1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    @HanTerp die server problemen had ik vanochtend ook(op de PS4) heb vanmorgen ff CL gespeeld met PSG. Ik ben verkocht hoor de belichting is mooi t spel loopt lekker soepel, speelsnelheid is perfekt en de AI maakt echt wel overtredingen hoor vanmorgen wel gemerkt:p
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, er wordt massaal melding van die errors gemaakt in diverse forums ( ook op Steam ).

    Weet iemand ook waar in het spel de taal van de commentators kan worden veranderd? Zie ik nergens.
     
  3. SoccerNL

    SoccerNL New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik het heel lekker vind spelen. Tempo bevalt me prima en de AI maakte bij mij ook een aantal keren overtredingen. Online gisteravond 2 potjes gedaan en nog geen last van lag gehad. Ben benieuwd of dit zo blijft want dat was in het verleden altijd een doorn in het oog online.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar gezien de errors als je online wilt gaan, neem ik aan dat jij off-line speelde?
    In dat geval is het niet zo verwonderlijk dat je geen lag had.
     
  5. SoccerNL

    SoccerNL New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik speelde gisternacht online net na de release. Nu liggen de servers eruit inderdaad.
     
  6. Cherish

    Cherish New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vorig jaar overgestapt naar PES 2017. Geen moment spijt van gehad. Vier seizoenen ML gespeeld met Arsenal, waar ik bij fifa vaak niet verder kwam dan het eerste seizoen. Vandaag komt PES2018 binnen en over de demo was ik al heel enthousiast! Dat PES de licenties niet heeft maakt mij niet uit, al speel ik op een Xbox One. Mij gaat het om het realisme en plezier en dat heeft PES naar mijn mening heel goed op orde met de gameplay.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Meteen maar even CL begonnen met Ajax op superstar

    Zit in de poule met oa Basel en Benfica...moet te doen zijn toch ?

    Kluivertje meteen in de basis. Younes op de tribune :D
     
  8. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je de transferupdate al binnen?
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    het speelt geweldig in die zin dat het tempo (de pace) heel goed is, trager dan vorig jaar op een goede manier terwijl de besturing super strak is (zeer accuraat) geeft je een gevoel alsof je helemaal in control bent.

    grafisch is het prachtig.

    ik speel eigenlijk uitsluitend online tegen vrienden (1 vs 1, soms 2 vs 2 of 2 vs 1). het is lag-vrij (maar dat was 2017 bij ons ook). en geloof me, ben daar erg gevoelig voor.

    tot slot: het is wel moeilijk om er weer in te komen, omdat het weer geheel anders speelt dan vorig jaar, dat zit hem in kleine dingen die voelen als een grote verandering (net is als in de dagen van WE8 naar WE9 enz.
     
    Nol vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nee

    Ik speel nog met Sanchez, Klaassen en Traoré :+

    Is er eigenlijk al een option file ?

    Sowieso geen zin om nu alles te fixen. Eerst even lekker spelen.

    Doe het in het weekend wel.
     
  11. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch zalig om wat fifa fans op te jutten in dat topic :)
     
  12. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel eigenlijk alleen losse ranked potjes online ; grootste frustratie vorig jaar was dat je niet kon kiezen om tegen een gelijkwaardig team te spelen, is dat nu wél mogelijk?
    Vind er zelf niet veel aan om met de standaard topteams te spelen, maar om het met PSV elke keer op te moeten nemen tegen Barca, Madrid etc wordt wel erg flauw.
     
  13. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Er is dus nog geen update uitgekomen voor de transfers? Mag toch hopen dat dit vandaag nog komt. Gisteravond snel wat potjes online gedaan, speelde goed geen last van lag maar zou toch graag met update aan de gang gaan...
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Mallakai en ExquisiteSteez vinden dit leuk.
  15. Arshavin007

    Arshavin007 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een update te downloaden bij de live update. Zo te zien zijn alle transfers na het downloaden aangepast! Op de PS4 iig.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog andere gameplay changes?
     
  17. Arshavin007

    Arshavin007 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er nu net mee beginnen :p heb net even vrije training gedaan. En speelt erg soepel. Doet me denken aan PES 6, simpel maar effectief speler voorbij kappen.. maargoed het is nog te vroeg om te oordelen.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    pes6 in een wel heel mooi modern jasje idd
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  19. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Chaps, speelt het nog iets anders dan de BETA? Al was deze al erg soepel.
    Heb 'em ook liggen, vanavond maar even installeren. Ben benieuwd!
     
  20. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Goed om te horen dat die live update er al is! Vreesde alweer met grote vrezen dat dit pas na een maand zou komen. Lijkt er op dat Konami eindelijk de zaken op orde heeft!!
    Grappig dat mensen over Pes6 beginnen, ik had de afgelopen dagen hetzelfde gevoel. Speelt net zo lekker :)
     

Deel Deze Pagina