Yep! Bij het evolven behouden ze ook de cap. Bij de vorige versies was dat ook. Deze Pichu kwam overigens wel uit een ei.
vandaag eindelijk een keer een special item uit een poke stop gehad... Duurt even maar dan heb je ook wat. [/IMG]
Ook al 3 lugia raids gedaan maar geen 1 keer gevangen...excellent throws en golden razzs maken echt niks uit... Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Jij hebt standaard 50 man klaarstaan voor die Raids? Het is net 12uur uit en deze man heeft r al een zooi gedaan.. Lekker spoofertje van me
Spoofer?... We hebben een whatsapp groep met 50 man...vanmorgen stonden we met 36 bij een raid dus moesten we met private groups gaan werken. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hoef je echt niet voor te spoofen.. Ik heb vandaag weinig tijd gehad, wel 1 articuno raid gedaan maar helaas niet gevangen. Vriend van me heeft vandaag 8 raids gedaan, 1 lugia en 4 articuno's heeft ie. Ziek rendement..
Twee raids gezien met Articuno en Lugia,...... was helemaal in mijn eentje. Nog maar even 10min gewacht en niks, noppes.