1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS "The Welcome Back" - Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 5 jul 2017.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit was ook de eerste cup race met PC1 :) Nostalgie mensen!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoeveel dagen moeten we nog wachten? :rolleyes:
     
  3. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Te veel...

    Helemaal zo op de zondag..
     
  4. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik vind het op zich wel lachen dat de hype weer begint te leven maar als ik aan een PCars launch denk komen er alleen maar traumatische herinneringen boven. Frustraties om bugs, om de uren in dat Force Feedback Menu, browsen op dat SMS-forum om workarounds te vinden... Ik heb die game nog maar niet besteld, lijkt me best lachen om jullie in de eerste week te zien schelden om hoe kut het allemaal weer is. Maar het lijkt me op zich ook wel leuk om in die eerste week erbij te zijn en mee te helpen met schelden om hoe kut het allemaal is. :D Ik heb in ieder geval zulke lage verwachtingen dat ze er echt moeilijk onder kunnen duiken. En toch houd ik m'n hart vast.
     
    ColdzeroNL, B Tender, Ron76 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ach voor die 50 euro ga ik toch ruim 1.5 jaar plezier hebben met iedereen hier dus daar neem ik een paar weekjes frustratie eventueel wel voor lief
     
    hillss vindt dit leuk.
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Natuurlijk is het in het begin ruk. Dat hoort er gewoon bij :D

    Ik denk dat de game op zich een betere launch zal hebben dan PC1. Echter, de Xbox One versie van PC1 was duidelijk het ondergeschoven kindje. Als dat nu weer zo is dan wordt het nog lachen...
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben wel benieuwd op welk niveau we straks zitten. Ik heb wel het idee dat we samen elkaar steeds naar een iets hoger niveau tilden. Is het straks weer helemaal opnieuw beginnen, of gaan we verder waar we gebleven waren?

    Met andere woorden, zitten we straks op dit niveau: (grr, embed doet het niet bij oude filmpjes?) :mad: http:// xboxdvr.com/gamer/Racerblade01/video/6490976

    Of op het niveau waarbij dit soort dingen gewoon clean gaan:
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hangt er een beetje vanaf wie er voor mij rijdt :whistle:
     
  9. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Uiteindelijk is het gewoon een spelletje en natuurlijk wil je winnen. Maar ik heb liever dat het gezellig blijft dan dat ik veel risico neem en iedereen de eerste bocht van de baan beuk om eerste te worden.
     
  10. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Doel je weer op mij
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh? Naar mijn idee zat er weinig onderscheid tussen @Beltoni en je eigen teammaat. :whistle:
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zeg - meneer Perez - je reed gewoon gevaarlijk in de weg ja :D

    Zie bovenstaande :rolleyes:
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  13. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    .....

    Ik ben bang straks opnieuw beginnen....ik ben alleen nog maar AI gewend en die rijden meestal in een rijtje achter elkaar en niet zo onvoorspelbaar als jullie!!, maar natuurlijk heb ik zin in PC2 zeker na het AC debacle wat ik overigens nog steeds 1 van de meest goede simulatie games vind....

    Cheers!
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2017
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    @Racerblade01

    Hoe kom je aan het bovenste filmpje? Welke dus niet wilt laden. Want als ik op je dvdr-profiel kijk dan zie ik enkel twee Gears of War filmpjes.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hahaha dat eerste filmpje was echt dramatisch. En volgens mij zat ik in het vechtclubje in het tweede filmpje (die eerste reed voor de laatste bocht, maar uiteindelijk laatste in dat groepje eindigde).

    Ik ben benieuwd of het qua doorstart-niveau nog zal uitmaken in hoeverre je hebt doorgeraced de afgelopen tijd. Volgens mij hebben sommigen van ons het stuurtje enige maanden niet/nauwleijks aangeraakt, en hebben anderen nog wel het nodige gereden in PC1/AC. Ik zit voor m'n gevoel dankzij AC nog redelijk in de 'flow'.
    Je moet even die spatie weghalen na http://. Dan kom ik er netjes op uit.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2017
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je ziet hier maar twee filmpjes? Want er horen er 200+ te staan. :+

    Maar twee jaar terug heeft de Xbox DVR het filmpjesformaat veranderd. Ik ga er vanuit dat die het daarom niet doet.
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Als de game goed aanvoelt verwacht ik na 1 sessie wel weer op snelheid te zijn als ik eerlijk ben (afhankelijk van hoe tricky de gekozen auto is uiteraard). Wheel to wheel verleer je ook niet zomaar. Als de game weken duurt om onder de knie te krijgen, dan klopt er iets niet qua gameplay.

    Na een half jaar niet karten heb je meestal ook maar 1 of 2 heats nodig om je rondjes binnen enkele tienden van elkaar te 'stacken' toch?
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Niet om weer een discussie te starten, maar dat is letterlijk het verschil tussen Assetto en Project Cars voor mij. Als ik Assetto maanden niet gespeeld heb en ik start hem weer eens op, zit je er gewoon direct weer in. Als ik nu weer Project Cars zou opstarten duurt het dagen of zelfs weken voordat ik weer op het oude niveau zou zitten.
     
    B Tender en asjemenou75 vinden dit leuk.
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ....

    Trouwens in diezelfde race werd ik van de baan gedrukt door een jochie met (naar ik nog weet) een achterhoeks accent.
    Het niveau verschilt bij ons niet per maand of week....maar per bocht zo blijkt :)....heb overigens nog steeds last van mijn nek.

     
    Kimi NL, Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh, zeker waar hoor. Ik denk dat we nooit een race hebben gereden die echt probleemloos verliep. Maar als je dat filmpje van de start met de M3's ziet, zijn we toch van ver gekomen. :+
     

Deel Deze Pagina