1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Jeetje wat slecht,.... ter lering en vermaak?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    PC beta is speelbaar :)
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Damn eerste COD die echt goed geoptimaliseerd is voor pc. Super smooth, draait erg goed en speelt heerlijk. En dat voor een beta. Instant buy voor pc, geen twijfel. Ook nog eens de helft goedkoper.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ook een uurtje gespeeld. Draait prima @ 143fps. In eerste instantie aangenaam verrast, maar toen ik eenmaal gewend was zag kreeg ik al snel het gevoel van een erg middelmatige shooter.

    Hetzelfde gevoel als dat ik bij de console beta had.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Steam recensies zijn niet bepaald positief, en dan druk ik het nog zacht uit...

    Download hem denk ik toch eens voor het weekend. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2017
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    CoD 1 kwam alleen op de PC uit.
    2 en 4 hadden alleen op de PC mods etc.
    Dus niet de eerste CoD die dat doet :+.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik speel pas cod vanaf mw2, voor mij dus de eerste bedoel ik eigenlijk :p
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wow, zelden een game gehad waar ik zo snel opzoek ging naar de knop 'afsluiten'. Echt niets voor mij meer dat COD. 8)

    Zo extreem gedateerd dit, twijfel nu zelfs al of ik hier ooit nog wel de singleplayer content van wil spelen... (€10 max!)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kun je eens aangeven met + en - punten, zoals in het kutste beste moment topic op de mile, wat er zo slecht is aan deze game?
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    * slecht mapdesign
    * je gaat super snel dood. Op de pcversie is het helemaal erg aangezien iedereen een stuk nauwkeuriger is ivm de muis. hierdoor ontstaat er toch veel een gameplay waarbij de gene die het eerst aanlegt een duel wint.
    * lelijke playermodels. Ze zien er echt grof uit en het lijkt ook alsof ze niet helemaal goed in de omgeving lopen.

    De Engine van Cod is al jaren een punt van kritiek. Ik heb daar persoonlijk nooit zo veel moeite mee gehad, maar deze versie oogt gewoon heel gedateerd.
    Black ops 3 ziet er een stuk beter uit en die is inmiddels alweer 2 jaar oud.

    De hele vibe die de game uitstraalt in het menu geeft ook een beetje het gevoel van een Low Budget wo2film.
     
    Yellow 13 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    - leveldesign (te veel gangetjes, extreem klein en rechtlijnige maps)
    - bewegingsvrijheid erg beperkt (game bepaald precies waar je wel/niet mag staan of overheen kunt klimmen)
    - volledig statische omgeving wat de immersie compleet omzeep helpt voor mij (enkel missie gerelateerde objecten kunnen kapot)
    - weinig merkbaar verschil in de wapens die ik tot nu toe heb geprobeerd (allemaal proppenschieters die weinig indruk op mij maken)
    - geluid ook niet bepaald indrukwekkend voor een oorlog, klinkt allemaal erg dof en digitaal
    - snelheid gameplay past niet bij het thema (al is dit natuurlijk een persoonlijke voorkeur)
    - graphics

    +War mode (wel leuk voor even, maar ook veel te kleinschalig)
    +bloed en gore (helaas geen ragdolls)
    +zeer gunstig voor de hardware (100fps met gemak en amper loadingscreens)
    +geld gespaard dankzij gratis beta
    +WWII thema :lol:

    Samengevat, een standaard 'run and gun' shooter uitgevoerd in een zwaar gedateerde engine. (geen wonder dat het zo soepel draait)
    Zullen genoeg mensen zijn die dit wel kunnen waarderen, maar voor mij is het qua gameplay toch echt te beperkt...
     
    Emileu en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Hmm ik twijfel nog een beetje, het speelt wel lekker opzich op de PC echter ik denk dat de game niet goed gaat verkopen voor de PC.
    Playerdatabase zou wel niet zo groot worden als voor de consoles.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Remaster Carentan-map voor Call of Duty:WW2 bevestigd

    Het gerucht dat een remaster van de Carentan-map naar Call of Duty: WW2 komt is bevestigd.

    Eerder was dit alleen een gerucht, dat ontstaan was door een afbeelding van de Season Pass, waar met grote letter 'Carentan' stond. Nu heeft Activision op de officiële blog de komst van de geliefde map bevestigd.

    De map zal eerst alleen beschikbaar zijn voor spelers in het bezit van een Season Pass. De uitgever geeft aan dat de map later voor iedereen vrijgegeven wordt. Een releasedatum is hiervoor echter nog niet bekendgemaakt.
    Call of Duty: WW2 verschijnt op 3 november voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.
     
    RO3Li en Bidle vinden dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

     
    hillss vindt dit leuk.
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag dagdeal bij de Wehkamp.
    Kortingscode SINT2017 erbij en je zit op €49,50,

    Blijkbaar werkt deze code niet altijd, anders via de Wehkamp App en dan APPKORTING.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2017
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap niet dat er niks over zombies is, behalve 1 trailer
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik hoop dat de zombiemodus goed is, anders zit ik met een spel opgescheept waar ik geen ene fuck zin in heb. In al mijn enthousiasme over het terug gaan naar WWII heb ik hem al een tijd geleden gepreordered in de store, maar ik lees sindsdien alleen maar slechte verhalen. De beta was ook gewoon kut. Gelukkig share ik, dus dat scheelt de helft, maar dan nog. :+
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    hoe laat komt hij uit in NL ?
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    0:00
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hij is er bijna........beta viel mij toch wel een beetje tegen, maar heb er toch weer gewoon zin in.
     

Deel Deze Pagina