1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Je baseert je mening op een video van een beta. In het PES topic lees ik veel negatieve reacties over de demo, maar veel PES liefhebbers blijven er op hameren dat het maar een demo is en de retail versie anders zal zijn (onder andere door een aangekondigde patch). Ieder zijn mening natuurlijk, maar wacht dan ook tot de retailversie van Fifa er is, of op zijn minst de demo voordat je een mening vormt.

    Nog even een kleine sneer, zet het geluid van die fifa beta video eens aan. Plastic of niet, deze supporters zingen tenminste ;)
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Speelt zwaar kut maar de supporters zingen
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Lees ik hier net nu serieus dat het veld lelijk zou zijn van Fifa 18? In fifa 17 ziet het veld er al een stuk beter uit dan bij Pes2018. Ik stoorde me er in de demo van pes2018 iets minder aan dan bij Pes2017 maar het is nog steeds een doorn in het oog voor mij. Als je dan serieuze kritiek wil geven geven op het andere kamp (wat prima kan) kom dan met iets aan wat bij de andere game significant beter voor elkaar lijkt te zijn. Een beetje objectief bekeken kunnen de velden dat niet zijn.
    In mijn optiek spelen ze allebei behoorlijk prima dus dat velen de concurrent te pas en te onpas helemaal ruk noemen vind ik best een hilarisch fanboytafareeltje.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Eensch, het veld bij FIFA ziet er veel beter/realistischer uit, echter is het wel te donker (zeker avondwedstrijden). De belichting is bij PES dus weer beter.
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Deel 5 van mijn handelserie net online gezet...

     
    NullMicrobe6099 en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Morgen is de demo er trouwens :thumbs:
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    15 e toch?
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    NZ account?
     
  9. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Had er een video overgemaakt. In de store stond eerst 15 september maar dat is aangepast, staat nu 12 september.
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Rustig maar ?
     
  11. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb Ea acces aangeschaft en wil de Ronaldo versie de 26ste in de winkel kopen,dan kan ik toch gewoon de 21ste 10uur spelen en vanaf de 26ste fullgame?Vind je handelvideos erg handig trouwens,geduld is voor míj altijd erg moeilijk om op te brengen
     
  12. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ja, is geen enkel probleem. Geduld is wel handig met handelen op FIFA ;)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij geeft toch gewoon antwoord? 8)
     
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok thanx want lees op fifaforum allerlei dingen over dat je moet pre-orderen enzo maar je kan dus ook gewoon in de winkel halen,op zelfde forum lees ik ook veel dingen over veiligheid,maar denk als je fifa17 hebt gespeeld dat het gewoon de 21ste een kwestie is van downloaden en spelen?Is er ook een tijd bekend vanaf hoe laat je de 21ste kan spelen?Zou dat gelijk woensdag nacht 12uur zijn?
     
  15. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Denk dat je de desbetreffende winkel moet bellen om er zeker van te zijn dat je de 26e de game kan ophalen, dat durf ik niet te zeggen, ik koop alles vanuit de Xbox Store. Geen idee hoe laat precies, gewoon een EA Access abonnement hebben is voldoende, dan kan je gewoon FIFA 18 spelen voor 10 uurtjes.
     
    Leusink vindt dit leuk.
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Probeer je te helpen, maar laat maar...
     
  17. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok thnx wil hem bij de Intertoys halen dus zal die even bellen,via de Xbox store kun je toch alleen met creditcard betalen toch
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ook met PayPal.
     
    Leusink vindt dit leuk.
  19. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Best bizar dat de prijzen bij xbox en ps4 zo verschillend zijn of lag dat nou aan mij
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat zijn de verschillen?
     

Deel Deze Pagina