1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat bedoel je? Fifa en Pes? Of heb je het over PES op verschillende consoles?
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  3. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Neen ps4
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mee eens. Uiteraard weet iedereen dat ik een PES speler ben, ik hou van die game. Dat is voor mij puur gebaseerd op gameplay, dat ligt me meer en dat is altijd zo geweest (uitzondering van 2007 tm 2010).
    Maar PES is een game die gewoon niet compleet is, en dat ook nooit geweest is. Ik heb het niet over de licenties, daar kan Konami weinig aan doen en daar kan ik geen probleem mee hebben. Daar hebben we (PS4) een patch voor en klaar.

    Ik zou dolgraag online willen, maar dat is gewoon niet mogelijk. Je kunt niet fatsoenlijk online spelen, en dat is al jaren zo. Ook de gameplay was en is niet altijd perfect. Neem 2016, die was gewoon ronduit slecht door de keepers en de scheidsrechters, was niet te doen. Toen kwam PES 2017 en dat was voor mij de ultieme footy, maar dat was ook weer puur en alleen op gameplaygebied. De rest was nog niet zo halfbakken als altijd.

    Nu is het nog ff afwachten, maar de demo van 2018 vond ik niet zaligmakend. Weer geen overtredingen, elke pass buitenkantje met een perfecte boog, de hoge steekbal die overpowered is, ik weet het niet hoor.

    Afgezien daarvan is het gehele pakket nooit compleet geweest. Je kunt onmogelijk zeggen dat PES je als gamer het volledige pakket biedt en dat je daar genoeg aan hebt.
    Fifa is gewoon de betere game. Misschien voor velen van ons PES liefhebbers niet op elk gebied, maar overall is Fifa gewoon de complete voetbalervaring en vind ik het oprecht jammer dat ik de gameplay niet zo goed vind (en ik probeer het ieder jaar). Ik ben zelfs wat jaloers op Fifa spelers, die hebben een geweldig pakket, elk jaar weer en ze vinden de gameplay nog vet ook. Damn, ik zou het ook willen.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh jammer dan, ik koop de FIFA voor Xbox en PES voor PS4. Anders moet ik voor teveel versies kopen; dat wordt me te duur.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hier ook! Horloge erbij hahaha. Is wel een pakketje dus moet ff vrouwlief een middagje op de deurmat zetten :p
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb net een nieuw horloge dus besloot ik PES 2018 morgen bij Bart Smit ( heet anders tegenwoordig ) te halen voor € 54,99.
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Mijn Legendary Edition is ook verzonden door Bol. Hoop dat de update, vooral transfers, geen vertraging heeft zodat ik morgen meteen aan de slag kan met de ML. PSV even onderhanden nemen.
     
  10. bomptonking

    bomptonking Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij geeft ie bij Bol.com in de bestelstatus aan dat het een brievenbuspakketje betreft. Dan zou je er niet voor thuis hoeven blijven.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb pes besteld. Morgen in huis. Heb er echt zin in. Merk dat ik itt fifa minder aan het "rushen" ben. Daar is het vaak net een flipperkast de laatste jaren.
     
  12. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat nederlandse clubs in Master League wel meer spelers van mijn (nl) club wil lenen om ervaring op te doen, bij FIFA of FM is dat veel beter geregeld.
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik speel nu een ML met Liverpool, en merk echt goed dat hoe goed je teamprestaties ook zijn. Je raakt sommige overbodige spelers amper kwijt hoop dat dit in 2018 beter geregeld is..
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ga denk ik toch voor pes. Pes is zo verfijnd en na een tijdje FIFA demo voelt het toch steeds grof en log en het speelt gewoon niet zo soepel
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gelijk heb je ;)
     
  16. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja inderdaad, dat is irritant. Ik vind t geweldig als ik Heracles zie spelen met bijvoorbeeld Cerny die dan is uitgeleend. Maar dat gebeurt gewoon niet... heel erg jammer.
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Net besteld bij Bol met horloge haha
     
  18. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Dacht dat ook te doen maar ik doe dat toch niet aan en de rest van de Legendary vind ik ook niet de moeite en die metalen doosjes staan niet mooi in de kast :)
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Voor die 5 euro heb ik het er wel voor over
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik morgen PES18 ook maar oppik. Echter stoor ik me nog wel eraan dat mijn verdedigers soms automatisch naar een aanvaller met bal toe lopen. Dan wil ik ergens anders heenlopen maar kan ik mijn verdediger niet zo laten lopen als dat ik wil. Is deze 'ondersteuning' door de computer ergens uit te zetten?
     

Deel Deze Pagina