snel en hectisch zoals het echt is? Ik kan me voor de geest halen dat ik elke week 5 afleveringen zat te kijken, hoe iemand zich zat op te laden. Daarna 1 aflevering met zijn attack, waarna je weer een week kon kijken hoe het stof wegtrok. Maar on: prima game lijkt dit te worden. Misschien toch maar een fightgame gaan kopen dus.
Haha zou tof zijn als de ontwikkelaars dat in het laadscherm voor het potje verwerken Heb je dat aspect van DBZ ook verwerkt!
Dat klopt, maar als de actie dan eindelijk los ging kon het afleveringen lang duren. Opbouwen van spanning noemen ze dat.
Ik wil gewoon Videl. Zij is en blijft mijn Bae. Oh, en Gohan in dat groen-zwarte Saiyaman pakje. En eigenlijk had ik het liefst Dragonball character gezien. Oftewel, de eerste serie. En dan ook in dat stijltje.
Nieuwe story arc waarin iedereen possessed is door een een of andere evil guy > dezelfde modellen, alleen andere skin > minder ontwikkelingstijd > iedereen koopt het toch wel > minder kosten > MEER WINST > PURE WINST