Heeft iemand een idee hoe je het beste de basics van Fifa kunt leren? Ik kan op een of andere manier niet overweg met voetbal games.
Als je iemand van jou team vrij ziet staan, dan gebruik je de pass-knop om de bal naar hem te passen. Ben je in de buurt van de goal, dan gebruik je de schiet-knop. En als je aangevallen wordt door een griffin, dan switch je je voetbalschoenen naar een zilveren zwaard en gebruik je de kruisboog om hem uit de lucht te schieten. Easy.
Fifa heeft toch zo een trainer die je adviseert dus hoe ken je het nou niet begrijpen zet je instelling op amateur en u zult zien dat je kan winnen!
HELP!! Zelfs mijn vriendin heeft me met 8 - 0 ingemaakt! Welliswaar zij met real madrid tegen ajax.. Wie helpt me op weg.... Ik bedoel, ik heb de basic controls echt wel door. Maar wat is een belangrijke tactic bijvoorbeeld?
Haha meen je die ik zou meteen stoppen met FIFA maat beter gewoon NHL ofzo hahaha no kidding het enige wat FIFA is is hard rennen en solos maken vanaf de aftrap xd
Gewoon cd'tje breken, zeggen dat je dat zo jammer vindt en vervolgens maar hints gaan doen. En vervolgens natuurlijk altijd volhouden dat je haar expres hebt laten winnen.
Je kunt Rocket League gaan doen met/tegen haar. Of Fifa co-op. Of PES gaan spelen. Maar een keertje verliezen met een game die je nauwelijks kent is toch niet erg!? Wees blij dat je het nu kunt leren van haar.
Hij vraagt toch gewoon om tips? Hij hoeft geen andere games te spelen maar vraagt gewoon of iemand nog wat weet? Soms wordt hier zo moeilijk gedaan
Jezus Ben ik carrière modus aan het doen met Manchester United. Na wat gepuzzel Griezmann, Veltman, Isco gekocht. Rooney, Carrick, Herrera, Martial en nog een paar verkocht. Word je kampioen in je eerste jaar, win je de FA CUP en de Community Shield en je plaatst je voor Europees voetbal. Leuk om te doen natuurlijk. Vervolgens meld Ibrahimovich halverwege het seizoen dat hij denkt aan stoppen. Is niet erg, want hij blesseert zich even voor 7 maanden Geen probleem, maken we wat budget vrij om Dyabala te kopen. "This player is worth between 90 and 125 million". Geen probleem man! Geld zat.. Leuk dat carriere gebeuren ... maar na 1 seizoen is het prima.
Wat wil je weten dan? Je zegt de basic controls door te hebben. Er bestaat geen tactic waardoor je ineens gaat winnen of zo. Als jij de bal niet van a naar b krijgt zou ik daar eerst maar op gaan oefenen. Net als elke game moet je ook in Fifa gewoon veel spelen om beter te worden.
Niet meteen met een top club starten. En ik vind het leuk om de transfers enigszins realistisch te houden. Ik zit in mijn laatste save via Roda, twee seizoenen Ajax en AC Milan nu eindelijk bij Barcelona. Kan nog steeds een hoop verbeterd worden, maar blijf het toch de leukste mode vinden.