Combos bij Amped

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xmaster, 26 mei 2002.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat ik me afvraag kun je ook truukjes bij Amped aan elkaar vastlinken zoals bij T. Hawk dmv manuals en reverts. Of zoals bij PGR binnen 3 sec een nieuw truukje doen? Wie weet het? Of is het gewoon jumpen en weer jumpen. Ook wel dope hoor.;)

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Als je grind kun je wel een soort van combo maken. Voorderest niet, geen manual/revert shit.

3. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet wat je met die manual revert zooi bedoelt maar heb tony hawk ook nog nooit gespeeld.
    wat ik wel bij amped heb gedaan is eerst gewoon een vette trick rodeo ofzo en dan landen on zon grind buis en dan dus grinen en dan aan het einde weer met een vette trick af springen.
    bedoel je zo iets want er zijn nog veel meer van daat soort mogelijkheden.

4. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    De mooiste truuk is wel om een al spinnend en en grab-makend een salto te draaien en dan precies met het puntje van je neus een rail aan te tikken. En dat zonder hersenschudding op te lopen. }:]

Zijn er al mensen die amped uitgespeeld hebben?

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    kheb amped bijna uitgespeeld, ben bij laatste berg en moet nog een paar pro's en snowmen

hoogst combo is iets van 400.000 bij mij, gewoon jump met een paar tricks en dan over iets van 6 buizen grinden achter elkaar. (vies lucky :D)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fock, ik wou net een topic starten met hoe slecht ik welniet ben in Amped en of iemand een Amped-Guide wou maken voor XBW ala mijn Hoe-Verdien-Ik-Kudos-guide..

7. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand zon amped guide kan maken zo ik dat wel heel relaxed vinden. Moet nogal veel punten halen om door te gaan en met truukjes van 20000 en minder schiet het niet echt op.

Deel Deze Pagina