1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Beta niet gespeeld, wel online pes 2016 en 2017 en beide was echt regelmatig dramatisch.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vond 2017 juist tegenvallen. Overigens bemerk ik in de demo dat de defence AI van met name Dortmund en Barca (dat is echt heel erg) matig is. Bij Inter en Liverpool heb ik er weinig last van.

    Mij storen met name:
    - overdreven aantal hakjes en buitenkantje voet
    - scheidsrechters

    Wordt regelmatig door de AI gehinderd, vervolgens balverlies. Dan wil ik gewoon een vrije trap. Ook mogen ze de agressiviteit van teams gaan meenemen.
     
  3. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wacht denk ik gewoon de reviews af, maar zij kijken helaas anders naar de game dan wij. Ik wacht wel op een toelichting van Hanterp of de retailversie daadwerkelijk beter isO-)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die defence van de cpu... Alsof je op amateur speelt, of regular. Triest. Die gaten die ze laten vallen..
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben na 1 minuut ook gestopt met kijken. Die eerste kans binnen 30 seconden is zo herkenbaar voor mijn potjes: dramatische verdediging, je krijgt alle ruimte om spitsen aan te spelen en dan ook nog rustig weg te draaien. Daarna die kopbal. Tsja.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zoals ik al zei, de verdediging van barca en Dortmund zijn drama. Het is bovendien kut dat je niets in kunt stellen in de demo.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wauw, wat een ongelofelijk non-argument om slechte AI goed te praten.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik kijk in december wel welke game ik dan koop. Wellicht komt er een einde aan m'n PES streak, heb denk 13 op rij gespeeld ofzo?

    Jammer hoor. Lijkt er dus op dat de interne problemen bij Konami doorsijpelen naar de game.
     
  9. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom heeft pes nooit commentators in hun demo's
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Omdat de demo dan voor voldoende mensen 'compleet' genoeg zou zijn en niemand het spel meer zou kopen. ;) Tenminste zo'n vermoeden heb ik...
     
  11. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens die Adam is de retail hetzelfde als de demo, maar er een day one patch komt.

    [​IMG]
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Waarom was de AI in 2017 dan wel prima en was er geen gebrek aan goals...?

    Wat een onzin.
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Vind het heel jammer van dit spel, die slechte AI. Weet nu ook wat het verschil dan was tussen de Gamescom versie die ik gespeeld heb en de demo.
    Op Gamescom speelde ik niet tegen de comp maar tegen m'n maat. Dan speelt het best wel tof, maar nu met die AI... Je loopt overal zo doorheen. Ik las dan wel dat ze de lobjes aan gingen passen met de day 1 patch. Lijkt me niet dat ze in die patch de AI ook meenemen als kleine bugfix ;)
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik vraag mij nu toch echt af wat er met PES aan de hand is...

    Vroeger had ik al genoeg moeite met de AI op "Top Player", maar de laatste jaren lijkt zelfs "Superstar" nog te makkelijk. Komt dit dan omdat de AI toen simpelweg beter geprogrammeerd was, of omdat het spel gewoon minder goed 'speelbaar' was. Vloeiender spel, meer analoge input, is dat soms waar de AI niet meer mee om kan gaan?
    Of is Konami gewoon zo sneaky om de AI met opzet zo slecht te maken zodat de gameplay 'beter' en spectaculairder lijkt?? o_O

    Ben iemand die voor 95% van de tijd de game in singleplayer mode zal spelen, gewoon quickmatch, twee leuke teams in een mooi stadion en ballen maar. Maar wat ik nu allemaal lees en ook terug zie op filmpjes ben je er zo op uitgekeken als de AI totaal geen tegenstand bied. Geeft gewoon geen voldoening dit!
     
  15. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat de AI van de tegenpartij hun verdediging slecht is, is een slechte zaak. Maar ik stoor mij meer aan het feit dat mijn eigen verdediging heel slecht is. Zo vaak betrap ik mijn verdediging dat ze hun man laten lopen. Of dat de computer een steekbal (hoog en laag) doet en direct 1op1 staat met de keeper. Daar erger ik mij nog het meest aan...
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat bewijst voor mij dat het aan de strategie ligt. Dan is die van Dortmund en Barca niet optimaal. Zoiets is simpel op te lossen door de strategie aan te passen.

    Hier een hele goede video over optimale strategie:

    http://www.youtube.com/watch?time_continue=19&v=4pQMnopB_DY
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  17. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Klinkt allemaal niet erg positief hier. Ik speel wederom enkel singleplayer, voornamlijk Master League en ik hoop dat er vooral daar wat veranderingen zijn doorgevoerd. Ik wacht nog steeds op de PC demo (waarom krijgt deze trouwens een stuk latere release? Tijd voor extra optimalisatie van de PC versie had Konami van te voren rekening mee moeten houden) maar ik heb vrij lage verwachtingen. Xbox demo/volledige game ga ik niet eens meer aan beginnen, grafisch niet om aan te gluren en geen mogelijkheid om option files te implementeren.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 4 sep 2017
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het lijkt overigens ook wel of de CPU anders speelt als jij met bijv. manual passing speelt. Dan lijkt de CPU ook wat meer fouten in de passing te maken. Dat vind ik dan wel weer positief. 2017 was voor mij daarom niet manual te spelen. Probeer maar eens. Zet ook advanced tactics eens uit als je speelt (ook van CPU team).

    Verder ben ik er nog steeds niet over uit of ik m direct haal.....
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit heb ik meer gelezen op Evo-web, dus dat zal wel kloppen; ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Ik speel nog op Passing 1
     

Deel Deze Pagina