1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Vooralsnog vind ik de moeilijkheidsgraad van AI te makkelijk, zeker als je elke wedstrijd wint op het hoogste niveau.
     
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Tja dan moet je het toch online gaan spelen dan kom je vanzelf mensen tegen die gelijkwaardig zijn of beter
     
  3. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet dat de prijzen weleens kunnen verschillen maar wat zijn vaak de rewards voor offline draft?Ik vind offline echt zo verschrikkelijk saai maar aangezien alles in het begin voor absurde prijzen word verkocht is het misschien slim om paar x offline draft te doen?
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Kom er net achter dat een maat van me, ziekelijk fan is van je youtube filmpjes. Hij zei zojuist dat jij zijn sleutel tot Shevchenko gaat worden in FIFA 18. Stel m niet teleur :cool::p
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik doe mijn best :thumbs:
     
  6. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Jeetje mina wat heeft EA fifa verkracht zeg...
    Het gaat veel te snel en elke normale pass is een kanonskogel, dan nog niet over de animaties gesproken. Wat voelt het allemaal houterig aan, vooral de duels. Het schieten is wel netjes gedaan. En de moeilijkheidsgraad van de computer is lachwekkend. Ik win elke wedstrijd op Legendarisch niveau, dat kan toch niet lijkt me. Met een paar kanonskogel passes ben ik bij de 16 van tegenstander die geen klote uitvoert, zowel verdedigend als aanvallend. Ik zit op een punt dat ik kansen ga verprutsen omdat ik een beetje met de computer speel (te mooi willen doen omdat het te makkelijk is).

    Helaas pindakaass
     
  7. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Deeltje 6 voor de geïnteresseerde

     
  8. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Voor iedereen die zich afvraagt hoe moeilijk het niveau Ultimate is, ik kan je zeggen dat het ongekend lastig is. Want één van de beste spelers ter wereld Tas (ging een keer 160-0) in één maand in de WL verloor op Squad Battles met 5-0 op Ultimate. AA9Skillz is ook een top 100 speler en speelde veel offline op FIFA 17 en won alles op legendary verloor met 3-0. Terwijl hij Ronaldo, Pele, Messi had etc, CPU had Rodrigo in de spits.

    Dus het niveau is ongekend hoog.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik moet de eerste keer nog meemaken dat de demo van Fifa een juiste graadmeter is voor hoe de daadwerkelijke game zal zijn. Ik vind de demo ook niet heel goed, maar ik speel sowieso nooit Offline. Tussen Online en Offline zit altijd gigantisch veel verschil.
     
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Fifa MOET in mijn ogen online, of met maten op de bank :cool:
     
    Santino vindt dit leuk.
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De WebApp is er! Ondanks de drukte kan je er wel inkomen als je een paar keer probeert: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/

    Ik kreeg 3 player packs (4 brons, 4 zilver, 4 goud). En meteen wat geluk: ik kreeg IF Aranguiz (ofzo) van Leverkusen, een 81 CM met 87 passing en 83 dribbling.

    Wat is slim? Vandaag of morgen nog op de trade pile zetten óf 4 weken wachten (ik ga op vakantie)? @J HiL
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    De webapp is er.. maar telkens als ik inlog staat er dat ik geen fifa18 club heb. Ik heb wel gewoon fifa17 en fut17 volop gespeeld. Hoe is dit mogelijk?

    Gelukt via een andere browser.
    Kan nog geen points kopen, dus wachten op de fullgame :p
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    5 of 6 packs mogen openen. Eigenlijk alleen troep ontvangen, Rui Patricio als beste.
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Gelukkig Matic nog uit mijn laatste pack. Toch nog iets "redelijks" :+
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Off-line is heel anders en moet je heel erg aan wennen. Zelf single player uitgespeeld zonder al te veel moeite en op het eind speel je ook tegen ultimate.
    Merk juist dat als ik veel met vrienden heb gespeeld dat ik echt een wedstrijd of twee nodig heb om er weer in te komen tegen de AI
     
  16. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    De web app is toch via de pc of laptop?Is de companion app er ook?
     
  17. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    @Leusink Is inderdaad via PC...

    Wel mooi zojuist Philipp Inform gepackt :D
     
    Leusink vindt dit leuk.
  18. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Kon de web app ook openen op mijn telefoon,in mijn starterspack Shaqiri en een Argentijnse cm Inform gekregen
     
  19. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    How the fuck krijgt iedereen hier een IF?
    Mijn beste speler is Werner waar ik opzich ook niet over kan klaten.
     
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Kun je al spelen via early acces?
     

Deel Deze Pagina