Mediamarkt, bol en gamemania moeten ook nog online komen. Denk dat het wel mee gaat vallen uiteindelijk.
Gisteren tussen 07.00 en 09.00 uur stond de nieuwe Nintendo SNES Classic Mini twee uur lang op onze website. In die twee uur hebben we vele pre-orders ontvangen. Helaas weten wij nog niet hoeveel consoles wij in totaal van Nintendo zullen ontvangen, maar het zal niet genoeg zijn om alle pre-orders uit te leveren. Jij bent één van onze klanten die gisteren een pre-order heeft geplaatst. De kans is echter groot dat je op 29 september geen Nintendo SNES Classic Mini zal ontvangen. Dit spijt ons, maar we willen geen valse verwachtingen scheppen.
Zojuist besteld voor 75 piek. https://www.collishop.be/e/nl/cs/nintendo-console-classic-mini-super-nes-grijs-125371 Wel afhalen in België.
Toffe shite. Moet deze toch ook hebben en juist omdat ik de SNES vroeg heb overgeslagen. Speelde er wel op bij vrienden toen ik op de basisschool zat, maar ging zelf NES>PSX>Gamecube etc. Vooral het gemak ook om het ding mee te nemen en een beetje SFII te doen met vrienden onder het genot van een Spa Goud. Mooi man.
Heb om 10 uur er gelijk 2 besteld bij bol, voor m' zwager en voor m'n zelf. Nu hopen dat ze ook gaan leveren.
Gepreordered bij bol. Ik was het niet van plan, maar ik zag op twitter voorbij komen dat je ze kon bestellen, en zodra ik die lijst met games zag die er bij zitten kon ik het toch niet laten. Helemaal blij mee
Damnit... Technische fout op technische fout bij bol.com.... kan hem niet meer bestellen.. We vragen je aandacht voor het volgende: Er is helaas een technische fout opgetreden, de bestelling is daarom niet verwerkt. Wil je alsnog bestellen, plaats dan de bestelling opnieuw. Mocht er een bedrag zijn afgeschreven van je rekening, dan storten wij dit binnen 5 werkdagen automatisch terug. Eventueel gebruikte cadeaukaarten en cadeaubonnen worden binnen 30 minuten automatisch opgewaardeerd.
Nu maar hopen dat die schijt Nintendo er genoeg van maakt itt de mini NES. Ik snap dat bedrijf echt niet....kan zo makkelijk veel geld verdienen met dit soort hebbedingetjes, maar ze maken er maar zo verdomd weinig van. Enige 'winnaars' zijn de opkopers. Ook bij Bol 1tje besteld btw....wil deze echt hebben, hopelijk krijgen ze er genoeg binnen.
Is geen technische fout, je wil waarschijnlijk achteraf betalen. En dat gaat dus niet en ik weiger gewoon vooraf te betalen, want geen idee of Bol überhaupt kan leveren. En dan moet ik weer achter mijn geld aan.