1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kun je eigenlijk mappen bouwen? :p
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Same over here. Primal trok mij totaal niet. Deze nieuwe lijkt mij weer top worden.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Als er maar een betere dj is dan in 4. “I like vanilla ice cream and i like three positions: missionary, doggy-style and I’m sorry." en dat dan op infinite repeat
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind het er ook uitstekend uitzien. Ik had bij de eerste teasers mijn bedenkingen over de omgevingen omdat ze wel erg grote kale lege vlaktes lieten zien, maar als ik het nu zo bekijk, gaat deze game juist veel meer afwisseling hebben, terwiojl Far Cry 3 en 4 op een gegeven moment toch verdomd eentonig werden qua lokatie. Als je links bovenaan de map stond, of rechts onderin, het zag er eigenlijk vrijwel hetzelfde uit, qua natuur, paden, buildings, etc etc.

    Dit lijkt me nu dus wel erg tof, beetje al die verschillende dorpjes en farms en shit ontdekken, en ook qua voertuigen lijkt het een flinke upgrade. Ipv waardeloze oude barrels, gewoon normale cars en trucks en whatever. hoop wel dat het rijden nu wat lekkerder werkt, want dat vond ik in de voorgaande delen niet geweldig.

    Ik begrijp de kritiek op de outposts in 4 niet, maar ik ben pas halverwege die game: Sommige zijn idd wat lastiger dan anderen, maar het blijft allemaal wel te doen, en als het dan allemaal net lukt, dan geeft dat wel een flinke kick. Grappig genoeg vond ik die 'fortresses', die dus eigenlijk zwaarder bewaakt zijn dan de normale outposts, tot nog toe maybe wel iets makkelijker dan sommige normale outposts.

    Kijk ook uit naar het createn van je eigen character, want dat vind ik eigenlijk altijd wel een meerwaarde in een game. Ook kan dit net als GTA een mooie parodie om Amerika worden.
     
    Zifnap en Tyrant vinden dit leuk.
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar is het geposte filmpje nou echt gameplay zonder effecten? Zo ziet het niet echt uit namelijk. Geen crosshair enzo.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    “We really wanted to focus on exploration with a sense of, ‘I’m not sure what to do or where to go’,” Holmes says. “The removal of the mini map was so you’re not staring at a little corner of your screen saying, ‘what’s new in the world?’ You’ve got to actually pay attention to the world and the art side is doing a good job of making sure there are good landmarks to orient yourself. That it becomes more [or] less the game guiding you on where to go, and more of you saying, ‘where do I want to go, what do I want to do today?’”
     
    fredfenster en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Geen crosshair, geen HUD is eigenlijk zoals games standaard zouden moeten zijn... ;)
     
    Zifnap, fredfenster en Defanatic vinden dit leuk.
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat valt toch wel te regelen in de menu's denk ik? Je zal in elk geval wat moeten uitzetten want het ziet er als volgt uit:

    [media]
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    US version




     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er echt top uit.. staat wel op mijn wannahave lijstje.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Vind Far Cry dus echt helemaal kut.

    Het is gewoon weer exact als de voorgaande delen, alleen nu weer een andere setting. Het in FPS bedienen van alle voertuigen heb ik ook nooit chill gevonden.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ja nu al zin in. Leuk weer riemen en rugzakken bij elkaar sparen :D Hoop wel op een pijl en boog, en dat je niet perse een hulpje mee moet nemen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol welke game is dat niet... mass effect is toch ook altijd hetzelfde als de vorige delen.
    Het is gewoon een mooie game. Of het je soort is, is weer een ander verhaal..
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Jonge nee t is gewoon kut
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Welnee...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    En pijl en boog is confirmed!
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ziet er goed uit hoor. Heb het gevoel dat Ubisoft na Origins en Far Cry 5 weer wat krediet gaat opbouwen!
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niet te hard van stapel lopen :+
     
    Korkss vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Jij hebt Origins nog niet gespeeld ?
     

Deel Deze Pagina