Sorry dat ik niet heb vermeld dat er ook een adres ingevoerd moest worden. Zelf hoefde ik dat niet omdat ik in het verleden al in Zuid Africa heb gewoond met mijn VPN verbinding
Denk het niet, gebeurt wel vaker. Regio's als Rusland, Z-A, Brazilië, Argentinië hebben wel vaker zulke 'kortingen'. Brazilië is alleen de enige uit dat rijtje die gift cards accepteert.
Dat zijn voor ons wel extreme kortingen die de summersale of black Friday op nieuwe games lang niet halen
Wat bedoel je precies met gift cards? Want wij hebben nu in de Z-A store toch ook met gift cards betaald?
Oh echt? Ik heb Zuid-Afrika zelf nooit gedaan, en je zei net zelf dat je wel een credit card nodig hebt. Edit: denk dat ik het verkeerd herinnerd heb. Z-A giftcard vallen nog wel aan te komen inderdaad, maar zonder creditcard (in mijn geval dus) zijn die krengen zo duur dat het zelfs met zo'n korting niet lucratief is. Russische giftcards vallen al helemaal niet aan te komen zonder CC zover ik weet. Denk dan ook dat dit een permanente prijs is.
als het een permanente prijs is. is het dan is het toch helemaal niet logisch dat de deluxe editie goedkoper is dan de standaard editie?
Ik kan niet lezen. Het is een fout. Microsoft behoudt wel het recht je aankoop te annuleren en je geld terug te storten trouwens. En dan zit je met een hoop Z-A tegoed. Is nog niet zo vaak gebeurd, maar het kan. Just FYI.
Ik heb gewoon de limited edition besteld bij bol.com voor 59€ prima. Koop later wel een season pas. Ik heb zelf geen zin in dat gedoe van bestellen ergens in een ander land.
We zullen zien Destijds hebben we de mega final turbo edition van The Crew ook cheap aangeschaft, middels een prijs fout. Nooit wat van gehoord.
Ik ben al op vakantie maar ben volgende week vrijdag weer terug dus hopelijk is nee update er dan doorheen
Waarom tagged Niemand mij als er een goedkope pcars2 deal is? Jullie weten toch allemaal dat ik het financieel het moeilijkst heb?