1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570


    Video over Carreer mode en hoe de onderhandelingen gaan met nieuwe spelers, met van Dijk in de hoofdrol.
    Tof gedaan dit.
     
    Miem en Bidle vinden dit leuk.
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tof! Gruwelijk veel zin in :D
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, ik ook.

    Hoop ook dat de promoties iets realistischer worden. Als je begint met een laag team,.. hoe goed je hem ook maakt en hoe vaak je ook de Champions League wint,... de topclubs blijven je niet ervaren genoeg vinden,......
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat vind ik ook niet echt realistisch. Daarnaast (voor mij) ook haast onmogelijk op worldclass. Ik begin ook altijd met lagere teams (middenmoot Eredivisie) en wil dan steeds de doelen behalen met kleine transfers. Daarna de overstap naar steeds grotere teams om pas met echte topclubs deel te nemen aan de CL.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Leuk voor de eerste twee keer die animaties, daarna gaat het vervelen. Ondertussen kan je nog steeds niet zien hoeveel doelpunten je spits in een vorig seizoen gemaakt heeft...

    Ik speel altijd voornamelijk career mode en als dit de enige verandering is ga ik FIFA 18 niet halen. Heb sowieso nog een save in 17 die ik helemaal wil afmaken en ik gok dat ik daar nog wel een hele tijd mee bezig ga zijn. :+
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Snel beginnen dan maar je hebt nog een kleine maand de tijd en misschien een idee om dan niet alleen de careermode te spelen
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vraagje.. vorige fifa (17) las ik dat mensen al voor de release pakjes kochten in fut en daardoor al spelers konden verhandelen. Zo krijg je een lekkere headsup. Iemand een idee hoe dat moet en vanaf wanneer dit in fifa18 kan?
     
  8. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    FUT Companion/web app die altijd eerder dan de game launched, maar daar is volgens mij op het moment nog niks over bekend. Ook met EA Access kan je de game een week eerder spelen voor 10 uur totaal, waardoor je al eerder kan spelen en dus pakketjes kan kopen.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Na vijf seizoenen,... is dat mogelijk en als je dan nog geen goede andere baan kan krijgen,.....
    Speel zelf alles op wereldklasse en vind het relatief eenvoudig.
     
  10. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Mensen kopen tijdens EA Access (10 uur trial van FIFA) FIFA Points en om de 10 uur niet te verspillen open ze de packs op de Web App. EA Access is volgens mij 21 september beschikbaar, vaak een dag of twee daarvoor is de Web App er.
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Maar wat is het voordeel tov de 3 dagen eerder spelen door te preorderen?
     
  12. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja wtf, dit is toch schandalig. Qua statistieken is FIFA echt super slecht. Kan bijna niks terugvinden.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat je 72uur eerder aan de slag kan. Kortom maakt niet zoveel uit. Zou me er niet druk om
    maken. :)
     
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ikzelf heb net Ea Acces aangenomen voor een maand en giftcard voor 70euro gehaald.Haal de 26ste de Ronaldo editie gewoon in de winkel zodat ik niet op mm spel hoef te wachten:)
     
  15. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik speel alleen maar fifa op de Xbox dus voor mij is het heel erg fijn dat je 3dagen eerder kan spelen
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik blijf de gameplay er zorgelijk uit vinden zien. Zo schokkerig ofzo. Demo maar even afwachten.

     
  17. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Deel 4 voor de geïnteresseerde:

     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  18. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Weet iemand wanneer de nieuwe futweb app live gaat?
     
  19. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    19 september is de verwachting.
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    dat niet alleen maar wat denkte van dat veld en die supporters nogsteeds zo plastic mja FIFA richt zich meer op FUT he dan op de rest daar verdienen ze t meest aan zonde
     

Deel Deze Pagina