1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

consumentenbond is ook al beetje vaag

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 2 jun 2002.

  1. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    las in consumenten gids over gamecube vs xbox, stond dat xbox dvd had enzo en meer power had(niks mis mee)

    dan zeggen ze in de conclusie dat de gamecube controller fijner is en dat de gamecube het meeste speelplezier heeft voor een mooie prijs.

    de conclusie(controller/speelplezier) dat is gewoon mening.
    beetje vaag allemaal

    stel ik werk daar dan stond er bv. xbox controller is fijner en gamecube games zijn niet zo leuk als de xbox games. dat is dan bv mijn mening.

    iedereen heeft zijn mening, daar is niks mis mee. maar om zoiets in de consumenten gids te hebben is wel bizar.
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij rammeld deze uitgave van de consumenten gids trouwens aan alle kanten, want chello kwam bij kabel internet overal extreem goed uit de test(behalve helpdesk). en ik had godvers vanmiddag nog storing(naast al die andere storingen afgelopen maand)
     
  3. StrayDog

    StrayDog Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind bijna al die testen van de consumentenbond maar onzin, volgens mij hebben veel van die testers daar helemaal geen verstand van de dingen die ze testen.
    M.n. de electronica-testen vind ik vaak erg dom.
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Consumentenbond moet keukenmixers testen, en eigenlijk dat ook al niet, want er zit een stekker aan.
    Meestal zijn de tests incompleet en zijn de conclusies erg vaag.
    Ze hadden die consoles nooit moeten testen, way out of their league!

    Laminaat testen op kras- en vochtbestendigheid, daar moeten ze zich mee bezighouden en met waspoeder enzo. Daar zijn ze goed in. Technische dingen snappen ze toch niet.

    Ze hadden wel kunnen testen hoe vaak je het laatje open en dicht kan doen en hoe lang de knopjes meegaan, dat zijn hun soort tests.

    Ik vind de nintendo controller ook 3x niks, dus als ik daar werkte stond er ook iets anders. Misschien werken daar mensen met kleine babyhandjes?
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2002
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    De consumentbond testen kloppen vaak idd helemaal niks van.. Ik heb idd het gevoel dat de mensen die die tests uitvoren idd geen verstand hebben van hetgene wat ze testen..

    Laatst hadden ze ook een test van boilers.. Daar kwam een bepaalde boiler als beste uit de test, en dat terwijl mijn (stief) vader al 30+ jaar in de boiler business zit en zegt dat die dingen ongelofelijk storing gevoelig zijn, bagger dus..

    Ik heb zelf bij Demon Internet gewerkt, en als insider kon ik zeggen dat de ISP testen ook vaak veel fouten bevatten..

    Consumentenbond.. Laat ook maar..
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    gamecube beste games klopt geen hout van, de xbox games krijgen de beste cijfers als je in de PU kijkt. alleen bloodwake heeft een slecht cijfer gekregen, als je naar de cube games kijkt zijn dat er wel wat meer. zoveel troep is er op de cube..
     
  7. gamingfreak

    gamingfreak Art.Music.Women

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    flamer[​IMG]
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat voor de mensen die de consumentengids lezen een cube wel beter is.

    Kusjes Daan
     
  9. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond een tijdje geleden iets in over een vrouw die liep te zeiken over Nintendo!!
    Dat ze niet meer wisten wie hun doelgroep was!!
    Dat de games steeds griezeliger werden, en teveel actie!! (of iets in die richting, hier kwam het in ieder geval op neer)
    Hoe dom kan ze dan zijn!!!
    Nintendo is voor alle leeftijden!!
    En anders koopt ze maar geen Resident Evil!! ]:-
     
  10. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    'ze gingen een lekker potje fraggen' stond in de cosumentengids. er zijn geen fps voor de gamecube kan je lekker vergelijken :confused:
     
  11. Chukie

    Chukie Casual-visitor

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    acgh gut... er staat weer is wat negatoiefs over de X-box en de mensen gaan gelijk freaken hier.

    Moet zeggen dat het stukje nogal triest op me over kwam, maar om dan meteen de Gc de grond in te trappen vind ik ook weer een beetje bull.

    Over dat mannetje van de Pu....

    SSBM 8,5
    Rogue leade 8,8
    Resident evil 8,8
    Pikmin 8,5

    En dat over 2 maanden.....terwijl er voor de X-box alleen een dik cijfer voor HAlo is gegeven
     
  12. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wil je niet flamen ofzo Chuckie!!!
    Maarre!!!
    BWAHAHAHAAHAHA!!! ]:-

    Je vergeet DOA3, THPS3, JSRF, PGR, RSC, en ik vergeet volgens mij nog een paar games!!!
    En de cijfers van de PU zijn al langere tijd niet betrouwbaar meer!!

    Ps. ik kraak de NGC niet af hoor, is zeker een goeie console!
    Maar om nou te zeggen dat er alleen maar een dik cijfer voor Halo is gegeven vind ik te ver gaan!! Keej!! :)
     
  13. Chukie

    Chukie Casual-visitor

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk, maar ik wilde ff op dezelfde manier info geven als meneer upgamer (ofzo)
     
  14. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Is cool, daar gaf ik je groot gelijk in!!
    Maar als hij dat vindt, dan moet ie dat gewoon vinden! :)

    Ugamer er zijn inderdaad wat games op de NGC te vinden dat gewoon troep is!!
    Maar op de Xbox ook!! En op de PS2 ook!! En op de PC al helemaal! :D
    Het is maar wat je troep vindt!! En dat is per persoon verschillend! :)
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja man het stuk gaat gewoon over de cube en dus moeten ze een goed woordje ervoor doen
    ik vind cube ook bruut maar Xbox trekt me meer aan
    ik vind het toch ook nog goed die gamecube
     
  16. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze mogen inderdaad een goed woordje doen voor de NGC..
    Maar dan moeten ze het wel eerlijk doen, en niet zeggen dat er meer speelplezier is op de NGC tegenover de XBOX!!!
    :)

    En dat is gewoon stom van hun! ]:-
     
  17. O.P.G-RAMIN

    O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Bommen op de consumente gids wij moeten eigenlijk een test doen welke bald nu het beste is voor Informatsie de consumente gidt of die andere gaare blad (wat was de naam ?? ook all weer het is bijna het zelfde als de consumente gids) any way dat moeten we doen en de consumente gids lekker flammen heheh ;) }:] :D kijken wat ze dan nog gana doen
     
  18. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de PU??? }:]
    Idd.. We moeten de Consumentengids aanpakken!!!! 8)
     
  19. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    bescherm de consument, vernietig consumenten gids!!!!! muhahaha
     
  20. O.P.G-RAMIN

    O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die bedoel ik 8) :D }:]
     

Deel Deze Pagina