1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    King Arthur > Inception.

    Heb fucking zin in Dunkirk. :9
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En dat is nu exact wat ik leuk vind aan Spiderman, in de comics kon het soms heel serieus zijn, maar soms ook heel luchtig, een beetje alsof Spidey een day off had en zich bezig hield met kleinere dingen, zo heb ik een comic gelezen waar hij een jongetje bijstond die gepest werd en bijna de pesters wilde neerknallen, en dat mis ik nu vaak bij andere helden, ook de Villains van Spidey vind ik tof en vermakelijk omdat ze juist niet zo van dat einde van de wereld vernietiging zijn, een soort van opgevoerde Bassie en Adriaan boeven Lol, behalve dat van Carnage was dan even wat anders, maar luchtig kan ook heel leuk zijn, ben ook heel blij met deze film :)
     
    Sasuke1980 en CrazY vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wonderwoman

    Ok. Waar komt de hype vandaan? Goed, hij is vele malen beter als je kijkt naar Man of Steel, Batman vs Superman ... maar zo geweldig is hij ook weer niet. Begrijp me niet verkeerd, hij is ook niet slecht maar bepaalde stukken in de film waren een beetje ... tam? Nu is Gal Gadot altijd een genot om naar te kijken trouwens, maakt 'n hoop goed.

    Ik blijf het zo-fucking-jammer vinden dat ze de 3 helden uit de DC Comics (Superman, Batman, Wonderwoman) geen solo-film hebben gekregen voor Justice League.

    7/10
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2 van de 3 hebben er toch een gekregen? Ik bedoel had Batman ook wel nog graag gezien maar was ook weer niet echt nodig.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De hele hype komt door de media, met name rtl4 Boulevard die er een hele feministische zooi van maken, en totaal de hele doelstelling van de film niet snapt en wilt snappen, maar komt dat gewoon omdat Doutzen erin zit is men in de nopjes, al is het maar effe, ja als ze in Deadpool zou zitten, dan kreeg je dat vast ook, de media zucht
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wonderwoman was na Batman vs Superman.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Maar je hebt het over Justice League?
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klopt.

    We hebben er 2 (Man of Steel / Wonderwoman) gekregen voor Justice League. Jammer dat die Batman film weer op de schop is gegaan want vind Battfleck toch een +1 in BvS. Batman vs Superman was prima ... als het enkel tussen die 2 was gebleven. Er werd teveel in 1 film gepropt wat ik liever voor BvS (en Justice League) uitgewerkt had zien worden.

    Man of Steel
    Batman
    WonderWoman
    Batman vs Superman
    Justice League.

    Zoiets.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Rings

    Wtf. Weten de makers hiervan uberhaupt wel van het bestaan van The Ring 2 af?
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Baby Driver: 7.5. Kan me niet perse vinden in de hoge cijfers van de pers, doorvoor is een hoop te cliché. Maar als ik de film zou zien als 15 jarige zou ik wel blij zijn. Muziek is tof gedaan, met name echt alle geweer schoten die in sync met de beat zijn, dat was tof gedaan. Als dit een spoiler zou zijn mag je me bannen. in ieder geval, die chick (lily james) in de film lijkt best wel veel op Shelly van Twin Peaks, met name haar rol in deze film.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gisteren naar War for the Rise of the Return of the Planet of the Apes. Vond hem niet zo. Traag. Sloom.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Dat had ik niet verwacht na al die praise voor die film. Vanavond is de marathon bij pathé, dus ongeveer van 19:00 tot 2:00 films kijken. Ik twijfelde eventjes totdat ik zag dat het niet eens in de beste zaal qua scherm gehouden wordt en het blijft een ziek lange zit, nah.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet zeiken, gewoon gaan. Ik zou het zelfs voor alle acht Harry Potter films over hebben, ook al voelt het aan het eind aan als een gijzeling. :+
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je moet er maar net van houden. Maar ik vond het niks.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Crucio.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Avada Kedavra.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Homecoming afgelopen zondag gezien. Ik ben dan de eerste hier toch? :+

    Het was ook lang geleden dat ik een film in 3D heb bekeken en dat was bij deze film best heel goed.

    Verder was het mij af en toen net wat te veel een teen flick en daarnaast had ik wat moeite met May. Ook had ik sterk het gevoel naar een lange pilot aflevering te kijken van een nieuwe serie. Het is maar al te duidelijk dat er nog veel vervolgen gaan komen op deze film.
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Heeft iemand baby driver al gezien?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
     
    Killamonkey, UpInSmoke0611 en RaouLioo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina