1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Dat mailtje heb ik vandaag ook ontvangen :cool:
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
  3. JDS

    JDS New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo bekijk zal 1tb intern nog te weinig zijn. Je houd maar 800gb over na installatie van het besturingsysteem.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pff Bol.com .. je kunt het bezorgadres niet laten wijzigen bij een bestelling. Zelfs niet als deze pas over 2 maanden komt. :mad:
    Had bij het plaatsen van de bestelling gekozen voor Afhalen bij afhaalpunt omdat ik niet wist of ik thuis zou zijn.

    Heb echter een dag vrij genomen dus wilde het bezorgadres aan laten passen naar mijn privé adres.. is dat niet mogelijk...... o_O
    Dan maar hopen dat het snel afgeleverd wordt op het afhaalpunt..
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo normale editie gepreordered.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game Mania heeft nu ook een inruil actie voor de oude consoles 140 voor de 500gb en 160 voor de 1tb.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zijn mooie prijzen.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was eigenlijk niet van plan om gelijk de XBX te halen maar die actie is wel verleidelijk...
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [​IMG]

    Panos Panay checkt de Xbox One X op de lopende band! :+

    En wat ziet de X er heerlijk klein uit, in de handen van die linkergast! _O_
     
  11. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Mijn huidige 4k scherm is alleen maar speelbaar met de game modus aan, als die uit staat is de kwaliteit wel beter, alleen kan je er geen fatsoenlijke game mee doen.
    Misschien toch een 4k monitor aanschaffen.

    hoe doen jullie dat?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb recent een 4k monitor gehaald en ben daar wel tevreden over nadat ik op de xbox zelf de video settings op RGB had gezet. Ik kom weliswaar van een HD ready tv, dus voor mij is het verschil enorm. Wat is er dan precies onspeelbaar?

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Het is nu een smart tv, wellicht zit daar ook verschil mee met een game monitor?!

    Als je nu iets op de controller doe dan gebeurt het merkbaar later op je scherm, werkt totaal niet.

    Met de game modus aan totaal geel last van alleen is de kwaliteit geen 4k meer
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah, ja input delay is gigantisch lager. Ik schoot veel meer raak door een betere input in Destiny. Voelt veel soepeler.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik hoop eigenlijk dat er 4K monitoren gemaakt worden specifiek voor consoles. Daar wacht ik op voordat ik een One X aanschaf. Ik heb nu een BenQ monitor voor consoles (niet 4k uiteraard) en dat is echt ideaal. Nooit meer gamen op een tv voor mij.

    Of werkt een 4K monitor voor pc's net zo goed voor consoles?
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Toen ik nog een beetje pro was speelde ik altijd op een pc monitor. Ook op toernooien spelen ze allemaal op een pc monitor. Gewoon eentje halen dus!
     
  17. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Wel raar dat mensen ineens wel geld hebben als het om een nieuwe console gaat of niet echt een opvolger is, want als het om DLC gaat dan hebben de mensen ineens geen geld en is het allemaal te duur enzo ??? best raar eigenlijk.

    Er is nu ook een Beta van start gegaan waarin je games aan anderen mensen kunt geven, en ik heb daar best wel wat geld voor over, want ja een goeie samenwerking komt niet zomaar uit de lucht vallen, maar wel raar dat de Nederlandse media altijd zo stil is over dit soort XBOX nieuws alsof ze PRO Sony zijn en anti Microsoft of betaalt Sony voor het nieuws wat er moet zijn ???? tja het lijkt een beetje op de linkse media zucht.

    http://www.xboxoneuk.com/xbox-one/news/microsoft-purchases-gifting-is-now-a-thing/
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom nou?
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  19. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja want we hebben best wel veel nederlandse game websites waarvan de helft dus al eigenlijk overbodig is, want ze zijn meer Sony dan Microsoft.

    Een paar jaar terug kreeg de XBOX 360 nog een update met Activity Feed waarvan de meeste game websites niks van wilden weten, want ja het is niet de PS3 die nog even een mooie update krijgt terwijl de PS4 al een tijdje uit was.

    En ja aangezien iedereen nu ze eigen apps kan uitbrengen voor de XBOX ONE kun je gewoon gratis Live TV kijken en de nieuwste films streamen, maar daar hoor je dan weer niks over, maarja wat je dan wel weer hoort is dat mensen een XBOX ONE willen gaan kopen omdat Kodi daar naar toe komt zucht

    Hier nog wat apps voor de XBOX ONE en vooral de eerste is leuk, want op de PS4 na PS3 moeten ze het nog steeds doen met NOS nieuws xD

    https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/dutch-public-broadcasting/9nblggh4xv76

    https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/mini-radio-player/9wzdncrdr0c2

    https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/dragon-ball-super-anime-cartoons/9nqsv3h6gsnq
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    lol.

    Wanneer dropt de X ook alweer? Hoop dat ik wat over houd want ik wil 'm wel halen
     

Deel Deze Pagina