Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Morrowind gespeeld hebt is het in ieder geval een feest van herkenning qua bugs. Save games doen het opeens niet meer, spel loopt vast, dat soort dingen. :)
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    van die bugs heb ik geen last gehad.:confused:

    Meer van, je hebt iemand via een quest aangenomen en ineens issie weg. Doe je het op nieuw gebeurd er iets met die kerel, heb je dat opgelost. Kom je dan nog eens terug op dat eiland waar dat gebeurde, gebeurd hte nog een keer.

    Van diezelfde kerel krijg je een plek van een schat aangewezen, in ruil, daarvan mot je 4000 geven aan de kerk op een spcifiek eiland. Doe je dit hoor je later dat hij boos is dat je het niet hebt gedaan:{
     
  3. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook armors en verschillende wapens?? en hoe werkt het met je ventje die beter word?? experiance points??
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan verschillene wapens kopen, geen andere kleding.
    Je begint met een simpel zwaard (voor diegene die de film hebben gezien: I would have expected it to be made of wood)
    en een simpel korte afstand niet veel schade toebrengende pistooltje.

    Ik heb nu bij een scheeps wrak een 4 schots pistool gevonden maar die heeft dan weer langere laad tijd, zo heeft elk ding zijn voor en nadelen. Bij dit pistool mot je wel de abillitie master gunmen hebben. Iedere keer als je een level up hebt krijg je 2 experiance punten die je ken verdel over je algemene scills ( zie screens) en 1 ablillity point. hiemee ken je bepaalde abillity's krijge wat je beter laat zwaard vecht/pistool schieten/ schip varen, battelen fo repareren/handelen. Zat keuze dus en je ken je dus helemaal gaan specializeren.
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat is jou uiteindelijke conclusie?? Ik vind het er goed uitzien en met de gameplay lijkt het mij ook wel oke dus kopen of niet
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik adviseer kopen. Tis toch wel 1 van de toppers vind ik*)
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had hem eventueel wel willen kopen, maar binnenkort komt StarWars uit, en die heeft bij mij prioriteit.. Hadden ze niet zo kort op elkaar gelegen, had ik hem zeker gekocht. Misschien alsnog als hij straks goedkoper wordt.
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, das wel jammer. Slechte planning.
     
  10. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Urty kun je anders ff een cijfer geven op

    Gameplay: wat is er goed/en slecht
    Graphics : hoe ziet het er uit :cool:
    Speelduur: Ik weet niet of je hier al wat over kunt zeggen omdat je hem denk ik nog niet hebt uitgespeeld (of je bent een echte diehard)
    Verhaal: zit er een beetje een sterk verhaal in
    Besturing: Loopt het brak of is het makkelijk
    Sound: klink alles een beetje mooi

    Dat was het wel :D
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ow, cijfers geven ben ik niet zo goed in maar zal proberen:

    Gameplay: 8: Zee slagen en land gevechten. En af en toe wat role playing. Beter ken het imo niet.

    Graphics: 9: niet perfect maar komt in de buurt. ik persoonlijk had graag de golven aan de kust mooier willen zien. Maar je ziet wel kleine details als vlindertjes en ratten etc. Ook bewegen planten mooi in de wind en als je voorbij loopt.

    speelduur: ken ik idd nog niet zeggen: muisarm:'-(

    Verhaal: Tot nu toe nog niet echt verhaal: ben nog met de opbouw bezig en die bestaat aan aan-een-geknoopte missies, maar veel van het verhaal kne ik nog inet zeggen.

    Besturing: 7: niet de beste en vaag dat je de ene keer de muisknop en de andere keer spatie als actie toets gebruikt:{ Maar het lukt wel aardig.

    sound: 7.5 De theme song van seadogs zit er weer in en die is geweldig!!! Maar het geluid van de wapperende zeilen vind ik niet klinken. Verder kwa qualiteit ken ik niet veel zeggen ivm slechte boxjes op pc.



    BTW, de cijvers zijn van 0 tot 10.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Over de besturing. Het is vandezelfde makers als Morrowind, dus best kans dat op de xbox hetzelfde systeem als bij Morrowind wordt gebruikt.
     
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg je heir eigelijk ook zoon dik lijpe kaart erbij zoals bij morro >???/// hoe ziet het hoesie van het spel er eigelijk uit :confused: ?
     
  14. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens release date is 3 september heb mailtje gekregen van UBI SOFT nederland
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Urty mate! Heis de zeilen!

    Goed. |:-

    Ik heb net op een site gelezen dat er nogal wat bugs in zitten. Wat gemerkt?
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2

    Sorry, zag net dat dit al besproken was. Laat me maar kielhalen......:+
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    En toch denk ik dat die vertraagde release voor de Xbox iets te maken heeft met een gedeelte van de bugs eruit halen. Laten we het hopen...
     
  18. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat Robberto daar iets meer over kan vertellen?:)
     
  19. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej zou er niks van weten, heb alleen z'n official mail gekregen van UBI SOFT Nederland over t spel informatie en de releasedate dus. Ik denk ook wel dat t aan de bugs ligt, dat ze die probeerde er nog uit te halen.
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Laten we dat dan maar hopen he :)
     

Deel Deze Pagina