Damm ... ik hoop maar dat je dan voor de zekerheid, maar wat gedronken had ... 45 minuten wachten is echt lang :{
Op Utrecht Centraal zitten nog een paar cafeetjes ..... Je de hele tijd daar gaan vervelen schiet ook niet op
Hey dudes, ik zou morgen meedoen aan de 5e pool als ik me niet vergis. Dat zou daqn mijn 2e games toernooi worden. Jammer genoeg is er iets tussen gekomen waardoor ik morgen niet kan komen. Ik hoop dat er nog iemand mijn plaats kan innemen. Ik PM er ook nog wel een MOD over maar dit was nog ff voor de zekerheid. Veel succus y'all!
ik wil wel maar mag nie meer misschien gaat een vriend van mij morgen mee ik kom wel iig gewoon voor de fun misschien kan hij nog mee doen maar xbw omniversum event is toch nog veel cooler dan ik me eerst had voorgesteld
Ik kan vanavond waarschijnlijk niet komen, er rijden dan denk ik geen treinen meer en heb voor de rest geen vervoer ofzow, dus streep mij maar door,jammer.
Hey ik ben 1ste geworden (gedeeld ) finale gotham verloren maaru ik wou heineken vragen wats je msn*)
gogeta komt mooi uit als jij niet kan want nu kan een vriend van mij en heineken je had gewoon geluk dat je mij versloeg en jij ook daheero
Als je niets boeiends of informatief weet te vertellen zwijg dan! Met reacties als deze ga je de discussie er zeker niet levendiger op maken. Nog meer van dit soort uiterst flauwe reacties en je kan op een ander gaan gapen, flauw jongeman.
MotoGP2, Soul Caliber 2, PGR 2 gezien Jammer dat die beamer niet sterk/duidelijk genoeg was. Ik vond het wel heel leuk om PGR 2 in het echt gezien te hebben. @ Kobold, is dat nou 30 fps met die demostratie met de Enzo in PGR 2 ? Ik vond het racen al snel genoeg om te zien . Ondanks die beamer.
WOEI! Net terug van het event (en een colaatje drinken bij Jerhui). Was gezellig, retespannend en leuk! Master Chief heeft het event gewonnen door zijn constante top-prestaties. In MotoGP2 en PGR2 ownde ik hem zwaar, maar werd hij toch netjes 2e In Soul Caliber II (al heb ik niet tegen hem gevochten) en Deathrow daarentegen was ik zeker 2 maatjes te klein. Enjoy your gelimiteerde xbox! Verder iedereen bedankt voor de gezellige avond. Gamen op een 16x12 scherm ubert!
Yup, het was erg gezellig. Hier even een kleine selectie van wat coole foto's. Je vindt alle foto's (92 in totaal) op deze link: http://archief.xboxworld.nl/images/screenshots/omniversum00.jpg en dan 00 veranderen in 01 02 03 tot 92. Finalisten, jullie staan ook meerdere malen op de foto! Mirik gepuind worden door jongetje! Vincent en Marinus voelen of ze een sik krijgen. Allmighty Omniversum scherm De zaal. Mirik de presentator. Gekke Dioga. Mirik lief kijken. De nummer één en twee, Master Chief en Marius, met hun prijs op de foto!
Hi! Ja klopt we hadden heeeeeel weinig tijd o mdie beamer af te stellen, volgende kee rhoop ik beter als er ooit een volgende keer is. Die demo was 30 fps, en zoals je denk ik merkte, is het verschil met 60fps minimaal, bijna niet te merken zelfs. 60 is natuurlijk altijd mooier, maar dan zul je net als in motog gp 2 wel eens stotteringen krijgen, met het locken in 30fos (dus nooit hoger) heb je dat minder, maar wel een constantere langzamere framerate in principe, alleen dat merk je dan bijna niet. We zullen wel zien met de uiteindelijke versie van gotham 2! PAL 60 hertz wel aangeraden anders wordt het 25 FPS en dat merk je denk ik wel. (bioscoopfilmsnelheid) PGR 2 is echt moooooooooi, mooiste spel oit denk ik.