1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je mag het een kortzichtige aanname vinden. FIFA is voor mij online speelbaar, maar offline niet. Dat is mijn mening en wellicht is dat met FIFA 18 anders. Vanavond proberen. Nu weer over naar PES.

    Overigens betoog ik helemaal niets telkens opnieuw....
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2017
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat begrijp je nou niet aan mijn voorgaande post? Wie betrekt FIFA er nou bij? Jij of ik? Dat dacht ik al. Nergens noem ik FIFA in mijn oorspronkelijke post. Nergens zeg ik dat jij PES moet spelen of dat die game beter is qua gameplay.

    Je had echt niet zo moeilijk hoeven doen met een heel lap tekst, want je praat echt dikke poep en je hebt het tegen de verkeerde. Je reactie is er eentje uit het Fok! forum, daar waar ze elkaar nog zo graag willen overtuigen wat beter is en wat je moet spelen. Gast, het interesseert me geen reet wat jij beter vindt, of wat jij denkt dat de redenen zijn dat FIFA beter verkoopt. Echt niet.

    Ik vind het wel vervelend dat je mijn post verkracht en doet alsof ik iets zeg wat ik niet hebt gezegd en ook niet bedoel. Niemand zit hier te wachten op iemand die ons gaat vertellen dat FIFA de betere game is. De enige die FIFA erbij betrekt ben jij en je bent de enige die dat niet door heeft.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2017
    proevo vindt dit leuk.
  3. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Nogmaals, de licenties worden per definitie afgezet tegen FIFA. Als FIFA niet had bestaan had ook niemand de licenties als kritiekpunt genoemd. Ik weet zeker dat in iedere recensie waar jij je aan stoort de licenties met FIFA worden vergeleken.

    Die hele lap tekst komt voort uit het verwijt dat je aan mijn adres maakt dat ik een fanboy zou zijn. Dat counter ik met mijn reactie. Klaarblijkelijk met succes, want verder dan "je praat poep" en "ga naar Fok" komt jouw verweer daarop niet. Ironisch blijft je mij een zenuwachtige fanboy noemt terwijl mijn inhoudelijke reactie je de stoom uit je oren lijkt te doen komen.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier iemand aan het rellen is in de hoop dat we happen. Maar ja, het typerende is dat (T- ) honden juist happen.
    We zullen maar zeggen: Blaffende honden bijten niet ;)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je bent ook een zenuwachtige fanboy. Dat zeg ik omdat je mijn oorspronkelijk post gewoon niet wil begrijpen en in het PES topic een heel relaas begint (terwijl niemand daarom vraagt) over waarom FIFA beter verkoopt volgens jou.

    Je verkracht mijn oorspronkelijke post en dat is best irritant. Ik wil helemaal geen discussie PES vs FIFA, de enige die dat wil, dat ben jij. En dat vond ik allemaal heel spannend in 2006, maar nu is het niet zo spannend. Ik ga niet voor niets totaal niet inhoudelijk in op jouw PES vs FIFA verhaal. Niet omdat je nou met geweldige argumenten komt, maar omdat je de enige bent die niet begrijpt dat niemand op die discussie zit te wachten omdat iedereen hier allang weet dat een discussie over welke game beter is, totaal onzinnig is en nergens toe dient. Je bent duidelijk uit op een verhitte discussie en daarom verwijs ik je door naar het Fok! forum, want daar zitten er meer zoals jij.
     
    proevo vindt dit leuk.
  6. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat gezellig weer hier..

    Vraagje: als je Jupiler League erbij doet via Option File, is het dan ook mogelijk dat teams degraderen vanuit Eredivisie in ML?
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  7. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb het je nu twee keer uitgelegd. Als je het nog niet begrijpt dan laat ik het verder voor jouw rekening. Dat je nu voor de derde keer hetzelfde fanboyverwijt maakt terwijl je daarmee zelf als een enorme fanboy overkomt is niet alleen ironisch, maar ook een zwaktebod op mijn inhoudelijke argument.

    PES lijkt wel een religie; een heilig geloof dat de gameplay beter is dan die van FIFA. Één puntje van kritiek in de omgekeerde richting en de beer is los. Ik vermoed een onbewust impulsieve reactie op de onvermijdelijke waarheid.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik koop al jaren in de Amerikaanse PS Store.

    Vroeger was het een stuk voordeliger vanwege de gunstige dollar koers. Maar tegenwoordig is het ook nog wel goedkoper. Daarnaast verkoopt PCgamesupply erg vaak (zeker wel 2-3x per maand) $10 tegoed voor €5,50.

    Spaar die codes altijd op. En als er een nieuwe game uitkomt die ik wil. Betaal je maar €36 voor een spel van $60

    Enige waar je op moet letten als je een spel uit de US Store haalt, is dat DLC regio gebonden is. Dus mocht er ooit DLC uitkomen voor een spel die je in de Amerikaanse store hebt gekocht. Dan moet je die DLC ook in de Amerikaanse store kopen (niet in de Nederlandse store).

    Voor de rest moet je even je Amerikaanse account op primary zetten (gebeurt tegenwoordig geloof ik automatisch als je een nieuwe account aanmaakt) zodat je het spel gewoon met je Nederlandse account kunt spelen.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, je hebt gelijk...... Mijn excuses. Ik zal niet meer in het FIFA topic posten dat PES veel beter is..... Ongevraagd en zonder aanleiding. En als er helemaal geen aanleiding is, dan ga ik ook niet meer iemands post verkrachten zodat ik wel een aanleiding heb, om zo mijn relaas over hoe geweldig PES is toch door iemands strot te kunnen duwen in een topic over FIFA.. En ik ga al helemaal niet meer in discussie met iemand die wel beseft dat een PES vs FIFA discussie zinloos is. Dan besef ik volgende keer dat ik eigenlijk best een beetje dom aan het doen ben en ga ik gewoon weer terug naar het Fok! forum, zodat ik weer op mijn eigen niveau kan praten..
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    NIET DOEN!
    ik kocht PES15 destijds in de PS store US, en dan kan je NIET spelen tegen europese spelers online omdat zij andere servers gebruiken, geloof me nou maar. Ik kon toen naar de winkel om een tweede NL versie te kopen.

    Kijk, als je niet online wil spelen dan kan het wel.
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    :)
     
  12. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Die fifa fanboys komen weer langs, moeten jullie geen kaartjes kopen jongens.
     
    Niels_x360 en rubenpol007 vinden dit leuk.
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb oa PES 2016 en Uncharted 4 in de US Store gehaald. En speelde gewoon online met en tegen EU spelers.
    Zal wel aan de skijt servers van PES 2015 hebben gelegen dan. :+
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ook PES 2017 in US store. Nooit problemen gehad.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net even de demo gecheckt. Jezus wat speelt het lekker en is het leuk na 2 jaar fifa te hebben gespeeld. Toch maar weer aanschaffen denk ik.

    Was vorig jaar online een beetje te doen en leuk? Want alleen maar tegen de computer spelen vind ik niet alles.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ligt eraan met welk team je speelt je komt continu dezelfde clubs tegen REAL BARCA etc etc ;) benieuwd wat ze daaraan gedaan hebben
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Net FIFA demo gespeeld valt me niets tegen mannen
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vond het ook wel vet.
     
  19. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand dit?
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik weet niet meer welke ik moet halen haha!
     

Deel Deze Pagina