"Or if you’d prefer to play some of the modern classic Tom Clancy games, available on Xbox 360 and Xbox One through Backward Compatibility, Splinter Cell: Conviction and Ghost Recon: Advanced Warfighter are also discounted up to 67% off!"
Insane dat ze dit voor elkaar hebben gekregen. Gewoon alle 3 de gens kan je spelen op een console. Maak nu Splinter Cell and Brothers in Arms BC. Thanks.
Ben enthousiaster over mogelijk Rallisport Challenge 2 en Ninja Gaiden Black. SSX3, Def Jam FFNY en Burnout 3 zouden ook best leuk zijn.
Grappig dat iedereen hier zo positief over is. Ik zie het nut er juist totaal niet van in. Die games zijn zo oud, wie gaat dat nog spelen?
Ik heb een beetje hetzelfde als jij, maar aan de andere kant; het is een extraatje. Leuk om gebruik van te maken, maar makkelijk te negeren als je er niets mee hebt.
Genoeg mensen. 50% van de mensen gebruikt BC. Het is alleen maar positief dit en versterkt het idee van MS dat ze niet meer willen dat je alles kwijt bent wanneer er een nieuwe gen komt en alles gewoon meegaat. Wat super is.
Euh, 50% heeft een BC game gespeeld. Dat is iets heel anders dan stellen dat 50% van de gamers het gebruikt.
Ik snap hoe je het stelt, maar op zo'n manier zegt het percentage niks. Het is een waarde waar je niets mee kunt. Als ze naar het gemiddeld aantal uren gameplay zouden kijken, dan word het al een stuk relevanter.
508 uren miljoen in totaal. Ongeveer 30 miljoen consoles verkocht. Daar 50% van en je komt op ongeveer 33 uur gemiddeld.
Jup. Black Ops 1 letterlijk 5 minuten gespeeld. Tot ik gekilled werd door iemand die onzichtbaar was en unlimited chopper gunners op mijn hoofd kreeg. Meh.
Man O man O man. Wat zou ik toch graag Prince of Persia 2008 als backwards compatible game willen. Prachtig, magische game die mythisch aanvoelt met een sublieme epos van Sigur Ros.
Jullie noemen ook wel een paar games zeg.. Eigenlijk mis ik wel een hoop op de one.. Ben van ellende maar platformers aan het spelen momeenteel.. Ninja gaiden black en deel 2 zouden ze eigenlijk moeten remasteren.. Echt 1 vd beste games ooit.. Splinter cell die eerste delen zijn ook ultra hard
@straathond : Ik wil een remaster van Crash Team Racing. Daar zou je verdorie weer een PS4 voor aanschaffen. Man, man, man, wat was die game vet. O en Ace Combat 4 - Distant Thunder natuurlijk. Beste uit de reeks.