1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Door alle drukte rond de game, toch wat vergeten te vragen: Ga het met DLC op dezelfde manier als bij Destiny I? Ik bedoel dan dat je het hele pakket praktisch opnieuw kan kopen of gaan ze dit keer toch afstappen van die ''alleen in een bundel'' regel? Ik zou namelijk graag zien dat ik de DLC gewoon los kan kopen, zoals dat ook met games ging op de 360 destijds. Zoals het met Destiny I ging was voor mij een flinke afknapper, vandaar dat ik hoop dat ze dit niet weer herhalen met deze game. Hoop op een goed en duidelijk antwoord van wie dan ook.
     
  2. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Woendag hoelaat onze tijd zal de game beschikbaar zijn??
     
  3. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    00:00
     
  4. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Tnx ben benieuwd.

    Had wel verwacht zo'n gekke tijd als 19.00 ofzo of refreshtijd in de ochtend
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Yup nog iets langer dan een dagje :cool:
     
  7. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Nice
     
  8. Software Bug

    Software Bug Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi all! Lang hier niet geweest joh! Fijn om te zien dat de hype train al een tijdje op volle vaart draait! Ik zal helaas moeten les geven de hele week, maar de paar vrije uurtjes gaan sowiso in Destiny 2 gestoken worden!

    Ik heb sinds kort een PS4, en ben er 97% zeker van dat ik daar ook Destiny 2 op ga spelen. Altijd redelijk wat Destiny 1 op de Xbox One gespeeld (1200 uur). Lijkt me leuk om wat toffe mensjes toe te voegen op de PS4... PSN ID is SoftwareBug. Iemand? :whistle:

    Edit: Jeetje, 2 berichten? Ik zal ooit wel een nieuwe aangemaakt hebben. Als iemand mijn oude naam nog weet... haha!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sorry, maar iemand? Vind dit door mezelf een redelijk belangrijker vraag aangezien ik er ook nog Live bij moet aanschaffen en Destiny 2 vermoedelijk wel eens de enige game kan zijn die ik zou kunnen aanschaffen. @Hybrid misschien?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
     
    RO3Li, Rampage, CrazY en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kerel... koop gewoon die fucking base game en later als het bevalt en als je er echt voor gaat (maddmonkey wilt je vast helpen) koop je gewoon die season pass erbij.
    Niemand weet nog hoe het gaat.

    Btw.. was jij niet die dude die Witcher 3 3x kocht?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als jij rond iedere DLC release 'gewoon' de DLC koopt, is er niets aan de hand.
    Mis jij er 1, of wil je een jaar later nog ff een losse 'oude' DLC kopen, dan ja, kan je verwachten dat ie alleen in een pakket met de basegame zit.

    Kort antwoord, ja. Reken er maar op dat het exact hetzelfde aan toe gaat als met Destiny 1.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Destiny 2, Live voor een jaar, season pass. :+

    @Mallakai : Klopt, maar dat had deels te maken met het feit dat een andere editie van de game je save niet meer uit de cloud pakte, en toendertijd was ik op zijn zachts gezegd nog ziek in de kop door nare tijden. Gaan we het natuurlijk niet meer over hebben. Ik let nu gewoon wat beter op mijn centen, vandaar de vraag. ;)

    @Maddmonkey : Die reactie kan ik begrijpen, maar heb door nieuwe familie omstandigheden even mijn dag niet.

    @Graveheart : Dat is het antwoord wat ik zocht. Bedankt voor de hulp, net als destijds met die kut achievement in die kleine LOTR RPG. :D
     
    Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Let niet op @Maddmonkey man... ik had hetzelfde gepost :+

    Wees niet zo besluiteloos. Haal D2 en als de game je bevalt haal je DLC1 :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Menorius is mijn gamertag, voor het geval we MM ff moeten rapen met een nova bomb.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fijn dat je zelf even toegeeft in dezelfde categorie als Yellow te vallen.

    [​IMG]
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Liever een Yellow dan een gekke aap.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [​IMG]
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Kreeg geen vrij morgen, misschien donderdag. Vanavond eerst maar eens op gepaste wijze D1 begraven. Ook het hoesje maar eens zoeken ergens.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik zit al in de clan maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn andere 2 maten er bij te krijgen.

    Als je 'zoek clan' doet op je app of bungie website is het toch gewoon 'Xboxworld' of is het een andere naam want het is niet te vinden en ik kan de clan wel sharen maar dat is ook geen uitnodiging.

    Any help please ?
     

Deel Deze Pagina