1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Wauw. Santino is stoer. Je bent een gamer toch? Sluit jezelf lekker op in je zolderkamertje gast. Beetje mensen voor triest uitmaken hier.
    Snap trouwens niet eens waarom jij je zo op je pikkie getrapt voelt.. Die hele post ging niet eens over jou. Of ben jij er ook gewoon zo eentje die ipv 50 euro, 100 euro neerlegt voor hetzelfde spel.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]
     
    Korkss en Servantes vinden dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Waar maakt jij je druk om joh? Wat maakt het jou uit als iemand 100 euro aan packs uit geeft? Als ik in het geld zwom had ik het ook gedaan. Dan kun je wel zeggen dat iemand '100 euro neerlegt voor hetzelfde spel', maar misschien maakt die 100 euro het spel wel veel leuker en speel je het daardoor veel meer. Per jaar speel ik zoveel meer uur FIFA dan welk ander spel twv €50,- dan ook, dus als je het dan omrekent zou ik per uurtje FIFA alsnog veel minder betalen dan een uurtje van een random andere game.
    Nou doei, ik sluit mezelf ook wel op in mijn zolderkamertje (want dat doe je blijkbaar als je geld aan packs uitgeeft/zou willen uitgeven).
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha lekker zinloos deze discussie. Kunnen we het weer gezellig over de game hebben jongens?
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Haha, ik maak je inderdaad uit voor triest als jij mensen op nota bene een gameforum belachelijk gaat maken om welke versie ze van een spel kopen. Prima als je FUT onzin vindt, maar hou het bij inhoudelijke punten over de game en ga mensen niet belachelijk maken. Hier zitten alleen maar gamers, waar heb je het over? Ik ben er blijkbaar ook 'gewoon zo eentje' ja. Zolderkamertje? Nee, eigen huis.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik vind coins packs handel VC en al die ingame aankopen ook verschrikkelijk. NBA2K is daardoor ook ontzettend slecht geworden. Natuurlijk is dat persoonlijk, moet iedereen lekker zelf weten maar:

    Hier zaten mensen gewoon in het verkeerde topic toch? Al dat packs coins handel gedoe kan dan mooi in het FUT topic, en dan kan iemand mij hier mooi vertellen hoe de offline gameplay tegen ai is en hoe de Career Mode is.

    Vind PES namelijk vaak wat lekkerder spelen maar mis heel veel in die career mode. Dus wil het misschien keertje proberen.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind de offline AI deze FIFA wel beter.
    Zoeken directer de aanval ipv eindeloos rond tikken.
     
    Daz vindt dit leuk.
  8. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Als mensen gewoon in het gedeelte FUT over die belachelijke mode gaan hebben, zal je mij er niet over horen. Daarom is dat topic aangemaakt, niet om in het gewone fifa gedeelte te gaan lopen opscheppen over die en die pack, die en die speler die je hebt kunnen kopen. En ik heb trouwens ook alleen maar gezegd dat er mensen zijn die dat soort mensen kinderachtig vinden, begrijpend lezen is ook soms lastig voor sommige mensen. Boeit mij het nou dat je 60€ meer gaat lopen uitgeven voor een game, en er dan nog 100€ tegen aangooit omdat je perse neymar in je team wol hebben, maar praat er lekker over in het juiste gedeelte, en je zal van mij geen last hebben
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  10. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Daag hem nou niet uit, anders komt ie weer met een kastanjesoeprecept aankakken..
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij bent echt grappig.

    @Reckuuza ... ik ben er. Wat heb ik gemist? Gejank over wie wat wel of niet mag spelen?

    /care
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verstandig. :thumbs:
     
  13. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Man man zoek een leven fut is ook onder deel van fifa of je het leuk vind of niet blijft het juiste forum
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heerenveen :+
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Middlesbrough, met een vriend co-op.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oke de 1 pays
    Art heeft een Duitse club uit de derde divisie, weet ff niet meer welke. Ik zelf Charlton Athletic.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  18. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Na jaren vaste prik Ajax vanavond eens starten met VVV!
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gruwelijk :D
     
    Daz vindt dit leuk.
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Met Arsenal begonnen. Daarna engelse club uit 4de league voor een road to glory
     

Deel Deze Pagina