1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]
    FIFA FUT '18

    Een nieuwe FUT met weer handelen, spelen, verkopen, etc, etc.

    Omdat elk jaar het weer bol staat met dezelfde vragen hier een kort overzicht met alles van je moet weten. Vooral is het hoofdzaak om gewoon zelf even te lezen hoe het werkt. Kortom dit jaar kun je makkelijker alles terugvinden!
    Verder zijn er natuurlijk altijd tips/trucs en die kunnen we gewoon weer met elkaar delen in dit topic. Naast het showen van je team en de onderlinge resultaten. :)

    Een team samenstellen:
    Bij het samen stellen van een team komt een hoop kijken en het beste begin je met de site www.fifauteam.com daar kun je werkelijk zo goed als alles terugvinden.


    Je moet denken aan de chemistry van je team, ook dit is prima te vinden op de bovengenoemde site. Van belang is ook je formatie, zodat je kijkt of deze bij je aansluit en ook daar is al veel over geschreven. Het kan dienen als een goede basis, maar uiteindelijk komt het toch echt neer op veel spelen.
    https://www.fifauteam.com/category/fifa/formations/

    Verschillende spel mogelijkheden:
    Dit jaar is de Single Player behoorlijk uitgebreid en kun je daar nu veel meer plezier in beleven, maar het echte werk blijft zich online afspelen. Op www.fifauteam.com jaja, daar is hij weer, staat alles prima uitgelegd.

    Spelers:
    Altijd is het weer een gedoe om de juiste spelers binnen te hengelen en de stats op het kaartje zeggen niet alles. Vandaar dat het goed is om te kijken naar de details van de speler die je inzet. Daar zijn genoeg websites aan gewijd, die perfect laten zien wat de onderlinge verschillen zijn. De meest bekende is ww.futhead.com al sinds menig jaar de site om spelers beter te bekijken.
    Elke speler kan dan nog een 'chemistry style' toebedeeld worden. Hiermee kunnen de extra punten, verkregen door een goede chemistry binnen het team, worden toebedeeld aan belangrijke eigenschappen. Ook hier geldt dat het beter is om even na te gaan of je er goed aan doet. Dit kan perfect met de site van Futwiz:
    https://www.futwiz.com/nl/fifa18/pl...1?chemstyle=hunter&teamchem=100&playerchem=10

    Handelen:
    Het is eigenlijk een sport op zichzelf om te zorgen dat je de beste spelers kan toevoegen aan je club. Handelen kan met spelers en daarnaast ook goed in de verbruik items zoals; conditie, contracten, etc. Voor mij toch altijd weer de uitdaging om in de top100!
    Het is eigenlijk iets simpels,... goedkoop inkopen en duur verkopen. Dit door de juiste inschattingen te maken m.b.t. de events die elk jaar plaatsvinden. Elke week is er de TOTW (Team Of The Week) en daarnaast grote events zoals Movember, Futmass ed. Het gros van de spelers houden zich niet bezig met 'echt' handelen en dus zijn de momenten van het grote verdienen elk jaar redelijk standaard. Het vergt enkel geduld en dus niet bij die eerste 100k gelijk de speler van je dromen kopen, maar even volhouden om door te handelen. ;-)
    https://www.futbin.com/18/player/1/Pelé/ is een goede site om de prijzen van spelers in de gaten te houden. De events kun je terug vinden op de EA site en daarnaast ook op www.fifauteam.com

    Wil je helemaal los gaan dan kun je nog van alles terug lezen over handelen: https://www.fifauteam.com/category/fifa/trading-coins/ Daarnaast zijn er diverse andere sites en filmpjes waaronder natuurlijk onze eigen @J HiL die meerder filmpjes op Youtube heeft staan: https://www.youtube.com/channel/UCmGP3qWeAEN69rKXNvt_mEg/videos


    Have fun!
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2017
    Bidle vindt dit leuk.
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Goeie openingspost :thumbs:
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja want iedereen kijkt er ook naar.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als het goed is, zal straks de OP gewijzigd worden met allerlei relevante info!!

