1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    laat die demo maar komen!
     
  2. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Demo is uit in Nieuw Zeeland op de ps store en op xbox ook
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Had m idd al gezien. Nu aan t downloaden. Scheelt morgen weer ;)

    Demo is 4.1GB. Zal straks/morgen ervaring delen en misschien YT filmpje delen.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zet je je PS op nieuw zeeland dan?
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks, ook aan het downloaden hier :)

    Even een account maken met locatie NZ en dan downloaden. Kan je gewoon spelen op je normale account.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hij zal om 01:00 wel online komen in de EU store. Dus ik het wacht rustig af.
    Heb er zin in :D

    Kan ik de gratis versie van PES 2017 eindelijk verwijderen van mijn PS4
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het zal aan mij liggen, maar hij voelt veel sneller aan dan de beta. Gemiste kans.... ieder jaar weer.

    Verder weer amper overtredingen. AI mag op Superstar agressiever van mij.

    Geen instant buy voor mij. Ga dit jaar de demo af en toe maar spelen dan.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lees dat ook op de PES reddit. Heb de beta niet gespeeld dus kan niet vergelijken =(
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Australia is hij ook beschikbaar
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    In de NLse PS store sinds 1-2 uur ofzo te downloaden. 5-6 potjes gespeeld, voelt wat stroever/stroperiger aan dan 2017, en in al die potjes geen enkele overtreding van de CPU op mij. Heb 1 vrije trap mogen nemen, maar dat was rond mijn eigen 6 ivm een dive van Firminho. Selecteren van mannetjes ook minder makkelijk/fijn, spelers lopen soms weer op rails, je combineert je vrij makkelijk door de verdediging heen zonder dat de tegenstander kan onderscheppen, stiftjes/lobjes lijken weer wat overpowered want keeper te vaak compleet kansloos.

    Ben hier eerlijk gezegd niet blij mee. Dit is nog geen betere gameplay dan het geweldige 2017 voor mij.

    Oh, en replays hebben ook weer dat rare effect dat 2016/2017 had, dat blurry gedoe, voor dat later volgens mij gefixed is...

    Heel raar van dat gebrek aan overtredingen en die stiftjes/lobs die overpowered lijken. Daar hebben ze met 2015/2016 toch (terecht) een shitload aan kritiek over gekregen.

    Ik had liever gezien dat ze helemaal van de gameplay af waren gebleven, ipv wat ze nu gedaan hebben...
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm klinkt niet goed toch ff downloaden vanavond ff spelen
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dit is toch vreemd? Ik vond de beta oprecht goed spelen, op de cursor switching na. Goed tempo, prima. Nu speel je online tegen anderen, dus dan is het logisch dat er af en toe een overtreding wordt gemaakt. Ik zou het echter tof vinden als de CPU ook ingrijpt als je bijv. met een overtalsituatie countert. Trek aan de rem, pak een kaart. Ook zijn Argentijnse teams niet vies van stevige duels. Merk ik nauwelijks iets van.

    Ik vind het gewoon echt een gemiste kans. Ander dingetje wat mij opviel. Tempo ligt in Dortmund stadion hoger, dan in Camp Nou. Hebben anderen ook dat gevoel?
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hmmmm apart. Dan vraag ik me toch echt af wat ik op Gamescom heb gespeeld :p. Als ik klaar ben met werken zal ik hem wel ff downloaden en checken.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Neymar nog bij Barca..
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn god, why? Wat is er mis met die gasten, serieus. Ik was helemaal hyped na alle berichten van mensen die het gespeeld hadden. PES 2017 vind ik echt geweldig. Waar zijn ze nou mee bezig. 300 verschillende versies steeds, misselijkmakend gewoon.

    Weer geen overtredingen van de CPU, hoe gaar is dat. En als het te gemakkelijk is, dan ben ik er ook zo klaar mee. Ik ben veel te goed om een makkelijke footie te spelen en ik wil geen uitslagen van 10-8. Ik wacht nog maar even de berichten af en anders haal ik hem gewoon niet.

    Rivanov, dat is niet zo heel raar, het is gewoon een demo. Roster updates wss en hopelijk op releasedag.
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hmmm
    En ik heb juist een pre-order geplaatst omdat de online beta zo lekker speelde.

    Gelukkig kan ik mijn pre-order nog cancelen in de PS Store (als je een spel nog niet gedownload hebt is dit geen probleem).

    Eerst maar eens die demo uitvoerig testen.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ze hebben de game gewoon "easier to pickup" gemaakt. Wat ik ook irritant vind, is dat veel spelers allemaal Neymar's zijn en zonder enig probleem backheel passes geven. Bij een Neymar, Ronaldo, Messi, etc. vind ik dit niet erg, maar als ik met een verdediger opbouw en een medespeler achter mij staat, wil ik niet dat hij de bal perfect naar achter hakt. Dan wil ik dat de hakbal niet zuiver is. Verder blijf ik erbij dat de AI aggressiever moet kunnen spelen.

    De AI ziet de ruimtes wel goed en toen ik tegen Inter speelde waren ze echt goed aan het knijpen. Of te wel, ik moest echt richting de flank, want het centrum was echt compact. Maarja, het totaalplaatje moet gewoon goed zijn. Vind het gewoon zonde.... Dacht dat ze twee stappen vooruit waren gegaan, maar nu zijn ze er weer ééntje achteruit.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind alleen de overgangen tussen in-game en cutscenes altijd zo lang duren bij PES.. frustrerend lang zelfs.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad! Tempo ligt echt vele malen hoger dan Camp Nou. Opmerkelijk.

    Vind het overigens niet verkeerd spelen. Maargoed, ben de laatste jaren FIFA gewend dus ben niet zo'n PES diehard zoals jullie. :)
     

Deel Deze Pagina