1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Stijl en shots zijn prachtig, maar de film zelf is inhoudelijk geen pretje idd. Heb hem met moeite afgekeken..
     
  2. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Net klaar met de serie op netflix. Heb ook nog de eerste twee delen van de manga hier liggen.

    Echt een toffe serie, maar ben toch een beetje huiverig voor de film. Als ik deze trailier zie komt Light een beetje over als een kneusje
     
    Daz vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Al die live action films gebaseerd op anime en manga moeten sowieso ophoeren.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eergisteren Doctor Strange gezien op Netflix. Een film die ik al lang weer vergeten was. Het verhaal is wat hak op de tak maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de toffe special effects

    En gisteren Machete gekeken op Netflix zo slecht dat het leuk wordt, maar dat is uiteraard ook de bedoeling :+
    7/10
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hybrid, je hoort gewoon standaard @Reckuuza te taggen. Ere, wie ere toekomt. :+
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Behind the scenes boeit me niks. Ik ben ook totaal niet hyped voor deel 8, sorry jongens, mits ze nog een nieuwe zieke trailer uitbrengen. Misschien omdat ik deel 7 achteraf gezien toch niet zo heel tof vind.

    War for the Planet of the Apes
    Dikke prima, iets te veel silent shots alleen en ik vond de comedy factor ook niet heel chill.
    7,5/10

    Ik blijf erbij hoe ziek dit filmjaar is. Moet Spidey nog zien, Valerian lijkt me ook interessant, volgende week al Dunkirk. En dan wil ik ook nog Baby Driver+Wonder Woman checken. En dat nu net Fast8, Pirates5, Guardians 2 en Transformers5 achter de rug zijn.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Spiderman paar dagen geleden gezien, 1e helft mwah, 2e helft was (zoals bij veel superhelden films) wel beter. Sommige forced humor konden ze wat mij betreft weg laten, maar het was gelukkig niet zo heftig slechte humor als Deadpool. Tom Holland heeft hier echt een irritant schreeuw stemmetje soms. Maar film kijkt overall gewoon lekker weg en is zeker niet verkeerd. Die allerlaatste aftercredits met CaptAmerica was wel geniaal. Normaal blijven veel mensen zitten wachten tot de aftercredits maar nu het zó lang duurde zaten we met nog maar 10 personen en een paar geïrriteerde schoonmakers in de bios 8)
    7/10
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha, hier loopt iedereen standaard de bioscoop uit zodra de aftiteling begint. Ik zie de extra's wel altijd, maar zo langzamerhand moeten mensen toch wel weten dat er nog wel eens wat meer komt. 8)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    The Invisible Guest.

    Spaanse top thriller. Nu op Netflix.

    Allemaal kijken. Gegarandeerd kijkplezier.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb 'm gezien! Stond al langer op me lijst toen je 'm hier noemde. Goede thriller hoor. Op een gegeven moment voelde me brein als een draaikolk haha. 8,5/10
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Contratiempo als je de naam niet kan vinden.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is een uitstekend film jaar inderdaad. Voor verschillende genres was/is er genoeg te vinden.

    Apes tijd zo! Gisteren deel 1 en 2 gekeken en ze blijven gewoon geweldig vind ik. Hoe zijn die oudere Planet of the Apes films eigenlijk? Die voor Rise kwamen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die met Mark Wahlberg uit 2001 is echt uitstekend, aanrader.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Qua make up wel, voor de rest mweh. Geef mij de nieuwe trilogie maar, ondanks meer CGI.
     
  16. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Mja moet zeggen hebben dragonball revolution nooit gekeken. De trailer sprak me niet aan, maar vind het gewoon jammer dat de directors zo bang zijn om dicht bij t origineel te blijven en t zo overdreven amerikaans oogt nu. Jongen wordt gepest en in elkaar geslagen... meh
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Check de review van Chris Stuckmann, that poop face expression though :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb echt genoten van War for the Planet of the Apes. Bizar mooie CGI is het toch en Caesar blijft echt de bom. Genoeg mooie momenten hier en gewoon een waardige afsluiter. Top trilogie dit hoor.

    Als enige minpuntje zou ik zeggen de pacing van het verhaal in het midden van de film. Dat werd allemaal iets te langdradig. Ik stoorde me niet aan de humor. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2017
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Prima film, beter dan deel 2, minder dan deel 1.
    Maar serieus Gorilla's op een paard en dan nog met een Chimpansee erbij? Arm paardje:lol:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina