Klopt maar je kluis is op meerdere plekken beschikbaar. Dus zou kunnen dat je iets van gear mee kon nemen. Maar we zullen zien.
Nee we zullen helemaal niks zien. Zoals ik al zeg is het begin van Destiny 2 niet voor niets. Bungie wil volledig opnieuw beginnen en niet rekening houden met oudere Gear. Daarvoor is teveel veranderd vinden ze. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Het is toch mooi om met een clean sheet te beginnen, anders heb je gelijk weer allerlei verschillen bij de start. Lijkt me ook niks aan,
Om na 3 jaar weer alles weg te flikkeren! Dan komt Monghaul je kluis stelen en moet je door middel van patrols (die omgekeerd zijn) je kluis terughalen. De Boss is overigens verstopt in het spel en komt een keer tevoorschijn als je teveel cabal maakt. Dacht gelezen te hebben dat hij Ti'Fus Monghaul heette..
Samenvatting van dit topic (en de Whatsapp gesprekken) over de naderende D2 release: @Rampage be like: The rest of the community be like:
Heb je nu ook al niet vooraan gestaan met sarcasme uitdelen? Arme jongen. Ben je er al over uit om je order te cancelen vanwege de fixed-rolls?
Denk aan je hartslag kerel. @CrazY , Heb zelf wel zin in de game, maar wil misschien in het najaar mijn PC ook een upgrade geven. Keuzes, keuzes, keuzes. Misschien D2 voor PC halen dan, als ik hem minimaal vol open kan spelen. Mijn PC nu trekt hem niet.
Ik kijk er zelf ook erg naar uit. Heb zo'n 1400 uur in Destiny 1 zitten. Ben wel toe aan wat nieuws nu.
Kom op Is toch heerlijk op een regenachtige Dinsdagavond in Oktober 6 mensen op te trommelen om de raid te doen Voor de mensen die ineens twijfelen Wil jij de gene zijn in het lijstje van je vrienden die het dan niet speelt Verstuurd met Tapatalk
Wees maar niet bang. Iedereen in dit topic die Destiny no-lifed of dat heeft gedaan gaat hem wel halen.
Die pirouette? Nee. Dat is geen OG Shadestep. Wat denken gij? Dat ik niet weet dat ze dat allemaal hebben? Ze laten bewust maar 3 subclasses zien in alle trailers en in de bèta. De vraag is of de nightstalker nog in zijn huidige vorm blijft of nog trekjes zal overhouden bij de release van D2. Want we hebben maar 3 subclasses in actie gezien.