1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Net 2 potjes op de PS4 gespeeld maar nergens last van.

    Heb wel het idee dat ze met de laatste patch de auto-aim ineens een stuk sterker hebben gemaakt
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ja dat heb ik ook al een paar keer ervaren. Kunt dan niet eens meer normaal de game afsluiten op de PC. :F:
    Maar gebeurd enkel als ik automatisch een nieuwe ronde speel op dezelfde server. Wanneer ik netjes afsluit en via het menu een nieuwe server zoek gebeurd het niet.
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Oke. Zou zomaar kunnen dat dat bij mij dan ook het geval was. Zal is op letten, thnx :thumbs:
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sinds de laatste update heb ik ook weer duidelijk meer 'micro-stuttering' op alle maps, terwijl bij de vorige update de game nog eens echt ouderwets super strak draaide. |:-
    Kon je maar zelf eens versie kiezen waarmee je speelde...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Tof indd!
     
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ow nice.
    Heb weekje geleden Battlefield weer een beetje opgepakt en het speelt wel weer lekker weg.
    Heb wel last van trade kills wat ik daarvoor helemaal geen last van had.
    En dat match making klopt ook nog steeds geen kut van. Ze hebben bv een shortcut op het homescreen staan voor de nieuwe night map met daaronder dat er 40+ servers available zijn maar daarbij blijft tie hangen op matching your skill en daarna krijg ik een Error. Als ik het via de serverbrowser doe moet ik geluk hebben als ik een europese server vind |:-.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat komt omdat voorheen kogels per direct verdwenen op het moment dat je dood ging. Terwijl die dus wel al je geweer 'verlaten' hadden bereikten die de vijand niet. Na een recente update blijven die kogels dus gewoon, waardoor het kan zijn dat je beide dood gaat.
     
    iNdie^ vindt dit leuk.
  10. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Op zich best logisch :D
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja maar het was ineens veel te erg. Alleen maar killtrades.In de laatste patch hebben ze het aangepast dat binnen 20 meter de kogels gewoon weer verdwijnen
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die bug zit er bij mij nog steeds in...
    Blijf ik op dezelfde server spelen mag ik niet naar het menu gaan anders krijg ik het eindscherm van de vorige pot te zien en kan ik niks meer doen.. Enkel nog 'quit' is dan nog mogelijk.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Even niet gespeeld, zie nu pas dat er een night map is? Wat is die leuk en goed qua map structuur.

    Denk dat iemand of op reddit ooit eens een voorbeeld heeft gepost van BF maps en je zag dat ze allemaal dezelfde layout hadden. Dit is zo ruim en open en goed om je te verbergen als je dat wilt. Toppertje.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Collateral haha

    [​IMG]
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Respect voor mensen die goed zijn met de MHI. Wat een klote wapen vind ik het. Moet je 10 ranks doorlopen met snipers, krijg je als beloning een infantry wapen. Man man man. Huilen, haha.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is mijn favoriete sniper. Door zijn damage en sweet spot kan ik nog steeds mee vlaggen pushen. En ik gebruik eigenlijk altijd infantry versie van een sniper. Kan totaal niet overweg met grote zoom scopes.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Martini Henry is ook mijn favo sniper, heeft ook zo'n lekker geluidje _O_
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  18. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Van t weekend ook maar eens battlefield aanslingeren. Teveel stof laten happen door players unknown battlegrounds.

    September kwam de volgende dlc toch?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eind augustus voor Premium. Deze maand een losstaande nieuwe map.
     
    Alexknl en RO3Li vinden dit leuk.
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Eind augustus al ja? Lekker hoor, ik dacht misschien midden september als we geluk hadden..
    Heb wel zin in die nieuwe 'nacht Amiens' trouwens. En komt CTE nu ook voor consoles eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina