1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Altijd goed, heb je me nog ingehaald qua inkomsten?
     
    J HiL vindt dit leuk.
  2. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    @Bidle Ik ben gestagneerd net over de 20 miljoen. Heb ook een paar maandjes niet gespeeld. Ga voor over de 30 miljoen in FIFA 18.
    @NLegendkiller Mooi om te horen, coins verdienen kan makkelijk zijn als je weet wat je doet :)
    @MightyMikeDX Dat is waar natuurlijk...

    Als niemand er problemen mee heeft, hierbij deel 2:

     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FIFA 18 op Gamescom en nog geen fatsoenlijke gameplay voorbij zien komen.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Slechte gameplay (lees slecht voetbal) is wel heel erg realistisch, hedendaagse voetbal draait namelijk enkel nog om het geld, het spelletje opzich is enkel en alleen nog maar bijzaak. :+
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bijzonder veel zin in de nieuwe fifa. Weer de nieuwe teams, toch weer wat kleine veranderingen ieder jaar met kleine grafische verbeteringen. Ik blijf het een jaar lang spelen dus er hoeft mij nooit veel te veranderen. Enige kutte is dat de prof clubs weer vanaf 0 begint. De laatste maanden ongeveer 3x een nieuwe club gestart, divisie 1 behaald en gewonnen en weer opnieuw. Vanavond weer: 11-1 -0 streak om weer kampioen van divisie 1 te worden. Het is goed zo. Tijd voor FIFA 18.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog steeds niet overtuigd. Ze zeggen wel dat ze de AI hebben aangepast. Zullen het wel zien in de demo.

     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    alle randzaken zien er goed uit qua aankleding enz maar nogsteeds plastic supporters en dat veld ziet er ook nogsteeds voor geen meter uit verder zal hij wss ook wel vol met bugs zitten FIFA kennende xd
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het is een tijd geleden dat ik een Fifa kocht (laatste was 13 volgens mij), maar dit jaar ga ik weer eens een Fifa kopen. Maar nu heb je ook de Ronaldo en ICON edities. Is dat de moeite waard? Uiteraard vooral als je FUT speelt, maar zijn die pakjes per week de moeite waard voor dat extra geld? Ik weet wel dat als ik gewoon zo regulier FUT speelde, ik altijd een ruk team had.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ook nog enige onderbouwing anyone? :+
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Doe je goed!!
    Zelf stop ik na Maart, want dan heb ik meestal wel genoeg voor wat ik wil hebben. Zit nu op ~27miljoen met uiteraard ook een topteam. Ga mijn team wel missen, maar ook wel weer zin om een nieuwe te bouwen.

    [​IMG]

    Op de bank:
    [​IMG]
     
    J HiL en Miem vinden dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je die extra pakjes wilt, kan je beter de normale editie kopen en dat extra geld meteen in het begin investeren. Dan krijg je een startkapitaal en meteen wat leuke spelers. Dan heb je wellicht (figuurlijk) 5 pakjes ipv 10, maar wel meteen aan het begin ipv 1 per week. Na een paar weken doen die gratis pakjes je niets meer.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88

    Wat een monsterlijk team + bank.

    Voor FIFA 17 had ik het doel op Pele, TOTY Messi, Gullit en Vieira in mijn team te hebben en dat lukt in januari en toen verloor ik een beetje het doel van FIFA. Voor FIFA 18 wil ik ongeveer dit gaan bouwen, ligt eraan wat voor icons nog allemaal bekend worden:

    [​IMG]
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ziet er ook goed uit, kun je iig weer lekker druk mee zijn. Weet nog niet hoeveel ik volgend jaar ga doen. Normaal ben ik veel op reis, dus dan kon het handelen altijd wel tussendoor als ik ergens weer aan het wachten was. Volgend jaar zal dat stukken minder zijn, dus wellicht was dit mijn laatste echte klapper team FUT jaar.
     
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Hierbij deel 3:

     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  17. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Interessante video's J Hil. Bedankt voor de genomen moeite.
    Kort vraagje mbt de eerste video. Wanneer zou jij adviseren de spelers uit TOTW te kopen. Is dit op het moment dat ze uitkomen of juist aan het einde van de week zeg dinsdag als er maximaal aantal beschikbaar zijn?

    Thx alvast voor je reactie
     
    J HiL vindt dit leuk.
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Zou ze zondagavond proberen te kopen. Veel packs zullen in het weekend geopend worden en er zijn meer traders natuurlijk dus niet te lang wachten.
     
  19. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Was zeker 98 samen met de voorbereiding op het wk
     
  20. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon posten ze hoeven het niet te lezen / kijken als ze er geen interesse in hebben
     
    Bidle en J HiL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina