[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Legend niveau schijnt wel pittig te zijn volgens iemand op Reddit.

    Zoals is te zien nog wel weinig fouls gemiddeld van de CPU. 0.59% per wedstrijd (34).

    [​IMG]

    Hier een filmpje van iemand die de retail heeft (hij snapt er alleen niet veel van en het is in het Spaans):

     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2017
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh armoedig zeg. Jammer
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bij AYG. Wordt nog niet verstuurd, maar ze hebben m dus al wel binnen (beschikbaarheid: op voorraad).
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    AYG ? Nooit van gehoord. Ook met een zoekopdracht kom ik niet echt op een game-website terecht... Link?
    Zijn ze snel met versturen?
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat verwarrend is, is wat ze zeggen over de levertijd:

    Product omschrijving
    • Merk:Konami
    • EAN:4012927112182
    • Beschikbaarheid: Op voorraad
    • Levertijd pre-order. Wordt geleverd op de dag van de release. Zie de release datum hieronder bij informatie.
    Releasedatum: 14-09-2017



    Waarom laten ze die info "op voorraad" niet weg. Lijkt meer op een lokkertje.
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Hebben we nog 16-jarige kale Arjen Robbens?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Onbelangrijk!
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Voor mij enorm belangrijk. En voor meer mensen lees ik op internet. Voor het gevoel een 'echte career-modus te spelen. Een master league. Goede aankopen doen en scouten. Groeien met het slechtste team uit een competitie. Promoveren en degraderen.
    Niet de Robbens etc eruitzoeken die na 2 seizoenen al wereldtop zijn met hun 18 jaar en kale kop.

    Maargoed jij zou ze nog verdedigen als ze een leeg schijfje zouden uitbrengen: 'Het is toch een fijne onderzetter.'
     
    Dyonko, rubenpol007, Siemenn en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Kun je gewoon uitzetten toch!?

    Anyway, gisteravond op hoogstr en 1-na hoogste niveau nog wat potjes gespeeld. Lobje over verdediging heen blijft makkelijke manier om een goal te maken (of 1-2 kaats met je winger, die vervolgens 1-touch voorzet geeft en je spits hem afmaakt).

    Geen fouls van CPU vind ik een zeer groot probleem.

    Speelde gisteravond wel met wet andere teams dan de eerste dagen (Gisteren DL en Brazilie), en had iets minder problemen met de eigen verdediging die open lag. Daarnaast heeft DL niet echt buitenspelers dus aanvallend was het wat lastiger.

    Ook erg wisselend qua tegenstand. Ene potje verlies ik 4-0 van Argentinie, potje daarop (rematch) win ik 5-1. Beetje apart.

    Juiste poppetje selecteren blijft ook een frustratie, helemaal wanneer dat geklooi een tegendoelpunt oplevert...

    Ach, ik heb sowieso 2017. Hopelijk worden die paar minpuntjes nog weggepoetst. Gewoon teleurstellend dat zoiets als die overtredingen weer terug zijn, na alle kritiek op 2016.
    Uiteraard zul je daar geen last van hebben tegen menselijke tegenstanders, maar ik speel eigenlijk alleen tegen de CPU.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Nee. In 2017 kun je enkel legends uitzetten. Spelers in je jeugdteam zijn allemaal de Totti's etc. Random generated rookies zou voor mij de game al zoveel leuker maken. Ga hem zelfs niet halen als dit weer het geval is.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Had je mijn eerdere reactie nog gelezen? Je was ook niet positief over de PES 2017. Eigenlijk een beetje hetzelfde issue als nu met 2018. Ik denk dat als we straks (fluid) formations kunnen instellen e.d., goed mandekking kunnen kiezen (dat zou je btw wel kunnen testen), het een stuk beter is.

    Het aantal overtredingen blijft idd een probleem. Zie scherprintje hierboven van de statistieken van iemand die op legend niveau speelt.
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Jongens dat demo niet perfect is wilt toch niet zeggen dat de uiteindelijke versie ruk word? Kan vast nog wat veranderen en er komt een patch. Dus positief blijven!!
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Achja boeiend ik haal m sowieso hoop alleen echt dat ze de ML aangepakt hebben en realistischer gemaakt hebben verder vind ik alles beter dan plastic FIFA xd
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Afwachten maar. Het wachten daarop duurt nu niet lang meer. Donderdag is de grote dag :9
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja, zo'n zin in. speel op de ps4 pro (de demo even getest en toen weer lekker eraf). nog een weekje pes17 en dan een jaartje knallen met 18. Super zin in.

    Heb zo'n goldmembership genomen op pesuniverse.com zodat ik de optionfile vervroegd krijg. kost eenmalig een tientje en scheelt hoop wachten en werk!
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat ik niet zie staan op PESUniverse is voor welke console het is.
    Zal zeker wel alleen voor de PS4 zijn...
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is er een andere optie dan? :p
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat was mijn vraag juist! Vroeg me af of het ook voor de Xbox 1 is. Dat zal echter niet, tenzij het mag van Microsoft.
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoi han, het is alleen voor de ps4 en (ps4 pro uiteraard). het is wel heel mooi verzorgd. je hoeft maar één handeling uit te voeren en dan wordt alles automatisch overgezet (shirts alle teams, managers, stadions, logo's comp enz.) je hebt dan een full licenced pes, heel profi, heel tof.

    xbox heeft volgens mij alleen de mogelijkheid voor van die zelf gemaakte kits met de editor.
     

Deel Deze Pagina