1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dan krijgen we per direct raid spullen al spelen we de raid niet toch?

    tag: @Smok3y
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb hem ook maar gekocht net speel hem ook op de PS4.

    En heb me net voor de clan aangemeld dus als iemand die zou kunnen accepteren alvast bedankt!
     
  3. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    iemand link van de clan ?

    inmiddels gevonden kan iemand hem accepteren?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mooi stop ermee voor vandaag ben nu 262 dus behoorlijk wat gedaan dit weekend. Moet nu ook maar is de story gaan uitspelen komende week. Volgens mij ben ik daarmee wel bijna op het einde.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je krijgt een engram ja met een stukje van de raid dat 10 light is. Het is dus geen manier om te levellen zelf.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  9. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Grootste tegenvaller voor dit spel is de replayability. Dit vermoedde ik al na het nieuws dat er geen rolls meer zijn op wapens en gear. Content is vrij groots en ook goed gemaakt, maar er is 0,0 reden om terug te keren voor mij nu. Er is nagenoeg geen progressie aanwezig. Light level blaas je doorheen en that's it. Geen strike specific drops, geen reden om 50x de raid te doen. Vind dit wel echt jammer hoor, want dat houdt het spel gewoon tegen. Een loot game zonder "carrot on a stick" is geen loot game.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    CrazY, Lijpe Mocro en Rampage vinden dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej weer onderhoud van 1600 tot 2000.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker. Zeker om die gear set nu goed te krijgen dan? Zal vast wel weer tot kwart over 11 duren dan :+

    Alhoewel het qua connectie gisteren wel erg slecht was. Misschien is het wel echt nodig om de servers op te schonen wekelijks.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  13. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    1: Ja

    2: MAAR...die gear is power level 10 en er zit geen enkele "raid perk" op. Tevens heb je pas toegang tot de clan perks vanaf lvl 20. Supernuttig zal t niet zijn esthetisch misschien wel
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Crisis echt....?

    In 8 dagen tijd kan ik vier dagen gamen, vanmiddag meegerekend: 1e keer destiny onderhoud, 2e keer update nodig voor de ps4, derde keer dan toch gamen, vierde keer weer destiny onderhoud.

    Voordelen van een console zijn wel weg onderhand :+
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan ik wel gewoon mn single player spelen?
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het is een online game....
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    https://www.reddit.com/r/DestinyThe...neymoon_phase_is_close_to_over_and_its_clear/

    Punt waar ik ook nu precies over val is de ''ik ben light 280 zonder milestones en nu''? Gisteren maar character 2 begonnen. Jammer dat de legendaries niets meer doen nu qua light.


    Nee, ook niet.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik mis gewoon echt speciale loot. Zelfs de raid wapens zijn niet ontzettend bijzonder. Meer mooie skins voor de wapens en de gear. Vooral armor is gewoon niets waard, je zoekt gear uit met zo min mogelijk mobility en doet daar een mod op die je leuk vind. Done.

    Ook de AJ review gelezen. Met het begin was ik het over het algemeen wel eens (alhoewel het wel echt pijnlijk is om naar die beelden te kijken, holy fuck), maar ik snap echt niet dat hij kan janken over de raid. Precies hetzelfde als die LFG hoeren die na 2 pogingen alweer weggaan. "You can get way better gear by clearing public events". Als je de raid daarvoor doet...
     
    FraHel en Rampage vinden dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Precies dit.

    Er zijn geen "unieke" wapens om voor terug te komen of om de nodige uren in te steken zodat je die ene god-roll kan krijgen. Alles is gelijk getrokken zodat iedereen evenveel kans heeft. Don't get me wrong, de game speelt echt ontzettend lekker en het is gewoon leuk om met een Fireteam (of solo) wat dingen te ondernemen ... maar, dat is het dan ook. Ik moet de Raid nog doen en die komt ook wel ... maar het is geen vereiste om aan end-game loot te komen.

    Strikes zijn nutteloos. Waarvoor zou je die doen als de loot die je krijgt van een Heroic Public Event net zo goed is? Voor de Vanguard Reputation points? Nah. Daar zit nagenoeg niks spannends tussen. Strikes maak je nuttig/leuker door Strike Specific loot weer terug te brengen. Verder zou ik graag zien dat Bungie wat meer doet met de Lost Sectors. Die sectors weet je wel? Waar je binnen 1,5 minuut doorheen knalt? Vind het niet echt een "Mini-Strike" zoals Bungie dit adverteerde. De Nightfall, tja. Dat blijft een hit-and-miss. De timer mag van mij ook wel weg. Zie liever dat het een challenge is waar je 30 minuten over doet. Beetje de glory-dagen van de Nightfall zoals in D1.

    Anyway, je kan grinden wat je wil ... maar na 4-5 uur ben je 4 Exotics rijker en mag je duimen dat je d.m.v die Exotics een leveltje hoger word. Nadat je je Milestones (challenges e.d) hebt gehaald is er bijna geen mogelijkheid meer om te levelen. Ja, door de Raid of Trials of MIDA te doen.

    Trials, wat overigens één groot lag-festijn was de afgelopen 2 dagen. Beetje Call of Duty achtig als je dood blijft gaan terwijl je al 10 meter om de hoek bent :mad:

    Destiny 2 is, imo, een hele verbetering t.o.v deel 1 ... maar met dezelfde mankementen die een game snel dood kunnen laten bloeden.
     
    FraHel vindt dit leuk.
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    "Was that all of them.....?? That was all of them!!" :p
     
    nawa en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina