In je eentje kan wel, maar met meerdere is gewoon veeeeeel leuker. Afentoe een public event erbij. Heerlijk!
Nah de mensen met wie ik speelde waren altijd veel verder en scheurden dan door het level heen en liepen alleen maar te ouwehoeren. Dan liever het verhaal eerst zelf checken.
Misschien kunnen we een keer samen spelen, Kevf? Heb overigens het spel nog niet gekocht. Heeft geen haast bij mij.
@Hybrid @bulletproof010 Cayde treasures caches schijnen ook nog Gear van 270+ te kunnen droppen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Wtf is dit :/ Heb nu al meer exotics dan in heel Destiny 1 Je krijgt ze echt makkelijk, vrienden van mij ook
Copy/pasta before it's removed: Description: Destiny 2 Expansion I: Curse of Osiris continues your Guardian’s journey with all-new story missions and adventures set in a new destination, Mercury. Journey through time and space to learn the secrets of Osiris, avert a dark future, and rebuild the ties between the legendary Warlock and his greatest student - Ikora Rey. Features: Explore Mercury and its mysterious "Infinite Forest" New story missions and adventures New themed weapons, armor, and gear to earn New cooperative activities New competitive multiplayer arenas And more... Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
http://www.eurogamer.net/articles/2...se-of-osiris-dlc-details-leaked-by-xbox-store Dit bedoel je @Maddmonkey? Staat nu nagenoeg overal haha...
Levelt mee zo te zien, staan ook geen levels meer bij de vijanden. Krijg nog steeds hogere gear met die 140 strike, ben nu 245 light.
Lijkt D2 beter op release dan D1? Endgame content beter voor elkaar? Iedereen lijkt alweer eng snel klaar te zijn met de story namelijk. Ik wacht nog even met mn aanschaf Edit: Guur weer, regen regen regen, verveling en Destiny 2 aan het downloaden. Wat ben ik toch impulsief
Damn, zijn die nog makkelijker geworden dan in D1? Nee, heb de laatste jaren wel wat behoefte aan iets meer uitdaging en D1 had dat best wel. Jammer als strikes makkelijker zijn geworden in D2. Shit, die strike met The Dark Prince van TK DLC was aan het eind echt creepy. Die shit wil ik weer. Nooit weten waar die fucking boss popt en je hard in het donker mept.
Destiny 1 met een aantal van hier een tijdje de raid gedaan. Is hier een ps4 clan actief die ik kan joinen? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gister ochtend begonnen en vanochtend lvl 20geworden. Heb de mq nog niet uitgespeeld maar man o man wat is dit vet! De mq en filmpjes tussendoor zijn zo vet! Ben benieuwd naar het einde en daarna vooral lekker exploren etc. Heb nog niet eens een strike gedaan haha.
Waarom krijg ik alle fucked up exotics? Heb de Fighting Lion uit een engram gekregen maar wat is dat voor een waardeloos wapen. Echt de gaarste exotic in Destiny history
Zouden we misschien een nieuwe tier krijgen zodra xur langskomt? .... ik heb 2 exotics en de ene is een waardeloze nade launcher die er fancy uitziet maar voor de rest vooral ergeren is. De andere is een pulse rifle lvl15 met een paarse gloed er omheen (geen idee naar de naam) maar als ik die op lvl 20krijg ooit dan doe ik hem nooit meer weg. Zelfs op lvl 20droppen die shields overal met een paar bursts!