1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    is er al enig nieuws wanneer PUBG uitkomt voor de XBOX one? Heel veel zin om die game te spelen!
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Saaslijer vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Top eindelijk weer eens een game voor de Xbox One
     
    Daz en Jorrie vinden dit leuk.
  5. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Zat al lang te hopen op de BC versie van LA Noire. Maar dit is alleen maar beter:D
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ja lekker weer 40eu neerlappen

    chill man
     
    Racerblade01 en Rampage vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    L.A Noire.

    Wat de fuck is er nu leuk naar eindeloos sigaretten peuken onderzoeken?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Probeer de flessen eens, ben je weer een hele game mee zoet!
     
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mooie reden om eens mn 360 aan te sluiten en die game uberhaupt beginnen te spelen. #backlog
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gerucht: Call of Duty in 2018 krijgt weer moderne setting

    De Call of Duty-game, die in 2018 moet uitkomen, speelt zich mogelijk weer af in een moderne setting.

    Het gerucht is ontstaan door een recent verschenen vacature van Treyarch, de ontwikkelaar van Black Ops. Door de vacature is duidelijk dat de ontwikkelaar op zoek is naar een designer van vechtsystemen voor shooters. In de beschrijving van het werk staat dat de kandidaat over 'diepe kennis van vuurwapens en moderne, militaire technologie' moet beschikken.

    Er zijn meerdere Call of Duty-ontwikkelaars, waaronder Infinity Ward en Treyarch. De ontwikkelaars maken afwisselend een Call of Duty-game. Voor Call of Duty in 2018 is Treyarch aan de beurt, die hiervoor als meest recente game Call of Duty: Black Ops 3 heeft ontwikkeld.

    Of de game inderdaad in een moderne setting heeft is niet officieel aangekondigd. De eerstvolgende shooter uit de serie, Call of Duty: WW2, speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. Recentelijk vertelde Activision CEO Eric Hirschberg nog dat historische kaders voor hun games "een gebied kan worden we dat we meer dan een keer gaan verkennen".
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Modern is perfect, maar a.u.b. geen space exo shit.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459


    "Journey 2"!

    Helaas Apple exclusive. :+
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zou graag even een discussie starten, weet niet of dit het juiste topic is, maar laten we het proberen.

    Een maat van mij en zijn vrienden zijn allemaal overgestapt op Playstation, mensen hier op XBW ook best wel. Zelf heb ik een pesthekel aan de marktplaats van Playstation, maar dat is mijn mening.

    Nu was ik onlangs nog wel bij de Bart Smit in Sneek, als de Game Mania in Leeuwarden. Rekken vol PS4, PS3 en PS2 spullen. Is Sony deze war aan het winnen? En hoe kan het dan dat er nog steeds mensen met vrij goed beargumenteerde meningen roepen dat de PS4 o.a. een pauper console is, ook al weet ik van binnen wel dat het een fanboy verhaal is!?

    Verkoopt de PS4 zoveel beter dan de One? Iemand een cijfer plaatje? Zou graag wat meer informatie willen, ook al ben ik nog steeds niet van plan om voor mijn multi console spellen over te stappen op de PS4.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    En wat is er mis met de marktplaats van Playstation?
     
    Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik vind de MP van de PS4 gewoon erg kut zoeken. Bij de One gewoon ABC taal, bij de PS4 heb ik het gevoel cryptologie te moeten studeren eerst.

    En echt overstappen zie ik nog niet gebeuren. Mijn broers spelen beide op de One en de vrienden om mij heen ook.

    Ik zie ook nog niet echt een reden waarom de PS4 een betere console zou kunnen zijn. Ik weet alleen dat de One te laat uitgekomen is t.o.v. van de PS4, iets wat ik nu al van meerdere verkopers en klanten heb gehoord en wat duidelijk terug te zien is in filialen van GM en BS.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Uhm, veel meer exclusives? Bijna niemand in Europa moet een Xbox. In Azie al helemaal niet.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee hoor.
    Microsoft heeft met de XBOX One de plank volledig misgeslagen. Werd een beetje een media-box voor vette idioten die hun bank niet meer uitkomen. Always Online, 24 uur DRM check, geen BC, Kinect (kots) etc. 100 euro duurder en (iets) slechtere specs' hebben. Dat hele gebeuren hebben ze te laat terug gedraaid waardoor ze Sony gewoon deze generatie hebben laten winnen.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Precies, MS heeft gewoon voor de verkeerde doelgroep (luie Amerikanen met een familie) bij launch gekozen voor deze console en dan ga je wel verliezen van een gamer gerichte console die goedkoper was en bij launch betere specs had. Nu trekt MS dit wel redelijk recht met de One X maar toch hebben ze de 1e 2 jaar zichzelf wel in hun voet geschoten.
     

Deel Deze Pagina