1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus.

     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo even de laatste episode weer even gekeken van 6. Klaar voor volgende week.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog altijd jammer dat er in gesneden is wat betreft het stuk met Ramsay. :+
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Neem een abonnement op HBO
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik krijg nog steeds kippenvel van de muziek bij de laatste twee scenes.
    Cersei die de kroon krijgt met Jamie die bedenkelijk toekijkt en de boten en draken die op weg zijn naar Westeros.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol... HBO loopt in NL alleen nog via Ziggo. Er is geen los Abbonement meer in NL.
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Neem Ziggo!
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hahaha echt niet. Ik zit prima bij KPN verder hoor..
    ik wacht wel op de Blauwe straal. :thumbs:
     
    AnubisNefer en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    KPN ftw, prima provider en als je dan toch een serie mist omdat die niet aangeboden word zijn er genoeg alternatieven. :+
     
    AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou zeker... ik kan overstappen naar Ziggo ben ook meteen meer geld kwijt en alleen vanwege een serie. No way. Vind het echt een super geweldige serie hoor. En baal van HBO dat het verder is gestopt in NL. Maar ik wacht gewoon op de bluray. We hebben de hele serie op bluray. Tegen de tijd dat dit seizoen uitkomt kunnen we weer vanaf serie1 kijken zodat we weer weten hoe en wat. :lol:
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Aanrader voor na GOT: The Crown, als je van een extreem goed geacteerde serie houdt die ook nog van hoge kwaliteit is. Misschien kun je die nog uitkijken voor zondag. ;)

    Kan je zondag/maandag gelijk door met GOT. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik wist niet dat HBO 'gestopt' was in NL. Geen beste zaak.
    Ik ben namelijk wel van mening dat men een beetje moet proberen om series e.d. via een betaalde wijze te bekijken. We hebben jaaaaaaaaaarenlang met z'n allen gedownload onder het motto 'omdat er geen legale alternatieven zijn om de serie direct te kijken!!'. Als er dan wel alternatieven zijn (zoals Netflix, HBO bij Ziggo als je dat hebt) gebruik ze dan ook. Maar als je dan hoort dat HBO weg is en je moet wachten op Bluray, dan ga je downloaden wel weer begrijpen.

    Maar mensen die nu voor een paar euro nog steeds geen Netflix oid nemen maar wel alle series van Netflix downloaden vind ik echt wat treurig.
     
    Defanatic, Olijke Poffer en Nukem 007 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daarvoor kijk ik echt te weinig. Laatste Netflix serie die ik helemaal uitgekeken heb was dus The Crown, die ik al eerder noemde. Het is ook al meer dan een half jaar geleden denk ik dat ik de laatste episode zag.

    Verder kijk ik sowieso al weinig series. The Walking Dead, Vikings, Game of Thrones en ter afwisseling het impopulaire Deadliest Catch even en dan houdt het wel op.

    Geef mij maar gewoon een pay per view optie, dan hoef ik niet voor een abbo te gaan en kan ik toch mijn favoriete series kijken, desnoods wat duurder dan via een standaard abbo van Netflix of HBO.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Series worden op veel te veel verschillende platforms released (Netflix, HBO, Videoland etc. etc.) en voor elk is een apart abbo nodig. Daarnaast hebben ze een beperkt (of geen) filmaanbod wat betreft de meest recente releases.
    Dit zorgt ervoor dat voor films en series er nog steeds veel wordt gedownload.
    Als er nou eens een serie en film aanbieder komt zoals Spotify bij de muziek zal mate van download verder zakken.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik besteed mijn beetje vrije tijd iig niet aan het kijken van allerhande series en films. Dus een abbo ala netflix is echt een no go voor mij.
    Prima voor diegene die wel graag veel kijken en dan is een netflix een uitkomst.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Klopt allemaal klopt allemaal. Ken de geluiden.
    Maar om dan maar niets te betalen :). Je snapt m'n punt wel
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben al een tijdje aan het kijken naar alternatieven voor HBO (want KPN) maar dat valt op legale wijze niet mee. Mijn ouders hebben ziggo dus wellicht kan ik via een app kijken als ik hun abonnement invoer op de tablet oid maar dat is niet ideaal. HBO dwingt je eigenlijk ziggo te nemen of tot allerlei bokkensprongen. Erg jammer. Ik heb al tijden niks meer gedownload en dat wil ik graag zo houden eigenlijk. De risico's liggen ook wel een tikje hoger volgens mij. Kan iemand dat beamen?
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voorlopig heb je nog niks te vrezen als je download.
    Mja ikzelf doe het ook niet (meer). Zal de leeftijd zijn. Ik kan mij zo voorstellen dat als je maanden aan iets hebt gewerkt en heel veel geld heeft gekost, je behoorlijk pissig wordt als je ziet dat het eerder illigaal te downloaden is dan via de reguliere kanalen.

    Zelfde geld voor software. Aan de andere kant weet ik niet of bv Microsoft zo groot was geworden zonder illigaal gebruik.
    Maar dat is speculatie.
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Helemaal mee eens maar HBO dwingt me bijna. Als PlayStation een HBO Go app had gehad dan had ik het wel geweten maar dat is er helaas nog niet.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat is natuurlijk een slap verhaal.

    Als je een auto wilt hebben maar ze verkopen het maar op 1 plek in NL dan zeg je ook niet, ik jat er wel eentje want dealer xxx dwingt mij.
    Andere prijzen maar zelfde idee. Blijft diefstal en niemand dwingt jou om dat te doen natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina