1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste PS4-games toegevoegd aan streamingdienst PlayStation Now

    Sony heeft 51 nieuwe spellen toegevoegd aan zijn gamestreamdienst PlayStation Now. Het gaat om spellen voor de PlayStation 4. Eerder bevatte de dienst alleen spellen voor de PlayStation 3.

    Onder meer Killzone Shadow Fall, Saint’s Row IV Re-Elected en Evolve zijn aan de dienst toegevoegd, meldt Sony donderdag. Daarnaast zijn er enkele remastered games toegevoegd. Daaronder vallen bijvoorbeeld Grim Fandango, God of War III en Day of the Tentacles.

    PlayStation Now kost 16,99 euro per maand. De dienst werkt in combinatie met de PlayStation 4 en Windows-pc’s. Momenteel is PlayStation Now ook nog beschikbaar op diverse andere apparaten, waaronder de PlayStation Vita en een aantal Samsung- en Sony-televisies. Op 15 augustus stopt Sony echter met de ondersteuning van deze platformen.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vind iedere maand 17€ echt even teveel. Zoveel game ik niet en al helemaal niet zoveel soorten games.
    Maar voor diegene die de tijd heeft is het een goede deal denk ik.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Enige games die ik daarvan nog wil spelen staan op mijn hd of liggen in de la te wachten op tijd. Maar goed dat ze het platform ontwikkelen.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Het weekend begonnen aan Until Dawn.. Net episode 4 afgerond..
    Erg toffe game moet ik zeggen.. :thumbs:
     
    Daz en Rienbu vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    http://www.eurogamer.net/articles/2017-07-10-final-fantasy-12-the-zodiac-age-review

    DAMMIT, beter dan FFXV? Weer een vette JRPG op mijn lijst. Deel 15 overigens afgelopen weekend uitgespeeld en dat beviel me prima. Het einde was wel behoorlijk duister zeg. Achteraf gezien heb ik evenveel lol gehad met het free-form gedeelte als met de on rails chapters aan het einde van het spel. Sterker nog, ik vond het eerste gedeelte gameplay technisch bij vlagen sterker dan het tweede gedeelte.

    EDIT: Ik kom langzaam in de vibe hier! Alweer zo'n mooie OST. Je hoort zo duidelijk de Star Wars invloeden hierin terug. _O_

     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2017
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    EDIT:

     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2017
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Until Dawn is ook een toffe game hoor :thumbs:.
    Wel cheesy AF, maar past er wel bij :+.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Until Dawn: is dat die slasher horror game met teenagers ergens in een vakantiehuisje?
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Klopt..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Die game is tof man..
    Gewoon spelen ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Laatst bewerkt: 17 jul 2017
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Niet echt heel gek, als je de rest van de spellen bekijkt.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Misschien, maar ik vind het nog steeds een flinke prestatie voor een remaster van 11 jaar oud.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Snap die populariteit niet.

    Destijds uiteraard gespeeld als ff fan.

    Maar vond de characters totaal geen persoonlijkheid hebben. Het politieke verhaal was ook saai ivm andere delen uit de serie.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik ben wel geintigreerd. Heb de indruk dat mijn smaak is veranderd sinds 2006. Ontwikkelt ook. Merk dat wat ik nu zien qua story me juist meer aanspreekt tov andere FF, waarvan ik nu deel 15 afrond. Zodiac systeem met twee jobs max is sowieso een flinke verbetering.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Systeem lijkt me inderdaad veel beter.

    Wat mij ook tegenstond was dat je een guide nodig had verplicht bijna.

    Hoe kun je nou zonder guide weten welke kistjes je wel of niet mag openmaken als je alle goede wapens wilt hebben?

    En betreft karakters. Hoe zou jij het verhaal van Vaan en Penelo omschrijven?

    Ik zie Vaan als het broertje van Rex en Penelo als een vriendinnetje. Meer achtergrond of ontwikkeling is er niet. Vaan is notabene hoofdpersoon.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Was toch eigenlijk de bedoeling dan Balthier de hoofdpersoon zou zijn van deze FF?
    Dacht dat ergens gelezen te hebben, dat het verhaal veranderd is en het daarom niet zo goed aanvoelt als we normaal gewend zijn van een FF game.


    Vond 12 ook niet zo leuk. Ja, het battlesysteem is goed, maar verhaal is gewoon totaal niet pakkend imo.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zoals MAD al zegt... Vaan is niet de hoofdpersoon. Hij kijkt net zo verwildert rond in deze wereld vol avonturen als de speler zelf. ;)

    Stroke of genius wat mij betreft, ook al was het initieel niet zo bedoeld.

    Over die kistjes: volgens mij is dat aangepakt, of althans minder extreem dan voorheen.

    Anyway, heb FFXII toen nooit ver kunnen spelen. Maar ik zie nu veel dat mij aanspreekt. Tijd voor de ultieme test. Maar wel pas na Pillars. Ik ga niet meer meerdere RPGs tegelijk spelen. Doe ik de games mee tekort. Ik moet wel "into" het verhaal en de gameplay zitten.
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja deze FF heb ik erg van genoten, het had zijn problemen maar grafisch op de PS2 destijds een van de mooiste Games naast Gran Turismo 4, het verhaal moet je indeed flink in doorbijten, het is erg verwarrend en het had niet zo hoeven zijn, maar ik vind het verhaal wel beter dan de delen daarna, de personages zijn okay, ze hebben toch zeker hun momenten, deel 8 vind ik persoonlijk qua verhaal, personages de beste, die setting vond ik briljant, en al helemaal voor een PlayStation One Game :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Had liever een deel 2 gehad. Toch een stoere game toen.
     

Deel Deze Pagina