1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er vet uit! Lijkt me wel een interessante serie :)
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Peaky blinders wat?
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Ja!

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Al die studio's snappen er ook geen kut van hé?

    Voor straf allemaal Disney films downloaden.
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die denken allemaal dat mensen 10.000 abo's nemen om hun uitzonderlijke films te zien maar zo werkt het in de praktijk niet natuurlijk. Bij netflix kun je al 10.000 films zien dus waarom zou je een extra abo nemen voor die ene echt goede disneyfilm in de 5 jaar.
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304

    Dus je mist alleen de Pixar films dan?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De versplintering blijft idd maar door gaan, de beweging moet juist de andere kant op. Van Tweakers:

    Daarnaast komt de Disney service eerst alleen naar Amerika....way to go.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Als mensen de versplintering niet willen, dan gaat dat vanzelf blijken en komt het weer bij elkaar. Het is alleen jammer dat dat een tijdje duurt.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is er iemand die wél versplintering wil dan?
    Lijkt me sterk. Een Spotify achtige oplosing voor TV is iets wat iedereen wil.
    Maar die maatschappijen maken het zo moeilijk voor Netflix. Aparte rechten per land bijv, dat onze zuiderburen weer een ander aanbod hebben als wij.
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja natuurlijk. De bedrijven die er geld mee verwachten te verdienen. Levert veel meer op als iedereen direct van hun afneemt. Is de gok waard. Daarna kunnen ze alsnog bij Netflix terecht. Die gaat ze niet afwijzen natuurlijk. Mensen die interessante content hebben, hebben in beginsel macht. De vraag is hoe je dat het beste kunt uitnutten.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat blijkt toch al? Piratebay, nieuwsgroepen, popcornhour en ga zo maar door.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja denk ik ook, maar zie mijn reactie op Tyrant. Bovendien neemt volgens mij het gebruik van die middelen wel af sinds redelijke alternatieven en verbod op downloaden.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En zal weer toenemen wanneer die versplintering weer verder doorzet. Ik heb sinds Spotify nooit weer muziek illegaal gedownload. Helaas kan ik dat voor series en films niet zeggen.
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja precies, maar het kan voor die bedrijven niet zoveel kwaad om te kijken hoeveel klanten ze kunnen werven. Dat is het risico waard.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hier hetzelfde. Maar ik zou het geen probleem vinden om een klein bedrag te betalen als ik daarmee alle films/series kan kijken. Zoals met Netflix eigenlijk ook. Helaas staat daar niet alles op, dus moet je haast wel downloaden als je een bepaalde serie of film wilt zien.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Fans of Stranger Things should start getting excited because season 3 of the popular Netflix show is no longer a rumor, it’s been confirmed. With two months until the premiere of Stranger Things season 2, there’s plenty of time for the internet to speculate on but fans can do it knowing that the adventures of the Hawkins A.V. club will continue, as today we got confirmation of just that from the Duffer brothers.

    The brothers have confirmed that the series will get a third season and possibly a fourth to end the series on. That’s a nice even number and since season 2 will lay the groundwork for the show’s ending it means a third season of a brand new story before wrapping up the show. Where the series will go in the future remains a mystery, but the Duffer brothers have a few ideas.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    The Punisher, Stranger Things en Narcos zijn toch wel de series waar ik op wacht op Netflix. Tijdje alleen maar wezen rewatchen. Is Ozark wat voor tussendoor?
     

Deel Deze Pagina