Ik had er graag €10 voor betaald ipv €60 Heb hem zelf op de release in de PS store voor de volle pond gekocht (game werd destijds zo hard gehyped). Moet hem nog steeds uitspelen (of ik dat ooit ga doen betwijfel ik). Maar als je hem toch wil hebben, is dit het juiste moment Goedkoper zal hij niet worden. Paar andere dealtjes: RE5 Remaster $8 RE6 Remaster $8 Lords of Fallen $3 Allemaal in de Amerikaanse PS Store (Flash Sale).
Vond hem toen de volle prijs waard, neem aan @Olijke Poffer ook, we hebben volgens mij de uurtjes hier zeker wel uitgehaald. voor 10 euro echt een toffe game.
Ja ik heb er zeker heel wat uur in zitten. Jammer dat het een langzame dood gestorven is. Fout aangepakt....
God of War III Remastered - $5,99 Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Game of the Year Edition - $5.99 Ratchet & Clank PS4 - $9.99 Allemaal in de Amerikaanse PS Store. Alle aanbiedingen: https://store.playstation.com/#!/en-us/mid-year-sale/cid=STORE-MSF77008-MIDYEARSALELP
Bij PCgamesupply.com kan je $10 PSN voor €8,83 kopen. Betalen kan met Paypal. Die $10 PSN is trouwens erg vaak in de aanbieding bij PCgamesupply (zeker wel 1-2x per maand). Heb vorige week nog $10 PSN gekocht voor slechts €6,25. P.S Als je tegoed van $20 of meer koopt moet je een activation Fee betalen van $2. Dus als je $20 wil hebben, moet je 2x $10 nemen.
Hoe houd jij alle deals in de gaten btw? Dit is wel interessante shit maar check mijn US account en bijbehorende emailadres natuurlijk nooit.
Via de rss van psprices.com. Op deze site kan je ook meldingen instellen. Dan sturen ze je een mail als een bepaalde game goedkoper wordt.
Haha oh wow, heb daar een account en had zelfs een mail gekregen van GoWIII: Lol. Edit: kun je daar trouwens pricedrops van verschillende stores instellen? Dus NL en US? Edit2: ah kan ook! Werkt beetje omslachtig maar ok
https://www.amazon.com/BioShock-Collection-PlayStation-4/dp/B01HIZF83S/ Bioshock Collection voor 7 euro.
Hoe zit dat met betrouwbaarheid van amazon? Ik zie er namelijk 2 die bioshock verkopen voor 7 euro maar die profiles zijn allebei net aangemaakt en geen reviews