    Heb zelf zojuist mijn belangrijkste team samengesteld. Dat is elk jaar een zilveren team. De vrienden waarmee ik speel doen hetzelfde, zodat iedereen nagenoeg een even sterk team kan hebben. Anders zijn de verschillen tussen de teams soms te groot.
    Dit jaar helaas maar 3 spelers gelijk gebleven in mijn team, maar ben al best tevreden qua opstelling. Nu nog even afwachten hoe het speelt. :)

    Daarna me maar eens buigen over een bronzen team.


    [edit]
    Net begonnen aan mijn Bronzen team,..en kom ik een verdediger tegen die ik wil hebben:
    http://www.futhead.com/18/players/19894/aymen-belaid/
    [​IMG]

    Zit gewoon niet in het spel als concept speler; ook handig,..... ;-)

    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2017
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hopla, eerste gratis pakje dat ik open: Neymar! Prima begin.
     
    nawa en Bidle vinden dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ziek! Die zal tonnen opleveren.
     
  7. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Prima?Je bent er nogal rustig onder.Die krijgt een otw dus zijn kaartje zal wel 700-800 opleveren
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zo'n speler heb ik in 4 jaar ultimate team nooit gepackt en jij noemt het 'prima begin'?? :'-(
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Maar dan moet het toch al van te voren een OTW kaart zijn? Dus daar heb ik niet zoveel aan, aangezien het om een standaard neymar gaat.

    En ja, prima. Maar dat zou ik ook zijn als ik Ronaldo had gekregen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Vrijdag krijgt die een otw wat dus betekent dat zijn standaard kaartje uit de pakjes in dus gaat jouw normale Neymar stijgen,of heb je hem al Verkocht?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik snap je post niet?
    Zwarte OTW kaartjes zijn de enige die in de game veranderen. Gaan mee omhoog met de stats van TOTW kaartjes van de betreffende speler. Dus niet MOM of andere soeciale kaartjes.
    Dus alle uitgebrachte zeldzame of normale kaartjes gaan niet meer omhoog.

    Of er moet iets gewijzigd zijn voor Fifa18, maar lijkt me niet. ;-)
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Lol Ronaldo editie op de US store gekocht.

    Nu krijg ik die 20 pakjes niet op mijn "main" account natuurlijk, maar op mijn amerikaanse....
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2017
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oei dat is lullig, je kunt misschien nog een refund aanvragen?
     
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik bedoel natuurlijk dat zijn Neymar in prijs gaat stijgen omdat die uit packs Is,bedoelde niet dat zijn rating omhoog zal gaan
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, ga even contacten met de PS customer service.
    Maar ben er bang voor..
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Logisch toch? :+
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Oh, puur door marktwerking bedoel je? Nee, heb hem niet verkocht. Vind hem wel fijn spelen, dus bouw er maar een ligue 1 team omheen. Mocht dat niet lekker uitpakken, dan kan ik hem altijd nog verkopen.
     
  18. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nog vrij zoekende naar de juiste opstelling in deze fifa. Speel momenteel 4-3-3 met een cam. Maar heb toch vaak het gevoel dat ik snel weggetikt wordt op het middenveld.

    Ben benieuwd welke opstelling jullie in positieve zin opvallen. Volgende team wordt waarschijnlijk een engels 4-2-3-1
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    4-3-2-1 werkt nog steeds prima. 4-2-3-1 vind ik persoonlijk te defensief. Ik zou daar eerder naar switchen in de laatste fase van de wedstrijd als je een kleine voorsprong moet verdedigen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik speel momenteel nog vooral 433(4). Ik ben weer bezig om de overgang naar 3421 te maken, maar ik ben bang dat het dit jaar lastiger gaat zijn.
     

Deel Deze Pagina