1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Creative speakers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Abl, 1 jun 2002.

  1. Abl

    Abl Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    In eerdere topics had ik al gelezen dat de Dtt3500 een heel mooi 5.1 setje+decoder is om bij je xbox te gebruiken. Ik was van plan om deze te gaan kopen maar nu kun je bij mycom de creative 5300 boxenset voor halve prijs(75 euro) krijgen. Alleen dan heb je dus niet de decoder.

    Kun je zo'n ding ook los kopen? zoja hoe duur etc?

    alvast bedankt
     
  2. StormX

    StormX from Storm Inc.

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh duur ja.

    ken je bete de 5700 kopen, want dat is een 5300 met decoder
     
  3. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    ik heb de dts 3500 en ik ben er heel content van hoor.normaal kan je apart en versterker kopen en die er op aan te sluiten maar denk nie da da goed is want ik denk dat da gerief allemaal op elkaar is afgestemd.je kan die set ook kopen met een decoder bij hoor marja dan ga je wat meer betalen dat is dan de 5700 in plaats van de 5300
     
  4. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    75 euro?? hmmm geef eens even een link ofzo, zit deze zaak ook in utrecht
     
  5. MrSirius

    MrSirius Gamertag: Mrsirius79

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een stond van Mycom voor 30 en 31 mei en 1 juni. Heeft in diverse kranten geadverdeerd gestaan.

    MyCom zit ook in Utrecht inderdaad, maar daar zul je nu weinig meer aan hebben. ;)
     
  6. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als je echt brute sound wil moet je niet voor creative gaan. Ik geloof dat videologic met de sirroco wel een goed setje heeft neergezet, maar dan betaal je weer een stuk meer.

    Ik heb zelf de dtt3500 en hij bevalt me voor de prijs wel goed. En een losse versterker is meestal duur, en dan moet ie ook nog aan te sluiten zijn.
     
  7. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu jullie er toch over hebben, zo 5700 honderd van creative. Moet die perse aan je pc? Want ik heb geen versterker en wil die doos van mij 's ff aansluiten op zo'n optical in gebeuren. Kan dat gewoon via een optisch kabeltje? Of zit er meer achter?
     
  8. Bomberman

    Bomberman Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee d'r zit niets meer achter, gewoon op de receiver van de 5700 set aan de optical in hangen en klaar. Ik heb het zelf geprobeerd met m'n 3500 set (die ik toch liever aan m'n PC laat hangen, gebruik die toch nog een stuk meer dan m'n XBox ;) ) en het werkt perfect.
     
  9. ITNL

    ITNL Guest

    -Boston accoustics digital media theater- heb ik. Hier ben ik ook zeker heel tevreden over :D :D
     
  10. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 5300 heeft idd geen decoder. Je kan wel een Soundblaster Extigy kopen, maar ik weet niet of die een optical-in heeft. Zou je ff na moeten gaan. Ik dacht dat dat ding iets van 200-nog-wat euro was...

    Maar ik gok dat de goedkoopste oplossing is om de DTT 3500 te kopen, omdat die op het punt staat de collectie te verlaten. De 5700 kan natuurlijk ook, maar die is 1 1/2 keer zo duur.
    DTT 3500 is goedkoper dan DTT 5300 + Extigy, denk ik...
     
  11. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Creative 5300 inderdaad gekocht bij Mycom. Heb er de Sounblaster Extigy bij gekocht. Ik ben er heel tevreden mee!
    Ik heb echter een kleine kamer dus hoef ik de boel niet zo erg hard te zetten. Als je echt de ramen wil doen trillen dan voldoet deze goedkope speakerset niet maar het geluid is toch zeker niet slecht.
     

Deel Deze Pagina