I fucking love this show. Onlangs alle seizoenen weer gekeken en veel scenes zijn gewoon echt genieten. Samen met BB toch wel mijn favoriete serie de afgelopen tijd eerlijk gezegd. Weer een heel jaar wachten nu voor het nieuwe seizoen....goddamn. Maar één ding is nu wel echt duidelijk.....
Saul zal behoorlijk aanwezig zijn volgend jaar denk ik. Kijk naar hoe hij het met de oudere mensen heeft opgelost. Ze haten hem. Hij had gerust de echte waarheid kunnen vertellen aan hun, Erin er niet eens bij betrekken zodat de schikking misschien ook nog door zou gaan. De ouderen zouden niet blij zijn geweest met Jimmy maar iig had hij de waarheid vertelt aan hun. Nu is hij gewoon echt van zijn enige echte laatste 'decent' client af. Tijd voor een frisse start als Saul gok ik.
Hij zal ongetwijfeld wel kapot zijn over Chuck. Wtf man. Misschien was die zelfmoord wel wat abrupt en drastisch....
Zou me niet verbazen als ik nog voor een derde kijksessie ga voordat seizoen 4 er is. En ook absoluut eens die tweede kijksessie van BB gaan doen.