1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elite: Dangerous

Discussie in 'Games' gestart door inoway, 31 dec 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Nice! Misschien als ik rond oktober een nieuwe PC koop. Minus of met VR, maar het samenspelen in een wing maakt veel "goed" voor mij. Mijn co-op PC gaming buddy houdt namelijk ook van space games. Misschien kunnen we dit samen doen. Jij speelt alleen op de PS4, OP?
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb indd alleen nog een ps4 pro.
    Had ik een dikke buidel met geld dan zou ik een dikke pc met VR kopen. Alleen al voor pcars 2.
    Ik hoop dat ED ook nog met een VR ondersteuning voor de PS4 komt..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420





    Interessante beginners informatie in het 2e filmpje.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups die man volg ik. Fijne stem om naar te luisteren. Dat is wel een veteraan gezien zijn filmpjes van ED op de PC.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik hou nu op met Elite filmpjes kijken... ;)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Er is zoveel te vinden over deze game dat je minstens 3 miljoen jaar moet worden om het allemaal te lezen en te bekijken..
    eerst maar eens zien dat ik 350,000credits verdien zodat ik een Cobra MK3 kan kopen, goede allrounder.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je het ermee gaat halen zoveel jaar8).
    Blijf ondertussen ontzettend genieten van deze game. Maanden geleden nog zelfs van plan geweest om Xbox ervoor te kopen,tot ik hoorde dat die ook op PS zou komen.

    Maar mochten mensen samen op ontdekking en genieten van al dit prachtige. willen voeg me toe op psn: redemption-nlz

    Ben vooral bezig met bounty hounts en planeten ontdekken.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt een pracht van een game. Heb eindelijk een beetje geld. Nu nog verdubbelen zodat ik een Cobra MK3 kan kopen.
    Ik doe ook voornamelijk bounty hunten en exploren. Maar nu eerst zorgen voor een nieuwe vesel. :D
     
  10. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohh ik heb denk ik het geluk gehad heb dat ik binnen het eerste uur al de viper MK3 kon kopen. Moet volgens mij niet al te lastig zijn om beetje geld te verdienen.

    Maar als je wil bounty hunten. Is de viper denk ik beter en goedkoper. Voor het geld van de cobra heb je die flink geupgraded
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Cobra, Viper... de sf nerd komt weer in mij naar boven. :p
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik zat zelf aan Top Gun te denken. :+
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dat vliegt ook, dus close enough.

    EDIT: Ace Combat 7 jongen!
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou wil meer een allrounder. Viper is een puur fighter. Hoe verdien jij zoveel geld binnen in het uur?
    Ik had net wel een missie op een planeet. Moest iets uitschakelen voor 110.000 maar ik was nog niet geland en missie failed.... maar waarom failed heb ik niet kunnen achterhalen.
    Verder doe ik nu even boom data missies maar dat is ook maar 20.000 per run of zo..
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat is het inderdaad moet zeer zeker kunnen. Laten we hopen dat het er komt.
    Je kunt het gevoel van VR niet overbrengen op mensen die nooit een Vr bril op hun neus hebben gehad. Het is zo bijzonder om mee te maken. Het beeld ziet er door de VR bril ook anders uit dan hetzelfde beeld wat je ziet op de tv om mee te kunnen kijken. Wat mij steeds weer zo trekt is inderdaad het gevoel van grootte. De weidsheid van de wereld. Als je in bv Farpoint loopt dan voel je jezelf echt heel erg klein tussen die inmense rotsformaties. Met horror zoals RE7 dan voel je de beklemheid van de donkere kamers en gangen waar je doorheen loopt. Het ontzettend gave gevoel om in een cockpit van een fighter te zitten en ok je heen kunnen kijken naar alles wat zich daar in bevind, je eigen lijf te kunnen zien als je naar beneden kijkt. Dit is met geen enkele 2D te evenaren.
    VR heeft echt toekomst...
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2017
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja voor cargo missies mist die wel wat. Maar vind dat wel behoorlijk saai. Ga liever gevechten aan. Valt me trouwens op dat echte spellers je niet zomaar aanvallen ook zijn ze sterker of wat dan ook.

    Maar geen idee Kwa geld verdienen. Heb er niet heel veel moeite mee dingen te verdienen. Zoek vaak een bounty op inclusief vervoer van cargo naar zelfde sterren systeem. Dan pak je al gauw 3 ton per kwartier.

    Die boom missies brengen ook inderdaad weinig op behalve rep. Ben wel nu bezig om me federation rep omhoog te krikken zodat ik een permit voor Sol systeem krijg. Wil toch wel eens ons eigen sterrenstelsel gaan ontdekken.

    Edit: trouwens net de Asp scout gekocht. Wel ontzettend lekker schip. Stuk beweeglijker dan me viper MK3 nu nog beetje upgraden en denk dat ik er veel plezier aan gaan hebben totdat ik de Explorer kan kopen.
     
    Zifnap en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Asp explorer wil ik hebben maar dat is nog verre van dicht bij, lol. Man wat een prijzen.
    Nu eerst zorgen voor wat meer cash.
    Net een fout gemaakt.. had een boom data missie voor 85.000 moest er zes jumps voor maken. Kom ik aan bij bestemming moest ik even weg, saven dus. Kom ik terug start ik per ongelijk open play op ipv solo play, weg missie weg 85.000. Kut zeg. Voor niks zes keer zitten jumpen met een simpele sidewinder.. |:-
     
  18. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is mooi zuur, als ik het spel afsluit, kom ik op hetzelfde punt terug als dat ik hem uitzetten.

    Maar dat je nog geen ander schip heb kunnen kopen. Volgens mij heb je zo de viper MK3 die is namelijk ook niet echt duur.

    Weet trouwens iemand hoe het komt dat me gimballed wapens niet meer automatisch locken. Weet dat vijanden chaff kunne gebruiken. Maar zelfs degene die het niet hebben kan ik niet meer locken
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja saven kan wel maar als je hem opslaat in solo play dan moet je hem ook weer laden in solo play. Als je die solo play save laad in open play dan zijn de lopende missie echt weg..

    Ik heb nu ruim 250.000 en kan zeker een viperr mk III kopen maar ik wil een cobra MK III en geen fighter pure sang. :D
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420




    Grab your gun and bring the cat in!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina