1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als Blizzard nog wat wil met de game zullen ze wel moeten. Nog geen 4 miljoen mensen spelen de game, wat vlak voor de release van Cata nog 12,5 miljoen was, of meer zelfs had ik ergens begrepen. Dan ook nog eens de prijzen voor het wijzigen van een naam, het veranderen van factie en dergelijke omhoog gooien. Met de Vanilla versie die je nu kunt spelen, gratis zelfs, ben ik ook in eens weer heel voorzichtig met het uitgeven van gold, al ik niet nog minder dan 1 gold op level 7 heb.

    Tegenwoordig kun je al ruim 100 gold hebben in amper een paar tellen tijd, als die kut robot meezit met de loot. De game moet gewoon minimaal weer terug naar de Wrath of the Lich King periode. Dat was de laatste goede periode van de game. Na de release van Cata heb ik het in de maanden die volgden nooit meer zo druk gezien op de servers. Blizzard kan het wel, maar net als bij het voetbalspelletje Hattrick geven ze alleen om de inkomsten via abonnementen en andere aangeboden betaalde diensten. Die mentaliteit moet eerst opzij gezet worden, dan kan er weer echt een top game van gemaakt worden.

    Qua lore is er nog voldoende te vertellen denk ik voor een aantal expansions. Doe eens gek en open een aantal Vanilla servers op elk continent. Pff, zoveel shit die nog gedaan kan worden en zoveel shit die nog hersteld moet worden. Sloop vooral de social tools er maar uit, dan dwing je tenminste mensen om samen te werken. En als men wil dat ik weer volop met alts ga spelen, ontkoppel dan de achievements en dergelijke van dat account wide principe. Het levert enorm veel gameplay op als je op je alt ook gewoon Raven Lord moet halen ipv van één keer. Ben nu ook totaal niet geneigd om mounts te gaan halen, want je hoeft er al bijna niet meer moeite voor te doen. Zoveel shit nog, zucht. =(
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Patch 7.3: Juist, nu kunnen we in principe wel stoppen met de game. Naar de thuiswereld van de Legion. Zal wat worden. Level cap zal wel weer omhoog gaan, ben nog maar 878. Cap ligt volgens mij op 970 als je de legendary's meerekent. Heb zo'n idee dat dit een enorme kut patch gaat worden. De 29ste komt die uit. 8)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De game is bijna 13 jaar oud, het is sowieso absurd dat Blizzard maar door blijft gaan met expansions. Blijkbaar wordt er zelfs met 4miljoen users nog volop geld verdiend.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja inderdaad, maar reken eens ongeveer 13 euro x 4 miljoen per maand, alleen al voor de sub. Dan nog 60 euro voor een eventuele boost, 10 euro voor het wijzigen van een naam, 30 en 30 om van Horde naar Alliance te gaan, of een hele race en name make over. Er zijn tijden bij geweest dat Blizzard zo'n 200 miljoen per maand binnen harkte.

    Als je alleen al de sub neemt, dan heb je 13 x 4 miljoen, dan zit je nog op 52 miljoen per maand, alleen al voor de sub, dan de rest nog wat ik noemde. O, 25 euro voor een mount, of 10 voor een pet wat ik nog vergeten. Beter gewoon gratis Vanilla te spelen zonder al die shit. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De game is echt full retard gegaan. Gewoon even een een artifac power boost van 12 miljoen krijgen en met dungeons krijg je zelfs 64 miljoen. Hoe makkelijk wil je het maken voor je spelers. |:-
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy shit. Nu een quest waar ik een AP boost krijg van 124 miljoen. Ja, dan is die snel gevuld. 8)
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat je het weet dat je wapen tot rank 101 kan gaan (waar de laatste trait zo'n 200 biljoen kost) dus daarom dat het nu zo hoog is
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat snap ik, maar de cijfers gaan gewoon echt nergens meer over. Is het dan ook zo dat je straks 10 miljoen dps kan halen? The fuck, WoW is gewoon behoorlijk de weg kwijt en dat is nog zacht uitgedrukt.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nee? Want het is alleen de concordance rank op het eind dat zou niet echt geen grote boost moeten geven, plus je hebt het nu wel over de laatste grote patch voor Legion, doen ze dit soort dingen niet altijd bij elke expansion?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2017
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    In de volgende expansion zal er weer een Stat Squish gehouden worden (net zoals al is gebeurd in MoP). Dat houd in dat de health en dps weer flink zal zakken ;) Dus aan die 10M zal je nooit komen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698


    En fucking hype:

    @Brocade @Pim HYPER DE HYPE, EINDELIJK. :D
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Vrij weinig hype hier volgens mij:) meeste mensen zijn nu toch wel echt beetje klaar met WoW, d8 zelf dat blizzard nu wel is een nieuwe mmo zou gaan aankondigen deze blizzcon maar ze hebben het denk ik te druk met overwatch
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En toen bleek vanilla gewoon toch tegen te vallen omdat het meer nostalgie is ;)
     
    Matrix vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Onzin, nog honderden uren op Nostalrius ofzoiets gespeeld (Vanilla Private Server).
    Nog steeds beste WoW experience die er is.
    BLIZZARD TAKE MY MONEY!!!!!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat is dit precies dan? Een totaal nieuwe official server die start vanaf 0?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nope, heb al even wat info gelezen via Google. Het is een project wat Blizzard eerder gesloten heeft. Het team erachter, vermoedelijk van het Elysium wow vanilla project, is uitgenodigd om met Blizzard te komen praten.

    Het kan in de toekomst gaan om een aparte uitvoering van de game, die los staat van de nieuwe expansion of welke expansion dan ook. Het team achter het EP heeft het dusdanig goed gedaan, zelfs Curse pikte het op, dat er vele duizenden mensen illegaal Vanilla zijn gaan spelen.

    Nu komt Vanilla terug, zoals je het eind 2004 kon spelen, mits het om het team gaat achter het EP. Vermoed van wel, ze zijn de beste hierin.

    En Vanilla word al jaren om gevraagd. Heb het inmiddels zelf ook gespeeld en is vele malen toffer dan het huidige wow.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Blizzard blijft wel koning wat betreft naar de community luisteren hoor.
    Van alle mega AAA developers..
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet als het om WoW gaat, dat hadden ze na Wrath of the Lich King al moeten doen. De eerste maanden van Cata zaten de servers nog behoorlijk vol, maar na de eerste content patches kwam de val. De val van meer dan 12,5 miljoen spelers naar nog geen 4 miljoen nu. Als Blizzard groots uitpakt met Vanilla, 20 servers per continent of zoiets, dan kunnen ze denk ik veel meer terug krijgen dan nu het geval is.

    Vergeet het maar dat ik de nieuwe uitbreiding ga spelen na het zwaar teleurstellende Legion. Zodra ik meer weet hoe ze Vanilla ga aanpakken, installeer ik de game wel weer. Beter nog is dat ze het helemaal los doen van de huidige game, dan zul je pas verschillen zien en wie de echte gamers zijn en wie niet. Ik sterf liever 10x voor ik Elwyn Forest uit ben, dan dat ik pas doodga als ik voor het eerst een heroic raid doe op level 120.

    Sowieso moet je dit eens in je opnemen:

    Geen heirlooms.
    Geen flying mounts.
    Veel later gewone mounts.
    Veel minder flight paths.
    Geen brievenbussen of in elk geval de helft minder.
    Alles is pre Cataclysm.
    Veel moeilijker.
    Open wereld weer echt open wereld.
    Spannender content, gameplay en controls.
    Meer gebruik action bars, wat voor interessantere tactieken en keuzes zorgt.

    En zo is er wel meer. Vanilla is een echte game, alles na Wrath of the Lich King is poep, met uitzondering van de open wereld misschien van Mists of Pandaria, die gewoon goed vormgegeven was.

    Vanilla gaat iedereen die van wat meer uitdaging houd bezig houden. :thumbs:
     
  19. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet eerlijk zeggen dat ik me met Legion prima vermaak.

    Snap dat het niet meer is zoals vroegah.. maar ben dan ook een filthy casual. Heb veel minder tijd i.v.m werk en kinderen etc..

    Legion maakte het voor mij allemaal overzichtelijker.. zones met logische quest lines en vermakelijk verhalen.

    Ben het met het sociale deel wel met je eens.. als je is een group spontaan wil joinen dan wordt je raar aangekeken.. gelukkig vaste groep van 4 personen om mee te spelen. Tis en blijft toch een MP game.

    Kijk uit naar battle for azaroth
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tering: Patch van bijna 16 Gig downloaden. BFA kon wel eens heel erg veel content hebben, meestal zijn de expansions een stuk kleiner. :+
     

Deel Deze Pagina