Het is miss een dom vraagje, maar ik heb gezien op een demodisc van OXM UK dat je halo een tijdje kan stil zetten en dan allemaal dingen kan afvuren zonder dat die beesten worden neergeknald. En dat die beesten dan als de game weer gaat lopen meters in de lucht worden geslingerd. Weet iemand misschien die cheat???
ik heb dat ooit gehad, zomaar terwijl ik aan het spelen was. Die vielen nie dood, tot ge aan zo een punt komt waar het spel moet laden. Dan vliegen die mannekes idd tegen het plafond en toen hing de hele kamer vol bloed *)
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=29226&highlight=halo cheats Hier nog zo iets Een of andere gozer heeft Halo gehackt en zo kan ie allerlei wazige truckjes doen
doed, nee met 2 player is het wel makkelijk. Ik leg het wel ff uit, als je bij bijvoorbeeld the two betrayals stuk voor stuk door zo'n straal moet lopen om het meganism te vernietigen moet je zorgen dat je andere speler net voor de checkpoint staat. Loop door de straal en laat dan net iets later de ander persoon door de checkpoint lopen. Op het moment dat je door die straal heen loopt worden er een paar vijander geladen die zie je dan ook gelijk staan, maar omdat je dan gelijk over een checkpoint loopt blijven ze stil staan. nu kan je de vijanderen gigantisch pijnigen zonder dat ze doodgaat. Maar let op als je over de volgende checkpoint gaat dan vliegen ze dus omhoog... Met 1 player ben ik er nog niet echt achter hoe je het voor elkaar moet krijgen.....
Kan je alleen maar daar dat truukje doen? ik had het namelijk ook gezien, maar dan in een andere level, met sneeuw en zo?? lijkt me idd wel cool
Ik heb het gebrobeert maar het lukt mij nog nie echt. Ik zit bij two betrayels en ik heb dan samen met een maatje die vliegende dingen neergeschoten. Maar dan weet ik nie wat ik moet doen. Het is een tijd geleden dat ik halo heb gespeeld. (btw ik was eerst Eckse_boer
zijn er dan nu geen echt cheats voor halo?????? want ik zoek cheats voor alle wapens en al maar die bestaan niet ofw???? en komen die nog uit?
Nee die zijn er niet en nee die zullen niet komen. Dat soort cheats horen gewoon niet in een spel als dit.
Nee, *zucht*, Halo heeft en zal geen cheats krijgen. Er zullen heus wel mensen mods/trainer en dat soort dingen maken maar er zijn/komen geen cheats.
er zijn alleen hacks, maar daar ga ik niet verder over vertellen, want dat heeft met modden te maken en dat mag weer niet op dit forum.......
Als dat het enigste is waar je post over gaat, en je weet dat het niet mag... Waarom post je dan nog?
Ik weet wel een suf iets: Als je 3 wapens mee wilt nemen moet je dit doen! Zorg ervoor dat je 2 wapens hebt gepakt... Loop dan naar een 3de wapen toe en wissel het met een wapen wat je al hebt terwijl je loopt... Het wapen wat je al hebt word een paar meter naar voren gegooid.... als je wapens gewisseld zijn loop je weer naar het weggegooide wapen en terwijl je loopt druk je op wisselen! als je dit lang genoeg doet kan je zo 3 wapens meenemen!