1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja gore is echt bullshit. Dat doet me echt helemaal niets.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond vooral de cgi scenes vreselijk. De straat scenes waren wel tof.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Iedereen die naar DC en Marvel films gaat hebben geen recht op een mening!!!1
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    IT was fantastisch. Lang geleden dat ik zo genoten heb van een horror film. En dan hebben we het over een horror waar de meerderheid van de scènes eigenlijk niet eens echt horror waren.

    Eng vond ik Pennywise niet, wel tof. De film zelf ook vond ik nooit echt eng, maar dan vind ik ook vrijwel horror in het algemeen allang niet meer eng. Wel plenty aan zeer vette scènes waar de CGI prima is. Daarnaast is de cast top die grotendeels uit kinderen bestaat en echt uitstekend acteerwerk afleveren hier. Qua dat deed het mij echt aan Stranger Things denken.

    Ik had niet verwacht dat de film zo goed zou zijn, echt super genoten.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Klinkt goed! Toevallig net aan het boek begonnen maar hoop die wel uit te hebben voor hij weer uit de bios is... Klinkt namelijk wel als een top film om in de bioscoop te kijken.

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klinkt vet, ik vond de miniserie ook echt geweldig. Trauma's had ervan, ik hoefde ook heel lang geen ballonnen.

    Deze zat al een tijdje op mijn radar, snel kijken dusssss!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    The Revenant

    Ah heerlijk filmpje! Soort The Edge maar speelt zich dan af in het Wilde Westen. Dat is wel een toffe combo. Heerlijk lange natuurshots, echt supermooie locaties gecombineerd met een heerlijk passende soundtrack. Verhaal is niet heel boeiend wellicht, maar heb met plezier afgekeken. Films die je meenemen naar een ander tijdperk blijven toch het leukste om eens te kijken op een regenachtige woensdagavond.
     
    Kevf, Yellow 13, WinterBase en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dit is een must hoor. Het bracht mijzelf ook een beetje terug naar die tijd, aangezien ik in 1989 zeven jaar was. Het zet het verhaal en hoe de kinderen die shit ervaren echt goed neer. Wederom super nice acteerwerk van hun allemaal.

    Heel begrijpelijk. Zeker als je het als kind zag, het had echt een heel akelig sfeertje ook. Maar nu zou je dat niet meer hebben gok ik. Blijf het jammer vinden dat ik deze Pennywise niet eng vond, maar als een veel jonger iemand dit zou zien..... misschien wel. Hoewel de tijden nu echt anders zijn.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha veel plezier in het riool.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, sommige scenes waren echt heel sterk met Pennywise. Waarvan eentje bijna volledig in de trailer te zien was en mogelijk mijn favoriete scène was. Toch altijd jammer dat die trailers soms net iets teveel tonen.

    Benieuwd hoe jullie hem vinden. Zag ook een trailer van Mother. Lijkt ook een behoorlijk goede horror te worden en komt al vrij snel uit ook. Eigenlijk is dit een prima horror jaar eerlijk gezegd. Nice.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De beoordeling op moviemeter en IMDB zijn ook zeer positief tot nu toe!
    Heb er wel zin in!
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rottentomatoes zelfs iets van 98% geloof ik ook. Heerlijk dat we na al die troep horror films van de afgelopen jaren, met uiteraard uitzonderingen weer zoiets als dit mogen meemaken.

    Clown vond ik overigens ook een zeer geslaagde horrorfilm en het concept is eens een keer wat anders.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Laatste Pirates film - Aardig, maar Depp speelde echt kut in vergelijking met de 1e 3 films. Einde was een waardige afsluiter. Nog een akelige after credit scene. Veel flauwe grappen en ook het nieuwe stelletje in de film vond ik totaal niet passen als je keek naar Bloom en Knightley in de 1e 3 films. Die films waren sowieso van een hogere standaard. Deel 4 wil ik niet eens een cijfer geven, maar deze een 6.5/10 met het voordeel van de twijfel.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    IT.

    Prima film, ik zou zeggen een 7/10. In de film zitten een aantal leuke verwijzingen naar de lore. Wellicht dat ze het uitdiepen in deel dos. Ik vond de film niet eng en stiekem vond ik dat wel een gemis. Dat wil niet zeggen dat er geen gruwelijke scènes in zaten (de dia-scène was echt _O_). De film is wel aardig wat heftiger dan de serie. Ze gaan overal net een stapje verder in, lekker 2017 dus. Al met al heb ik prima in de bios gezeten.
     
    BigKabuto en Servantes vinden dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ben ook met kennis geweest van het weekend.
    En die zei ook al hetzelfde dat die hem niet eng vond.
    Maargoed welke film is wel eng tegenwoordig?
    En hij is R rated en de serie was PG13 geloof ik.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is absoluut jammer dat het niet eng was, maar niet iedereen vind dat echter. Ik lees ook op internet dat sommige mensen het echt creepy vonden.

    De tofste scenes vond ik....

    Georgie die Pennywise voor het eerst tegenkomt en hoe dit alles verloopt. Vond het erg mooi dat Pennywise eerst super vriendelijk deed tegen hem en na een tijdje zie je gewoon dat hij er klaar mee is, erg goed gespeeld en dan laat hij zijn ware kleuren zien.

    De scene in de bibliotheek met de ballon en alles wat volgt. De scène in het huis en dat Pennywise uit die koelkast komt en de manier waarop. De scene met alle clown puppets en natuurlijk met de projector.
     
    Daz en Servantes vinden dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het moment dat die chick in haar badkamer zit en opeens die clown vol jumpscared, en de projector scene waren echt goud haha.
     
    BigKabuto en Servantes vinden dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is stoer om iets niet eng te vinden he. Maar deze film was ook meer thriller dan horror
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik weet niet of stoer er iets mee te maken heeft? Naar aanleiding van de trailer had ik het idee dat ik de engste film van de laatste 10 jaar ging kijken. Maar dit is gewoon niet het geval, dus dan kom ik toch met een ander gevoel de bios uit.
     
    Daz vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Op een gegeven moment heb je alles wel gezien en shockeert je eigenlijk niets meer. Ik heb behoorlijk wat zieke films gezien en ook alles wat maar een beetje eng werd genoemd. Denk dat ik nooit meer bang zal worden tijdens een horror film. Horror games is een heel ander verhaal.
     

Deel Deze Pagina