http://psnprofiles.com/Yaeron- Best toffe site. Hier kun je zien wat je meest waardevolle trophies zijn, milestones, welke laatst behaald en je completion (voor de echte die-hards) rank.
PSN: F1anatic Ik heb nu een weekje de Playstation 4... game: Battlefield Hardline (dus wie online wilt...)
Heb al een lange tijd ps4, sinds kort weer actief gamen PSN: WarriorXNL games die ik speel zijn GTAV, rocket league xenoverse en the crew
ik heb alvast ook even een psn ID aangemaakt. Dus mocht er iemand mij willen toevoegen...... ID: Olijke_Poffer als het goed is heb ik aankomende week mijn PS4 gebroederlijk naast mijn X1 staan....
Vanaf morgen weer in bezit van een PS4. Mijn PSN staat al in de lijst: leafninja1980. Street Fighter V meteen erbij genomen plus Uncharted in de Preorder. Speel voornamelijk: Fighters, Action Adventures en Shooters.
Mijn account is gehacked , kreeg een mail van Sony, een nieuwe account aangemaakt: StreamFighterNL. Heb al wat invites gestuurd. Nu in bezit van PS4 Pro.
Ik zoek mensen om in Destiny 2 mee te raiden! PSN ID: FrangsterNL Graag even in het verzoek zetten dat je van dit forum komt!
Zijn er hier nog mensen die Rainbow Six Siege spelen en mij een beetje op weg willen helpen? Mijn PSN naam staat hieronder.
Ik heb heet nu SPELVERZIEKER op de ps4. Ik heb ps plus. Ik speel alleen maar Gran Turismo Sport , voeg me maar toe als je eens wil racen
Zo, even wat stof hier wegblazen. Ik heb eindelijk weer een PS4 gekocht. PS5 nog nergens te krijgen en nog geen haast om er 1 te kopen. Even een account voor papa gemaakt want de jongens hebben er 1 en m'n dochter. PSEssential is nu de naam. Ja, m'n 10 jarige dochter was erg creatief. Ik zal wat mensen toevoegen van hier.